Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Correctie: 32 is niet het hoogst haalbare TrueSkill, dit begrijp ik uit je verhaal. Dit moet 50 zijn... Maar waarschijnlijk bedoel je dat je bij 32 de 'hoogste' achievement krijgt...
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Inderdaad, want volgens mij heb ik met Big Ass Chains level 34 bereikt.
     
  3. nenm1992

    nenm1992 GAMEN!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook ergens zien welk level je bent dan? zeg me dan ff a.u.b waar :D
     
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien bij leaderboards?
     
  5. Choc

    Choc member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik zit vast bij de missie van de Carnales , dat je de baas moet neerknallen in zijn prive jet .
    Nu rijd ik daar dus binnen met mijn homie en weet het te overleven tot op de helft mischien net tot aan het vliegveld en dan staan er overal rocket mannetje op de hangar en die schieten me zo dood.
    Weet iemand hoe je hierdoor komt zonder dat je auto onploft ? want mij lukte het dus helemaal niet:mad:
     
  6. Choc

    Choc member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheats verpesten je cd tog niet?
    Sorrie van de tweede post ik dacht dat die al beantwoord was...
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed schieten met je AK 47 en je RPG.

    Nee, maar als je cheats gebruikt kan je geen achievements halen. Als je ze wel wilt halen en je hebt cheats gebruikt, dan moet je overnieuw beginnen.
     
  8. Eclips3 NL

    Eclips3 NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik weet dat het al vaak is gezegd maar ik ben het zat van die noobs in matchmaking... ik wil een keer die kingpin ach. krijge maar ut duurt gewoon te lang of je gele balkje is te laag. dus heb ik 2 mensen geholpen naar kingpin en daarna zoude ze mij helpe maar dat dede ze dus niet :mad:

    De kingpin achievement. is trouwens de laatste achievement die ik nog moet doen van Saints Row

    Dus ik wou vrage wie van jullie mij kan en wil helpen met die achievement. degene zal ik ook helpen om kingpin te krijgen. het makkelijkst is denk ik om 2 clans te maken en de hele tijd 2vs2 te doen.
    Ik ben nou lvl20 op TBAC en ik heb dat gele balkje helemaal nog vol..

    mijn GT is : Eclips3 NL
     
  9. nenm1992

    nenm1992 GAMEN!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP

    hey jongens ik heb 2 vraagjes:

    1. er is een acievement dat je je auto 50 keer tot lvl 4 moet pimpen, bedoelen ze dan van lvl 1 naar 4 of gewoon van 3 naar 4 alleen?

    2. mijn treuskill op Bif ass chains is nu 26 elke keer als ik nu een potje win gaat er helemaal niks meer bij zelfs niet in het balkje.
    Kan iemand mij helpen?
    _0/
     
  10. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    1. je unlocked em wanneer je 50x level 4 haalt, dus 50x keer je auto helemaal oppimpen
    2. Speel je wel ranked? Zo ja, wat is je win/loss ratio?
     
  11. nenm1992

    nenm1992 GAMEN!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik speel ranked, ik ga ff me vriend helpen kingpin te halen en hij mij, maarre 50x pimpen naar lvl 4 je bedoelt dus:
    bij het begin is de auto lvl 1, jij pimpt hem dan naar lvl2, daarna naar 3 en dan naar 4?
    dat 50x?
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Speel eerst een potje alleen, kijk goed om je heen welke maten je helpen(eventueel ook bij de tegenpartij). Nodig ze uit in een lobby. Binnen 3 potjes heb je dan een 'goed' team. Bij mij lukte dit aardig, meer als je helft die je uitnodigd komen ook daadwerkelijk. Succes ermee Ecplis3! Ik had je er graag mee geholpen alleen heb ik onlangs Saints Row verkocht.

    1. Inderdaad zoals hierboven beschreven, je moet de teamcar van level 3 naar 4 pimpen. Maar belangrijk okm te vermelden: je moet alleen in de teamcar zitten want anders telt het niet.

    2. Rank 26 is hoger als gemiddeld, dat duurt het langer voordat je omhoog gaat. Als je tegen alleen maar tegen mensen speelt die lager zijn als rank 26 komt er niets bij. Schrijf voor de zekerheid je positie in de ranglijst op en kijk na 3 potjes spelen of dat is veranderd.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  13. nenm1992

    nenm1992 GAMEN!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt!:D
     
  14. masterrobo

    masterrobo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik moet iets heel duidelijks hebben waar ik kan zien waar die gene loopt en wat ik moet doen.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Erm.. Wat bedoel je precies?
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk wil hij een GPS systeem, waar hij op kan zien waar de mensen lopen die vermoord moeten worden bij de Hitman missies. Helaas is dat er niet!
     
  17. nenm1992

    nenm1992 GAMEN!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat ik dit al heb gevraagd maar ik weet het nog seeds niet zeker,
    Bij die 50x de auto naar lvl 4 pimpen achievement moet je daar nou van 1 naar 4 of gewoon van 3 naar 4 pimpen?
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je die vraag hebt gesteld is er vast wel een passend antwoord te vinden in dit topic. Volgens mij staat het antwoord om de 5 pagina's, die vraag is inderdaad veel gesteld... en daarom veel beantwoord.

    Psst: van 3 naar 4 pimpen en je moet alleen in de auto zitten!
     
  19. nenm1992

    nenm1992 GAMEN!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    weet jij het andtwoordt niet ik kan het namelijk niet vinden....
     
  20. GangMen

    GangMen Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je eigenlijk letters bij "Phone" doen???
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006

Deel Deze Pagina