Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Heel goed, maar kraak dan niet zo erg dat ms stuur af als die minstens zo goed is of zelfs beters, en toch klopt dat gekraak echt niet.. MAARJA JIJ BEN DAT GEWEND!!:thumbs: _0/ _0/ _0/
     
  2. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig, meer hoef ik niet te zeggen ;)
     
  3. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het erg fijn. Met op/omlaag schakelen voel je het als je een curve raakt, als je in de slip raakt, je tegen iemand aan botst. Je voelt alles. Je hebt echt meer het gevoel alsof je in de auto zit. Ik vind het lekkerder rijden met AF aan dan zonder.

    \

    Aan de onderkant van het MS stuurtje moet je hem erin doen als ik me niet vergis. Zit als het goed is ook een adaptor bij voor het MS stuurtje zelf. Dit gecombineerd met de usb heb je feedback. Als je wireless rijd, rijd je dus zonder FF en met alleen rumble wat totaal niet te vergelijken is.
     
  4. De_Sint

    De_Sint Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou helemaal gek geworden???

    Als ik met het MS stuur rij en alleen de voeding erin heb, is er toch echt FF.
    Die externe stroom is nodig omdat de FF motor te veel neemt om alleen op de accu te lopen. Geen USB kabel nodig om FF te rijden. Hoe kom je erbij dat je USB nodig hebt om FF te rijden? Of heb ik het verkeerd gelezen? Heb jij het MS stuur ooit wel eens geprobeerd?
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  5. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    dus eigenlijk is hij niet wireless want er moet kabel voor je FF op worden aangesloten dat bedoelde hij denk ik
     
  6. De_Sint

    De_Sint Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0

    "Dit gecombineerd met de usb heb je feedback."
    Deze zin bedoel ik.
     
  7. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor wel eens geprobeert. Niet erg lang naar gekeken maar kwamen naar mijn herrinering toch echt 2 kabeltjes uit. Maar zowieso moet de Adapter erin voor de FF dus zowieso niet wireless :9

    Bij de Logitech moet je wel de usb en de adapter erin pluggen voor de AF
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  8. De_Sint

    De_Sint Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij stroom nodig heeft voor de FF motor is al lang bekend. Het tweede snoertje dat je hebt gezien is het snoertje naar de pedalenset toe. Maar er is echt geen snoer naar de console toe. Ik snap je vergissing, maar het moet voor potentiele kopers die deze threat lezen wel duidelijk zijn dat MS sturen geen USB aansluiting nodig hebben om FF te hebben.
     
  9. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar naast dat. Zal maandag meteen ff kijken haha kan t niet uitstaan.maar wel gewoon de logitech kopen dus :9
     
  10. De_Sint

    De_Sint Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is leuk die discussie tussen logitech en MS.
    Maar minder leuk is de (zeer) geringe ondersteuning van FF in de huidige spellen. Met PGR3 (ik heb NSFC nog niet geprobeerd) als enig werkend spel, TDU die nog steeds geen FF patch heeft. En oude Xbox1 spellen die nog steeds geen FF patches hebben, vind ik het veel te gering voor de nieuwste aanwinst.

    Dit komt misschien ook wel doordat we als PC races erg verwend zijn geworden, maar toch vind ik het jammer. En het zal nog maanden duren voor de nieuwe race games met FF uitkomen (GTR en FR2)
     
  11. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heeft TDU het ook nog niet. Ik hoop dat deze nog snel uitkomt. geen id over xbox 1 games. Speel ik nooit op de 360. Bij PGR is hij wel erg goed
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zaterdag stond ik op het punt in de MM Eindhoven een MS stuur te kopen (voor € 129,- met PGR:cool:. Toch met de doos in mn handen besloten het niet te doen en te wachten totdat F2 uitkomt....:'-(

    Ik baalde er wel fftjes van maar goed, ook eens goed om bij twijfel nee te zeggen :)
     
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wachten als je hem toch wel gaat kopen ?
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh kaasbever laat toch gaan heb ik ook gedaan.
    Als je ze hier adviseert over iets officeels van ms is het toch niet goed als het iets te negatief uitvalt.

    Racen heeft nog nooit zo realistisch gevoeld!Houd je goed vast als je een scherpe bocht neemt, door het zand slipt of lak uitwisselt met je rivalen terwijl je strijdt om een goede positie—het stuur simuleert alle weerstand en kracht die daarbij hoort en dompelt je onder in een genadeloze en onvergelijkelijke racebeleving. Met zijn strakke ontwerp en geavanceerde technologie, zoals twee Rumble-motors en krachtige Force Feedback, is het Xbox 360 draadloze racestuur een meesterwerk van vorm en functie.


    *
    Stuur met vertrouwen en zonder prestatieverlies in de wetenschap dat het stuur wordt aangedreven door dezelfde bekroonde technologie als die van de draadloze controller van de Xbox 360.
    *
    Topprestaties met force feedback simuleren de schokken en trillingen die een autocoureur voelt als hij over het circuit raast.
    *
    Realistisch auto-ontwerp met comfortabele en intuïtieve ergonomie dompelt je helemaal in de actie onder in deze unieke en zeer authentieke racebeleving.
    *
    Kies Lap- of Table-mount om te racen zoals jij dat wilt.

    Nergens wordt gepraat over een aparte stroomadapter die je moet gebruiken om ff te krijgen.
    Ze lopen alleen maar te bluffen over het wireless gedeelte wat eigenlijk niet wireless is.
    Tuurlijk is hij wireless maar dan kan je beter met de controller spelen omdat zonder ff het bijna niet te doen is om normaal een bocht te nemen.
    Maar goed, gewoon kopen dit fantastische stuur.
    Een beter plastic, niet geheel wireless en krakend stuur is er niet.
    En voor de twijfelaars kijk maar hoe je deze informatie opneemt.
    Want echt negtief mag je hier namelijk niet zijn.
     
  15. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht...

    Krijg een enorme deja-vu...

    Of met andere woorden, Tasso, heb je bovenstaande post (met soortgelijke, al dan niet gedeeltelijkgelijke, teksten) al niet eerder (meerdere keren) hier gepost.

    Zoals ook reeds eerder opgemerkt: Tasso, we weten jouw mening nu wel... (en maar blijven volhouden dat het geen frustratie is...) _0/
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je zegt het verkeerd ik weet jullie mening nu wel (en maar vol blijven houden dat het een lekker stuurtje is).
    Maar ik zet het er nog maar even bij, de letterlijke tekst van de xbox site omdat ze bij ms niks zeggen over het niet wireless zijn van het stuur (stroomadapter waar staat dat vermeld) en ook dat zonder ff je het stuur beter kan laten liggen want dan is een controller echt vele malen beter.
    Maar ja als je zegt wireless dan lopen een heleboel mensen al met een dikke .... in hun broek.
    En ik waarschuw aankomende kopers alleen voor dit stuur dat er een ander beter alternatief is.
     
  17. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Wat zijn nou serieus de voordelen van het MS stuur t.o.z. van het logitech? En dan ook echt goede argumenten.

    1. Als je nog een witte xbox hebt :9 past het er beter bij owke
    2. ?????????????????
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordelen:

    - Je hebt een pookje!
    - Je kan hem op dikkere tafelbladen monteren (voor mij handig, ik heb een bureau van +/- 4 cm dik)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    word ook een partij moe van die gast met ze overdreven reacties en veels te overdreven negatieve dingen over ms stuur sjeez maarja HET IS ZIJN MENING dus laat hem maar brabbelen.. hoop alleen nu echt voor de laatste keer
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan mn geld deze dagen beter gebruiken :)
    Als je zo denkt tja, dan kan ik netzogoed morgen die BMW X5 aanschaffen, die wil ik ook wel kopen :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina