Hoe werkt de xbox live friends list? Kan iedereen mij toevoegen bijvoorbeeld en in zijn lijst zien of krijg ik een vraag of ik een uitnodiging wil aannemen voordat hij ziet of ik online ben? En hoe werkt de voicechat. Kun je voicechat instellen zodat je alleen met je vrienden uit de friendslist praat? En mocht je spelen en je wil met iedereen praten maar 1 persoon zit te zingen of te schreeuwen over zijn headset kun je dan die persoon muten of ignoren?
1 Ja, Gewoon naam invullen of via players 2 Ja, Private Chat 3 Ja, Players op de naam drukken en dan Mute..
2 Ik voeg er even aan toe dat Private Chat maar met 1 iemand tegelijk kan. Je kan niet meerdere mensen toevoegen aan 1 Private Chat Kanaal.
ok thnx voor de antwoorden al snap ik 1 niet helemaal. stel iemand voegt mij toe aan friendslist zonder dat ik dat wil, dan hoef ik geen toestemming the geven en kan hij me altijd volgen naar de servers waar ik speel?
Het beste kan je dit soort krote vragen in deze thread stellen of kijken of er al een bestaande thread is: Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2