Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ghehe ik vind dat wel vette toevoeging, dat je moet vallen, en botten breken voor een goal, alleen moet het niet te vaak een goal zijn :9
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Die Goal doet mij denken aan die missies in Saints Row...
    Verzekerings Fraude toestanden, waarbij je jezelf ook kapot moet krijgen door middel van ongelukken te krijgen :cool:!
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik vind het een beetje een aanfluiting.
    Van mij mogen ze dat de volgende keer weglaten.

    Het is simpelweg te nep gedaan.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoe krijg je special tricks er bij..
    Ik heb nu alleen 3 zielige tricks.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    die kan je kopen in de skateshop van je verdiende punten!

    ja ok, tony hawks is wel onrealistisch qua dat vallen en combo's die je achter elkaar kan doen, mr ja, ik vind het voor de rest wel een vette game, vooral vet van die verschillende steilen, want zelf skate ik wel realistisch, want uiteindelijk bedien jij het poppetje :p...

    maar ja, ik ga ook maar even kijken hoe de game van EA ( skate ) wordt, aan een kleine ingame movie te hebben gezien, ziet het er wel goed uit..
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    zou iemand me kunnen helpen?
    ik ben nu bezig met die pro challenge van Tony Hawk, en dan moet ik nadat ik een kleine demo heb gehouden, naar de hill top skaten, maar onderweg moet ik een aantal bepaalde tricks doen. dit is opzich niet echt een probleem op een punt na, ik krijg op een gegeven moment de oprdacht deze trick te doen (Up+Down, XX) dit lukt me telkens niet omdat ik of een 360 shove it doe, een dubble impossible of ik doe een kickflip backflip (die staat onder Up+Down, X). HOE MOET IK DIE TRICK IN GODESNAAM DOEN WANT IK WORDT ER GEK VAN!
    sorry dat moest er ff uit. ik stel die vraag trouwens hier omdat ik met de zoekfunctie de helpthread niet kan vinden, of die bestaat gewoon niet.
     
  7. Barbabenno

    Barbabenno Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een flatland trick, dus die moet in een manual
     
  8. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook geprobeert, maar dat is em blijkbaar ook niet. en als het in een manual moet dan staat er dacht ik 'X+X during manual', dat doet ie bij alle andere opdrachten tenminste.
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het is wel een manual trick, meestal staat het dan zo (up+down) X,X.
    Het is iig geen normale trick omdat je de special tricks zelf onder knoppen kan zetten en up+down XX niet altijd dezelfde trick is.
     
  10. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens iets waar ik vandaag pas achter kwam ..... bij die owned lines kun je ondertussen ook ff ergens anders punten verdienen .... je hebt dan 20 seconden om verder te gaan op het volgende punt in de line.

    Maakt het in ieder geval wel al een stuk beter te doen vind ik zelf ;)
     
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat? want telkens als ik een combo breek, de owned line weer overnieuw moet?
    of bedoel je dat je gewoon lekker ergens anders verder kan gaan met je combo om vervolgens de combo voort te zetten op de line zelf?

    en bedankt voor jullie hulp, ik zal het maar nog een keer proberen.
     
  12. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders zou het ook vrijwel onmogelijk zijn om die goals op Sick uit te spelen lijkt me. ;) Zelfs nu vind ik veel van die goals nog erg lastig om te halen. Een combo van 3 miljoen schud ik niet zomaar even uit mijn mouw. 8)
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hey,

    Moet je steeds dat filmpje kijken wat je krijgt?
    Soms kan ik hem skippen. En nu precies kan ik hem niet skippen.

    Dit is zwaar irritant!!

    edit: mijn eerste classic goal gehaald :) op sick *)
    in 2:00 eigelijk 1:53 maar ik viel net dus ik moest snel 100000 punten halen! En dat was gelukt \o/

    edit2: weet iemand hoe dat liedje heet als je het spel opstart bij dat filmpje?
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  14. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies welk filmpje je bedoelt, kun je iets specifieker zijn? :9 Zelfde geldt voor dat liedje, bij welk filmpje zit die?

    Anyway, die laatste vraagtekens bij The Capitol zijn idd de laatste goal die je van Tony zult krijgen om de #1 te worden. Daar werd ik over gebeld toen ik 95% op Sick en 5% op Pro had (wat ik nu overigens nog steeds heb). Maar die goal is me toch moeilijk. Heb hem nu al 125 keer geprobeerd en het wil maar niet lukken. 8)
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Kasabian - Club foot
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ahh bedankt :)

    Maar ik heb nog een vraagje. Hoe unlock je die factory, ik moet nu in die muur springen maar heb geen idee hoe o_0
    kan iemand mij helpen hoe ik die items moet plaatsen!
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Bedoel je dat stukje waar je keihard tegen de muur aan moet knallen / vallen?

    Volgens mij moet je gewoon halverweg een schansje neerzetten.
    En dan halverwege de schans jezelf laten vallen, dan vlieg je behoorlijk hard tegen de muur aan.

    Ik heb hier ook de Achievement, 15 botten breken, gehaald. ;)
     
  18. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg m vandaag binnen :thumbs:
     
  19. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er nog een live update gaat komen die wat doet aan die framerate issue's?
     
  20. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel een gaaf spel dit, maar die challange dat je in die vuilnisbak moet vallen is echt zo irritant. Val steeds vol op m'n toet daar...
     

Deel Deze Pagina