[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je zeker veel kills gemaakt....:D
     
  2. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    ...of niet :D

    maar idd dit spel rocked!
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Shut up! :+

    Wel één van de belangrijkste punten! :cool:
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    @Avengtar NL, ik heb wel een headset, maar die heb ik bijna nooit op omdat ik dat nogal klote vindt met dat draad aan je controller. Maar misschien doe ik dat de volgende keer wel:thumbs:
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind het ook een teleurstelling maar om een hele andere reden... Die shotgun is zo nep, soms moet je wel 3x op iemand schieten voordat die dood gaat terwijl je gewoon bijna tegen hem aanstaat. En de shotgun is de enigste wapen in dit spel, voor de rest heb je alleen maar kansloze rotwapens die alleen op afstanden nuttig zijn zoals de boog/sniper.
     
  6. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er geen bijlen en zwaarden in het spel zitten, kun je er toch vanuit gaan dat de makers voor ogen hadden dat er ook van afstand geschoten moet worden.. En gek genoeg heb je daar *drumroll* geweren voor nodig.

    Als mensen het leuk vinden om allemaal kills met de chainsaw te maken of de hele tijd grenades gebruiken om iemand te taggen, dan tja.. krijg je dat he.

    Persoonlijk vind ik die shootouts en flanken een stuk leuker dan face to face als een stelletje dwazen rollen en springen om elkaar met een shotgun af te maken.
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem nog steeeds helemaal geweldig!:D
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Het mooiste vind ik nog altijd om een headshot te maken met een sniper:cool: Echt prachtig:thumbs:
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik het goed zie, dan komt het voornamelijk op team death mach aan, zoals IGN dat zei in hun video review. Maar eigenlijk is het helemaal geen tdm, maar team elimination. Waarom konden ze niet ook tdm erin doen, dus waarbij je meteen spawnt. Of een CTF mode erbij... da's zou toch wel een leuke bijkomstigheid zijn.
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij richt je dan gewoon op de benen ofzo want als je ongeveer op het hoofd schiet van dicht bij zijn ze altijd in een keer dood. Als er lag is is het een ander verhaal natuurlijk.
    En wat is er mis met afstandswapens? Eerst komt halo2 uit en dan een boel gezeur dat iedereen dicht bij elkaar staat de knallen en nu is gears ineens te veraf ? Je kan de kettingzaag, shotgun, granaat, en machine gun gebruiken voor dichtbij. lijkt me genoeg.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zeg dat er juist te veel close combat is en het enigste normale wapen daarvoor is de shotgun, en omdat de shotgun zo scheef is is het gewoon een kwestie van geluk geworden. Alleen met een boog/sniper kan je op afstand snel killen.
     
  12. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je het gewoon niet?
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    War kan ik niet?
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Met shotgun schieten.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Kwestie van geluk? Nou daar ben ik het niet mee eens. Met de shotgun is goed te mikken. Draaien zonder linker trekker, en schieten mét linker trekker. Works fine for me. En overigens is de lancer ook zeer geschikt voor close combat. Als potjes te makkelijk zijn voor ons (m'n clan red.) dan spreken we af alleen maar de chainsaw te gebruiken. Zelfs dan lukt het om met 5-0 een match te winnen. Ook ben je met de Lancer snel down van dichtbij als je gewoon raak schiet. Maar de shotgun is echt geen luckyshot wapen. Ik denk eerder dat het aan jou ligt dan aan het wapen als je mis schiet :+
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    na.. het is soms wel raar. als er bijvoorbeeld iemand in cover is en je hem overhoop wil knallen van dichtbij, dan gaat dat soms niet in een keer.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik kan best wel met de shotgun omgaan hoor, maar soms schiet ik mis en heb ik ineens een headshot erbij terwijl ik weleens 3/4 keer op iemands hoofd moet schieten voordat die neer gaat. Het jammer dat de shotgun het hoofdwapen van het spel is geworden terwijl het maar een luckgun is. Singleplayer is echt geweldig maar de multiplayer is niks meer dan een leuk extra'tje.
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De MP is zeker geen extra'tje, het is gewoon geweldig.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Geef mij maar vegas :thumbs: .

    ook al heb ik het pas sinds vandaag...
     
  20. Underground

    Underground m8 is voor n00bs...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Vegas :{???
    vegas is egt veel slechter dan GoW... om zelfs te denken dat er op dit moment een betere online/offline shooter is is al een lucratief idee... slecht hoor...
     

Deel Deze Pagina