De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Heeft misschien iemand ervaring met dit scherm SAMSUNG PLASMA TV PS50Q7H ? Ik game nu op een 107 cm plasma en dit bevalt mij perfect, maar nu wil ik toch iets groter naar 127 cm. Ik ben van plan om hem met kerst mijzelf kado te doen. Dus ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
     
  2. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand heeft uit mijn klas ook een xbox360 gekregen en nu is zijn probleem dat hij geen geluid krijgt , zijn tv is een pioneer plasma scherm en hij heeft alles aangesloten , component die meegeleverd was ;)
    Weet iemand waaraan het kan lichen dat hij geen geluid krijgt ?
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het kan van alles zijn.

    Misschien in de Audio-out i.pv. de Audio-in.
    Verkeerde Audio-in.
    Misschien moet hij gebruik maken van een 3,5mm jackplug i.p.v een cinch-kabel.
     
  4. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    @Melbuuln: Ik heb vandaag die converter gekocht + optische kabel. Die optische kabel zit nu in die converter, maar waar moet ik hem in de Xbox douwen dan?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Achterop de stekker van de Xbox360 zit een toslink aansluiting , daar moet je optische-kabel in stoppen.
     
  6. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja ik heb het gevonden. Nu moet ik die converter nog aansluiten met de TV. Ik heb nu een kabel aan beide kanten 3 tulpjes, geel, wit en rood. Welke kleuren en waarin moet ik hem aansluiten?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De kabel met de 3 tulpjes heb je niet nodig , laat deze gewoon achter de LCD hangen.
    Zoek even een losse kabel met 2 tulp-stekkers en stop deze in de converter en achterin de LCD.
     
  8. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kabels met 3 tulpjes heb ik gewoon los gevonden hoor ergens. Hoort niet bij de tv of Xbox, kwam van een DVD-speler namelijk.

    Maar moet ik nu dus een kabel hebben met aan beide kanten 2 tulpstekkers? En waar achterin moet ik hem insteken en welke kleuren? En welke kleur moet in die converter?
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De kleur maakt niets uit.

    Achterop de LCD zitten 2 digitale ingangen (In1 of In2).
    Waarschijnlijk zal één van deze twee werken met de component.
    Kan ook zijn dat je deze eerst in het menu van de LCD zal moeten inschakelen.

    Gewoon even spelen , kapot maken kan je het niet !!!
     
  10. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    YESS!! Ik heb geluid! Bedankt voor al je moeite Melbuuln!
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens de verkoper zou het nooit werken !!!

    Veel game plezier !!!
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  12. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, verkopers weten ook niet alles! :)
    Ja bedankt man!
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Vertel dit tegen hem:

    Doe de rood/groen/blauw stekkers in de componenten ingang van de TV.
    Doe de rood/wit kabel met behulp van het bijgeleverde scartblokje in AV2.
    Stel ingang 2 in op 'component' (anders heb je geen beeld) en start je Xbox 360 op.
    Als het goed is heeft hij nu HD-beeld en geluid via de televisie zelf.
    Als hij een stereo heeft, dan moet hij de rood/wit kabel daarin pluggen.
    Als hij een Home Theatre System heeft, dan moet hij een toslink kabel kopen, en die vanaf de optische uitgang van de 360 naar de optische ingang van z'n setje leggen.
     
  14. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al geld terug ontvangen van samsung lcd actie

    heeft iemand hier die tijdens de actie van samsung van 150 euro retour bij aanschaf van samsung lcd tv (bijvoorbeeld le32m71) dit geld al teruggestort gekregen op zijn rekening.

    Ik heb alles 18 november opgestuurd maar nog steeds geen geld ontvangen.

    of krijg je het pas als actie half januari is afgelopen??
     
  15. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel gekregen ja. Het duurde ongeveer 2 weken nadat ik het opgestuurd had. Ze halen er wel lekker 10 euro "handelingskosten" vanaf ...eerst 150 storten, dan 10 eraf...dus netto krijg je 140 euro.
     
  16. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo ik heb zojuist de jvc LT-32x70b binnen gekregen om die het weekend te testen, eerste indruk is dat de 32inch meer dan groot genoeg is en misschien zelfs iets wat te groot. Jammer dat de beste verkoper mij geen hdmi kabel heeft meegeleverd om mijn dvdspeler goed te kunnen testen.

    Verder viel me het analoge beeld wel mee, maar volgens mij hebben wij hier in nuenen wel iets van een soort digitale input (middels glasvezelkabel), waardoor het beeld sowieso wat beter oogt dan het analoge.

    Verder gaat het zappen nog redelijk snel.
    Het model is verder erg mooi vind ik.
    Net even de 360 aangezet met GOW, maar niet op de HD stand. Geweldig vet zo'n groot beeld, maar op de niet HD stand vond ik GOW er minder mooi uitzien als dan op een crt.

    Maar hij staat er net een uurtje dus het is nog te vroeg om nu al goed te oordelen, na het weekend zal ik wat plussen en minnen plaatsen.

    De verkoper zei dat de philips met ambilight totaal geen betere keuze zou zijn en dat het ambilight niet zou werken op mijn nachtblauwe muur.
     
  17. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zet je hem dan ook niet op de HD stan!!?? dan heb je een HDTV en dan doe je het niet:confused: :x

    ik wacht voor de rest af wat je van de TV vind, heb de jvc ook op het oog dus geef maandag even een mooie review als je wilt met wat foto's ofsow zou zeer chill zijn:9
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  18. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag de jvc LT-32x70b bij de harense smid gekocht voor 1260 euro. Ik ging er eigenlijk heen met de intentie om de samsung N71 te kopen, maar de verkoper raadde ook mij de jvc aan. Vooral door de problemen op de n71 met dynamic dimming (en ik zou me beperkt voelen als ik persé de movie mode moest gebruiken) en het volgens sommige nogal erg slecht geluid heb ik toch maar voor de jvc gekozen. Ook omdat het zo'n goede reviews krijgt op kieskeurig. Ben erg benieuwt hoe het eruit gaat zien met mijn xbox360, ik krijg hem dinsdag binnen aangezien ze vanmorgen al de laatste hadden verkocht dus krijg ik hem bezorgt. Zal wat ervaringen + foto's posten als ik hem heb :).

    Wat wel raar was trouwens, ze wisten daar niks van de 150 retour actie van samsung af.

    edit: oh, zie net dat je weer gepost hebt :). Idd, waarom niet op hd stand?
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  19. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik doen dank u ;)
     
  20. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    en @ booster, omdat ik ff snel wilde checken hoe het er zo uit zag want ik moest ff weg en had geen tijd om daarna nog die HD stand te testen.

    gaat het nu doen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina