Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Even een vraagje tussendoor. Is Viva Pinata alleen maar met zo'n rare doosje te koop? Niet echt handig :9

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    nee hoor ik heb een gewone.. ik ben echt een special edition hoer maar ik heb deze toch maar overgeslage.. stuk plastic

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    even 2 vragen :

hoe kom je het beste aan geld ?

en voorkom je dat je pinatas met elkaar gaan vechten.

alvast bedankt .

4. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Geld: Zoek in dit topic naar VySio (oid) z'n post over Poison Ivy's - Zoek in deze discussie (staat bovenaan topic) naar "klimop". :) Ik verdien hier bakken geld mee.

- Voorkomen v. vechten: Bouw secties. Maak je tuin overzichtelijk, en bouw verschillende secties in de tuinen - Op dit moment heb ik er 2. Alle piñatas stop je gewoon in een random sectie, en als je twee ziet vechten dan stop je er eentje in de andere sectie. Ik doe dan ook meteen de hele species naar de andere sectie, want het is niet echt dat piñatas elkaar als individueel haten, maar eerder dat bepaalde rassen elkaar haten.

Edit
    Het was idd VySio :p Enne, het is toch handig alsnog z'n post op te zoeken voor meer handige tips ;)

Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  5. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197

6. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het aldoor met Chili's. Die koop je voor 22 en verkoop je voor 100. 78 winst per ding en je kunt er vrij veel poten.

7. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da kan ook ja :) Met Fertiliser derop worden ze trouwens 400 ipv 100.

Edit
    Wee tee ef? Waarom eet geen enkel Piñata meer mijn romance sweets ? :mad:

Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heeft iemand hier een pigxie (kruising van swanana en rashberry) voor mij?O-) Zou hem wel willen ruilen tegen een chippopatamus (nijlpaard) of een horstachio. Voeg me maar toe als je interesse hebt.;) Mijn headset is wel kapot dus zal via text messages moeten gaan.

9. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    hoe kun je pinatas scheiden ? aangezien de hekken niet compleet sluiten en vogels eroverheen kunnen vliegen?

en hoe kun je een ruziende piniata stoppen ? bv nu een zure shellybean die me het leven zuur maakt aangezien de helft van mijn pinatas ziek zijn.

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hekken sluiten meestal wel compleet. Ruziende pinatas stoppen door ze te whacken vlak voor dat ze echt te lijf gaan. Dan staat er al wel van Piñatas are fighting blabla, maar dan zijn ze elkaar nog niet aan het bestralen. Dan kan je ze nog whacken. Verder kan je niks doen behalve toekijken. Zure shellybean kan je trouwens oplossen door hem resident te maken (kijk gewoon met Y wat je daarvoor moet doen). ;)

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt diep als een malle!

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Pinata's en huisje verkoop ik beide, mocht ik ze later nodig hebben dan laat ik Gretchen de pinata's opnieuw vangen ( huisje gebruik je meestal alleen voor te romancen ) .
    Voor planten geldt hetzelfde, als ik ze niet meer nodig heb dan gewoon verkopen. Heb je ze dan weer nodig dan plant je gewoon een zaadje.
    Geld heb je op een gegeven moment toch genoeg. Ben nu bijna level 50 :thumbs:

Mensen die pinata's zoeken of willen ruilen : Check even het ruil topic in Live gaming forum

13. Shizzel

Shizzel Guest

Ik heb dit spel even geleend van mijn neef, en gister van 22.00 tot 0.15 gespeeld, vond het wel leuk.
    Nu vanaf 9.30 weer gespeeld, maar ik vind het nu niet meer zo leuk.

Ik heb voor de ene een beest nodig dat er nooit is, voor die andere wat noten om bewoner te maken, maar als ze er dan liggen, eet 'ie ze niet en gaat weg.

Dacht eraan om Viva Pinata te kopen, maar doe ik dus toch maar niet.

14. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag:
    Dit gevonden: The Pigxie is created by cross romancing a Swanana and a Rashberry after buying a Mystery House from Willy Builder. Maar hoe doe je dit?

15. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Andere vraag:
    - Waarom eten sommige Piñatas van mij (dus mijn residents) andere residents van mij niet, ook al moeten ze dat om te romancen? Ie, Lickatoad en Green Flutterscutch. Ik klik op de Lickatoad en dan op de Green F. en het enige wat hij doet is .. niks.

Edit
    Nog iets. Ik heb zo'n Chocolate Sniffer gekocht bij Ivor Bargain, maar hoe gebruik ik die/werkt die?

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je moet ook kijken wat ze doen als je het aanklikt, soms schudden ze met hun hoofd omdat ze als ze een andere piñata moeten eten worden gezien of ze hebben geen zin ;)

ik ben nu lvl 22 :D en heb van die apen :cool: die zijn echt cool en heb ook een vraagje : ik heb die redhott blabablaa dingen (getransfomeerde taffly's) en bij die winkel waar je zaadjes enzo kan kopen staat er ook : items uit de tuin en daar stond ook gloeiende stenen bij en dat zag er precies hetzelfde uit als dat huisje van die redhott dingen mijn vraag is nu : worden ze blijer als ik die dingen in mijn tuin heb? zojaa, er staan daar nog heel veel andere dingen weet iemand wat bij welk beestje hoort?

17. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat die piepen al er ergens goud ligt :) had ik tenminste tijdens het aanleggen van mijn vijver

18. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt @ beide. It's play time! _O_

19. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    ok bedankt voor de tips.

Viva pinata is zeer verslavend een echte topgame . _O_

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad overigens aan alle Sour Piñatas die je tegen komt resident te maken. Ze hebben allemaal eigen goeie properties, zoals gevechten stoppen e.d.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina