DSF-Dutch Swat Force

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ReaListiQ, 6 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firebeast

    Firebeast Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf donderdag, als dat nog steeds de officiele release date is.
    anders gaat de week gewoon vanaf zondag in :): .
     
  2. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    infreno neem een dag na aankomend weekend ik heb veel te oden deze week en zal pas vrijdag de game gaan spelen ik haal de game samen met gow morgen bij dennis op.
     
  3. Martial Artist

    Martial Artist Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    DSF zin in een match over een week of anderhalf via gamebattles tegen T²?
    Jullie gaan lekker in die ladder trouwens.

    Greetz,
    MA
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht eigenlijk eerder iets van Morgen
     
  5. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    als we de 6 online hebben dan he...
     
  6. Martial Artist

    Martial Artist Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik even kijken of ik dat kan regelen want ik ben nu zon 2 dagen niet on line geweest dus ga er niet van uit. We hebben eigenlijk ook al een match staan voor vanavond maar die is nog steeds niet geaccepteerd. We houden wel contact op live. En anders ergens volgende week als we tijd hebben.
     
  7. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, uitslagen geupdate :D
     
  8. Martial Artist

    Martial Artist Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga nou eens tegen Shady Methods. Jullie kunnen toch wel wat meer uitdaging aan dan die noob-clannetjes :p. Ik ga SMz voor ergens volgende week uitdagen denk ik. En jullie ook waarschijnlijk.

    Los daarvan: mooie score, ga zo door.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  9. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, maar binnenkort zullen we tegen SMZ spelen. We spelen nu elke avond met de mensen die online zijn en tegen SMZ willen we wel met goed team spelen.
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn we ook echt wel van plan, maar we zijn er niet echt aan toe gekomen tegen hun te spelen, we willen ook nog tegen jullie en art of ownage..
     
  11. Martial Artist

    Martial Artist Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes, Wordt spannend allemaal :).

    Wij zijn net tegen Art of Ownage geweest, woensdag tegen jullie hoogst waarschijnlijk.
     
  12. Fatal!ty

    Fatal!ty Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik ben weer actief, dus mischien een berichtje over hoe ik weer een actief lid kan worden ... :D want op een anderepost stond ik op inactief... en dat hoop ik te kunnen veranderen.
     
  13. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    god wat was de match tegen t2 slaapverwekkend zeg.

    eerst vonden ze de dedicated niet goed genoeg. toen moest poloniumboy 210 bij zijn buurman weg omdat die moest gaan slapen (wie gaat daar dan ook gamen maja)
    toen deed zijn disk het weer niet en kwam zijn andere buurman een nieuwe disk brengen
    in totaal hebben we wel een uur gewacht, en waren we op het einde ook nog met 4 man.
    speel alleen maar tegen ze als je de tijd hebt want dit ging echt nergens over.
     
  14. Dutch BlackR

    Dutch BlackR Redactie@Gamequarter

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof eerlijk gezegd dat het wel twee uur was, onze winning spirit was echt totaal weg:mad:
     
  15. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    en onze winning streak door de theekransjes theorie a.k.a. buurman en buurman
     
  16. Danny1982

    Danny1982 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, niet overdrijven.

    We hebben rond de 40 min. gewacht, het was niet echt leuk maarja ze deden het niet extra natuurlijk.

    Was een leuke match, wij hadden de fout gemaakt in het begin veel te veel te campen (ik vooral) en denk dat we mede daardoor verloren hebben.

    We moeten snel een rematch doen!
     
  17. Martial Artist

    Martial Artist Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit valt me een beetje tegen triple B. Het wachten was niet leuk, maar om nu zo te gaan doen en ons een slechte naam proberen te geven door middel van overdrijven en onjuist redeneren vind ik respectloos. Tis nooit leuk als je verliest, maar dan hoef je nog niet zo te reageren. Wat was er echt gebeurd?:

    Plutoniumboy kreeg haperingen waardoor hij elke 10 seconden zon beetje 5 seconden lang rechtdooirliep zonder dat hij iets kon zien. Het was dus onspeelbaar voor hem. Hierdoor heeft hij een xbox opgehaald bij een ander clanlid van ons die 3 minuten bij hem vandaan woont. Eenmaal thuis gekomen (zon 10-15 minuten later) starte hij weer op, speelden we paar potjes verder, en bleek dat hij er nog steeds last van had. Hierdoor besloot die andere clanmember (die buurman ja) om een ander exemplaar van de harde schijf en het spel te brengen naar Plutoniumboy, omdat het waarschijnlijk aan een van die twee lag. Eer Dr.Unreal terug was en plutoniumboy weer on line was, waren we weer 15 minuten verder. Excuses! We spelen vaak met jullie in een server en deden dit heus niet expres. Voor ons was het ook kut aangezien we met een member half down speelden. Voor jullei werd het wachten extra kut omdat jullie achter stonden, begrijpelijk.

    Toen haalde Ninto er een Gamebattles referee bij omdat het hem te lang duurde (denk ik?) en toen was alles weer goed geregeld, alleen ging Ninto weg uit eigen besluit en moesten jullie met 4 man spelen tegen 5.

    Al met al was het gevecht zelf een eervolle strijd met twee goede teams. Het duurde wat lang door 1: het geval met Plutoniumboy zijn connectie (graag begrip daarvoor als vrienden!) en 2: de speelstijl van beide teams op de map de Dam. De match zelf duurde, los van de problemen met pluto, zon 3 uur.

    Gods wonder speelde vooral erg goed en hij was ook erg attend en begripvol. Nogmaals, we deden het niet om jullie te fokken.

    MA

    Sorry trouwens DSF dat dit op jullie thread gebeurd. @ Art of Ownage: als jullie op mijn bericht reageren, graag in onze eigen thread.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  18. Danny1982

    Danny1982 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik speelde echt slecht hoor Martial.

    Veel te veel gecamped in het begin. Snelle rematch!
     
  19. Martial Artist

    Martial Artist Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
  20. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    GDV, nog 1x hierover op onze tread posten en je moet ervoor betalen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina