FCDANNY 4 - 5 Satanpro NL We hebben er weer een spektakelstuk van gemaakt eindelijk men eerste overwinning
jaja groep 1 en 3 zijn zeer actief groep 4 daarintegen... hopelijk spelen deze jongens nog wedstrijden dit wekend
jij had hed goed voor elkaar 1e wedstrijd, zonder Henry was je nergens:b: 2e wedstrijd was leuk, net na pauze klutsbal schiet je erin nogal irri dat je zo stond te pressen op me, maar goed, was overigens wel een leuke wedstrijd, volgende keer beter dan maar of mischien volgende ronde(s) wat heb je allemaal al gespeelt?? edit: kzie het al, je bent door met 9 punten uit 4 wedstrijden
Gaat lekker jongens.... Laatste partijen kunnen onderhand al gespeeld gaan worden joh ! Ik ben ondertussen ook al aan het oefenen met mijn Olimpique Lyon, om straks optimaal weerstand te kunnen bieden...
Basovich - Joostnl1337 Joostnl1337 gewonnen met 2-5 ( mystery x , kan ik mijn team veranderen in AC milan ? )
kan ik eventueel in een andere groep gedaan worden? ik hoor net dat dr eentje gaat stoppen vanwege de Wii en die andere 2 heb ik nog niet gezien @ live. :{