[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA mensen die met stickers of lijntjes op hun tv werken... :x
    :):

    Sorry hoor maar dat is toch te erg. :lol:

    Ik word toch vaak gekickt uit games... en waarom? Ik zou het niet weten. Gewoon als je lekker f een potje wil knallen, en t dan wel erg lekker gaat en dan hopa ineens weg... Heel erg kinderachtig..

    Met vrienden online is echt geweldig. Zo vet grappig!
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Sinds 2 dagen nieuw LCD scherm...
    Mij niet gezien, om daar nu gelijk dingen op te gaan plakken :cool:!

    Maar vaak gekickt?! Ben je dan irritant aanwezig ofso?
    Met vrienden is inderdaad het gaafst. Gewoon weg omdat het super gezellig is, er flinke concurentie onderling is :9 en je wel goed samenspeelt!
     
  3. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    LCD schermen rulen sowieso. Ik heb er helaas nog geen een...

    Nee ik ben juist niet irritant, help iedereen goed, ga niet in mn eentje op pad, als er iemand down is probeer ik ze gelijk te reviven.
    O-)
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je bent gewoon een vieze kills jatter :+ .
     
  5. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Tuurlijk..
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Waarom heb je het nu weer over mij 8):+

    Doe het niet vaak hoor, maarja, soms wel }:]
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Raar dat er werdt vermeld dat er zoveel problemen waren met die grenade taggers. Ik heb nu toch al zo'n 10 uur online gespeeld denk ik en ik ben er nog maar 1(!) tegen gekomen. Valt dus harstikke mee vind ik. Maar misschien zit ik gewoon per ongeluk in de goeie servers:9 Ik speel wel bijna alleen maar player matches, omdat je dan de hele tijd door kunt spelen. Bij ranked moet je de hele tijd weer nieuwe servers zoeken na elk potje. Dat vind ik nogal irritant.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In player matches worden ze vaak uitgezet, dat doe ik ook altijd.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zet je de granaatjes uit?? Beetje jammer van je. Zijn toch harstikke leuk die dingen.
     
  10. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind die granaten ook best wel lol, alleen als je ermee getagt word zijn ze behoorlijk irritant.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je gewoon niet laten Taggen :cool:!
    Ik speel altijd Ranking, maar erger mij niet kapot aan die Tag shit...

    Het is wel eens irritant. Vooral als er iemand in de Game goed in is, en het vaker dan eens flikt.
    Wat ik ook jammer vind is, dat als je Getagd bent en je rent nog achter die gozer aan om hem mee te slepen in de dood dat niet als een Kill voor jou geldt! :)
     
  12. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister de hele avond gespeeld met een maat van me en 2 andere nederlanders die ik nog niet kon in hetzelfde team, naderhand kwamer er allemaal amerikanen/engelsen en die waren echt verrot goed =D maar uiteindelijk toch gewonnen met scores zoals 6-5 6-4 =D was verrot spannend! :)
     
  13. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    k heb em net ff gehaald.
    Voeg me maar toe mensen: Zephyre NL ;)
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha daarnet met Avengtar NL gespeeld en nog een paar nederlanders. Toen werd ik op een gegeven moment een killsjatter genoemd omdat ik blijkbaar iemands kill jatte. Nou was dat op een moment waarop we allebei schoten en ik mijn teammate niet kon zien. Dus of hij schoot hem down en ik schoot hem toen neer. Of ik schoot hem down en schoot hem toen neer. Dus ik was van geen kwaad bewust. Dat wou ik even duidelijk maken! Dus bij deze.

    Daarna ging het ook niet helemaal lekker, omdat ik toen in de waan was dat ik de locust moest neerschieten terwijl ik bij de locust zat:+ Foutje dus:p Maar dat kwam omdat ik het vorige potje bij de COG zat. Dus heb ik vanavond een aantal nederlanders flink pissig gemaakt zonder dat ik het expres deed:+
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat was ik :thumbs: ! Ik wist niet dat jij in m'n friendlist zat :D . Maar heb je geen headset ofzo?

    Edit:

    Dit was ik nog vergeten te melden,
    Het lijkt wel of er een nieuwe bug is, intrax en meteorwings werden steeds gekicked wanneer er een nieuwe ronde begint. Ik startte de server opnieuw op en ze worden nog steeds gekicked, en bij andere hosts precies het zelfde verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  16. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, ik vind lijntjes tekenen op je tv net iets té fanatiek. =(
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    killjatters. vind ik nog alblij om mensen zo te noemen.
    het gaat bij mij gewoon om de teamwork. dat vind ik nou leuk aan multiplayer. niet of je meer kills haalt dan anderen(al helemaal niet van je eigen team).
    en wat interesseert die ene kill nou. een keer dood gaan heeft grotere gevolgen.
     
  18. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten nog best veel fouten in de MP. Zo kan je iemand bijvoorbeeld niet doden zodra hij iemand aan het zagen is. Je kan hem dan alleen doden door zelf ook te zagen maar met de shotgun/boomshot/revolver etc. kreeg ik hem niet dood. Daarnaast zijn er ook een paar rare fouten zoals het automatisch vuren van je wapen (een wapen pakken/kiezen) en dan machteloos moeten toekijken hoe die automatisch wordt leeggeschoten. Daarnet pakte ik ook een boomshot, en toen ik met LT inzoomde, zag ik het richtmechanisme van de granaat in beeld (dus zodra ik inzoomde, zag je die blauwe lijn die je ziet zodra je inzoomt zodra je een granaat gaat gooien). Daarnaast heb ik ook al meerdere mensen uit levels zien lopen (Mansion en Tyro Station). Hopelijk worden deze fouten er nog uit gehaald.
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die de multiplayer een teleurstelling vind? Het is "slechts" 4 vs. 4, van de verschillende modes wordt ik alles behalve vrolijk. Vooral dat laatste is een probleem, want het komt voornamelijk op Team Deatchmach neer. En dat is best jammer.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo, weer een avondje GoW zit erop.
    Om 20:30 begonnen, 1:00 klaar! :+
     

Deel Deze Pagina