The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej mensen , na weer een paar dagen doorgequest te hebben vraag ik me toch een aantal dingen af. Ik ben volgens mij nu wel een eindje op weg met de gewone quests , moet nu namelijk een deadra artifact halen, maar mijn vraag is nu eigenlijk wat moet je allemaal doen om bij die andere guilds te komen. Vorderd dat ook vanzelf later in de questline of hoe werkt dat. Ik zit nu op het moment in de thievesguild maar ik moet nog eerst veel dingen stelen voordat ik echt binnen mag of zoiets.

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    kan er iemand mij helpen.als ik in de dag buiten rondloop ga ik dood.ik ben een soort vanpier aan het worden denk ik.want snachts ga ik buiten nie dood.moet ik iets inemen ofzo ? aub help me

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Je bent dan inderdaad een Vampire...
    In de zon ga je gewoon dood, waardoor s'nachts rond wandelen nog de enige optie voor je is.

Er is echter een Quest waarbij je deze Vampire kwijt kan raken... Dit duurt alleen een hele tijd, en ook weet ik niet waar dat vrouwtje precies zit.
    Als ik mij goed kan herinneren links midden in de map aan een riviertje...

Suc6!

4. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt er geloof ik een quest over vampirism van bij, daarin moet je gaan praten met de Count van Skingrad, die verteld je de locatie van het vrouwtje. Ligt inderdaad ergens in de buurt van Bravil helemaal rechts op de kaart. Je kan ook gebruik maken van The Vile Lair als je die gedownload hebt. Wat ook nog kan is dat een deel van je equipment sun damage geeft, ik heb bv Hands of Midnight met liefst 30 sun damage (maar wel 20-30% chameleon).

5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem bijna geruild tegen mijn nieuwe GRAW...
    Heb echt zin om weer opnieuw te beginnen, en alles weer uit te spelen :)!

6. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    zou je dan echt een vampier zijn? |:-

7. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand een antwoord, en weet iemand waarom uesp.net het niet doet?

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    mage guild --> Altar of spellmaking.... staat in de Arcane University. Moet je wel hoog genoege rank hebben om in de University te mogen komen.

Kan ook in the Wizard Tower (of hoe hete die uitbreiding ook al weerO-)). Die met die toren voor wizards ;). Dan krijg je sub-misie voor inrichting. Moet je bij die man waar je interieur koopt de altaar kaarsen kopen. Die zet je op de altar of spellmaking en tadaa, je hebt je eigen altaar......

Anders moet je ze kope.....

Sun damage? nog nooit van gehoort (a)

Weet je zeker dat het niet gewoon een vuurspreuk/betovering is die zo heet? Aangezien zonlicht geen kwaat kan als je geen vampier bent?

De guilds hebben helemaal niets te maken met the main quest. Je komt ook niet in guilds verder door de main quest te doen en je hoeft ook geen main quest te hebben gedaan om in guilds te komen.

Over het algemeen moet je gewoon naar ze toe gaan. Mage en fighters guild moet je gewoon binnen lopen, de leider van die stad vinden en zeggen dat je wilt joinen. (Bij de fighters wordt je volgens mij meteen door verweze naar Anvil of Chedinhall).

The thieves heb je zelf al uitgevonden, dan houden we the dark brotherhood nog over. Deze zet ik even in een spoiler, is misschien voor sommige mensen niet leuk om zo achter te komen.
    Je moet een ontschuldig iemand vermoorden. Maakt niet uit wie, als hij maar ontschuldig is. Dit komt er op neer dat jij moet beginnen met aanvallen. Let op de guards ;)

Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  9. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik, daarom vroeg ik hoe maak je de beste spell?

10. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weekend ben ik dan ook begonnen met Oblivion. Hij stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar ik moest eerst andere games afronden. mijn eerste gedachte toen ik begon met spelen, was echt WOW!. Wat ik wel vond was dat het behoorlijk overweldigend was. De eerste keer ben ik gelijk begonnen met de main quest, maar toen ik oblivion inging werd ik behoorlijk hard afgemaakt hehe. TOen ben ik maar opnieuw begonnen en doe ik het gewoon wat rustiger aan. Dat is eigenlijk wel leuker ook en ik heb net de fighters guild gejoined. Ik weet wel dat er vele uren aan dit spel besteedt worden

11. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er alles bij elkaar meer dan 150 uur ingestoken, maar dat was nog meer geworden als hij niet zo irritant zou lopen

12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent inderdaad een Vampier. 2 manieren om dit te fixen: Count of Skingrad heeft een vampire quest om het te curen, maar dit kan je niet doen zonder de nieuwste patch nadat je de main story hebt uitgespeeld. Ervanuitgaande dat je de nieuwste patch wel hebt, kan het ook erna. Verder is er ook The Vile Lair (400 MS punten ofzo?), wat een soort van Vampier hol is. Er is daar ook een cure.
    Ja, of je moet bloed zuigen. Dan kan je weer zoveel uur door de zon lopen :p Er zijn fases van vampier zijn he.
    Jep.

13. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vragen over de uitbreiding Knights of the Nine op de xbox 360. Ik heb hem gedownload en hij staat ook gewoon in de lijst van downloaded content in het spel zelf, maar als ik vervolgens het spel opstart, zie ik nergens zo'n questvenster verschijnen.

Moet ik soms zelf ergens heen gaan? Bij de vorige downloads kreeg je wel altijd zo'n questvenster in beeld die zei wat je moest doen. En wat ik dan niet snap, waarom komt er niet zo'n questvenster voor bijvoorbeeld die dungeon Mehrunes Razor, want die zit toch ook gewoon bij de uitbreiding?

Alvast bedankt

14. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is een gesprekstopic en inderdaad geen los venster wat je eerst krijgt, bij mij vertelde 1 van de priesters het. Mocht het niet lukken, ga dan maar eens naar Anvil en vraag eens rond, er is een nieuw topic overal toegevoegd. leuke quests vond ik het!

@ dahouseman

zoals al gezegd, als je genoeg bloed drinkt krijg je geen sun damage, pas als je even zonder gaat zal je het merken. De Hands zijn te koop in de dark brotherhood, aan te raden als je een outfit met 100% chameleon wil krijgen.

15. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joepie, heb binnenkort ook dit spel. Nu nog even ter info. Hoe goed is dit spel? :cool:

16. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt en dan nog een vraag aan jou (als je het toevallig weet): alle downloads tot nu toe zitten er tog in, dus ook die Mehrunes Razor. Maar hoezo krijg ik daar geen questvenster van?

17. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je em los gedownload? da's denk ik de enige manier om em te krijgen. Bij the Knights of the Nine zit niets anders dan dat denk ik hoor, die zal je los allemaal aan moeten schaffen. Dat heb ik gedaan en ik kreeg meteen het quest venster.

@ SVS

geniaal spel! Zit tegen de 200 uur aan en ben net pas met de main quest begonnen.

18. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat verklaart dan een hoop, ik dacht dat je in één keer alle downloads bij die uitbreiding had zitten.

Oja heb ff geprobeerd wat je zei van die mensen in Anvil enzo, maar ik krijg maar niet zo'n nieuw topic als gespreksonderwerp. Heb je daarvoor iets speciaals moeten doen ofzo???

19. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    je kan een rumoer opvangen door 2 mensen die samen staan te praten of dat je zelf om rumors vraagt.
    het kan ook zijn dat je in een hoger level moet zitten.

20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    De mijne wordt als het goed is vandaag ook verzonden :)!
    Heb hem al gehad met de release, maar toen mijn 360 verkocht....
    Had toen de Dark Brotherhood en (bijna) de Thiefs Guild uitgespeeld, en het spel verveelde nog niet! :)
    Nu ik sinds een week een HD tv heb, zie ik het wel zitten om weer opnieuw te beginnen!
    Helemaal omdat ik toen nog maar 1 missie van de Main Quest had gedaan :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina