Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm , ik denk dat je dan niet zo super veel aan de game hebt , ik denk dat cod het vooral moet hebben van multiplayer.

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is bij elke game met sp en mp wel zo.
    mp is gewoon zeker 70% de rest van de volle game,
    want bij mp speelt het bijna altijd anders.
    sp heb je bots. en die AI is altijd hetzelfde(kwa aimbot van de verschillende difficulty na)

3. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik was aan het zoeken op het net naar de sound track van cod 3 en ik vondt dit op de site van joel goldsmith

""A reliable source close to the Call of Duty development teams has revealed not only the existence of Call of Duty 4, but vital details surrounding the game as well, including the fact that it will be based on modern combat.

According to our source, Call of Duty 4 will be developed by Infinity Ward, the developer behind the first and second installments. The three-way deal established between Infinity Ward, Treyarch, and Activision states that Infinity Ward will develop all even numbered titles while Treyarch develops the odd numbered games, such as Call of Duty 3. Treyarch did develop Call of Duty 2: Big Red One as well, however.

As aforementioned, Call of Duty 4 is said to step away from the war torn locales of World War II, instead focusing on the battlefields of present day. It is unknown if it will take the same path as Electronic Arts’ Battlefield franchise, placing the spotlight on the Middle East.

The source compared Call of Duty 4’s technical achievements to other games saying that while most shooters have two or three critical points on the head, Call of Duty 4 has 16, saying that you can shoot the side of an opponent’s helmet to make it spin on their head, or knock the helmet clean off. Supposedly you will even be able to shoot an enemy’s ear off.

Although Call of Duty’s single player has always been a mainstay of the franchise, the multiplayer is certainly something to write home about. Our source has said that there have been multiplayer bouts with 54 players. PC gamers will be happy to know that they will be able to join the action once again, as Infinity Ward is supposed to be bringing Call of Duty 4 to the PC as well as consoles. Call of Duty 3 is only available on consoles and eventually the PSP.

Activision press representatives were unavailable to confirm or deny these reports; however, Amped IGO will continue attempts to gain verification.""

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wordt inmiddels schijtziek van no game sessions are available.... net refresh gedaan ik moet volgens wat ik zie overal makkelijk in komen maar helaas is het anders... ben u al 20 min. bezig :confused:

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Is dat een probleem die veel voorkomt? Want ik wil cod3 erg graag :) Maar dan doe ik het grotendeels ook voor de multi!!

6. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Jah kan ook aan mij liggen maar elke keer als ik join krijg ik die kutmelding. Heeeeeeeeel af en toe kom ik er in.. maar waar het aan ligt KEINE AHNUNG

EDIT:/ Nou zit er eindelijk in eentje.. gewoon een half uur bezig geweest :confused:

Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  7. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook 0 keer online kunnen spelen.
    Staat inmiddels te koop op ebay. De singleplayer is uitgespeeld, en nu heb ik het ook wel gezien :).

8. mcx

mcx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een bloedsnelle internetverbinding nodig, verbinding rechtstreeks op de modem en de gamepoorten open zetten (instelling modem).

Met m'n 800kb-1Mb downloadsnelheid werkt het heel soepel, ik kan elke game binnen 10 sec joinen. Hiervoor had ik de xbox op de router, het was toen onmogelijk een game te joinen.

Als je naar de activition-site gaat kun je lezen dat ze met een patch bezig zijn om dit probleem op te lossen, ze geven de fout toe. Klinkt hetzelfde als cod2 in het begin.

Ik zou nog even wachten om je game te verkopen.

9. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    De gene waar waar ik WEL op kan komen werkt allemaal perfect... en zonder router kan ik hier niks beginnen want heb meer mensen in huis ;). Laat ze dan maar opschieten met die patch want ik vindt de game echt gaaf en speel 'm veel liever dan G.O.W. die ik ook weer verkocht heb.

Enig idee hoe lang het nog kan duren en heb je een link?

Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  10. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook :) en dat opstaan als je gebukt zit vind ik maar vaag gaan moeilijk uit te leggenmaar nie zo vloeind als bij 1 en 2

11. mcx

mcx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. mcx

mcx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de xbox toch voor de router plaatsen

13. TheSquid87

TheSquid87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey ikheb vraagje.. ik heb ook cod3.. +de mp problemen. Nat staat op Strict maar moet op open, dus ik op die 'routers' site gechecked, staat mn router tussen ( smc 7204 BRA), en dan zie je allemaal spellen staan, alleen dus niet cod3.. en nu? want ik heb der echt geen reet verstand van en das zwaar klote!! pls help me

14. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
  15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2

Lol, klopt niet veel van. Ik download 90 kb/s (ik weet t:'-( ) en heb nooit lag bij geen enkel spel.

16. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik heb 2MB/s (20 Mbit) en kan maar zeer moeilijk Ranked Matches spelen. En ja, mijn Xbox zit direct op m'n modem.

Je NAT moet echt op Open staan anders kan je het wel vergeten om normaal online te spelen. Je moet wanneer je die site voor je hebt moet je kijken naar Xbox Live of iets dergelijks, niet naar spellen. Je moet dan een tweetal poorten openzetten en dan moet het werken.

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Maar goed dat je tanks kunt mantelen, anders heb je van die noobs die alleen maar in een tank gaan zitten. Soms is het tacties gezien wel slim om een tank erbij te halen om bijvoorbeeld een warzone te protecten.

En anti-tank is zeker wel nodig, soms zit je pinned in een deel van de map met 2 tanks voor je. Onmogelijk om daar bij te komen om even een granaatje erin te gooien. Dan is een anti-tank echt een must.

18. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel cod gewoon via mijn router en ik ervaar in feite geen problemen met de connectie. Ik zal m eerdaags maar es eruit halen en kijken wat het verschil is. Ranked matches gaan tegenwoordig wel wat sneller, alleen verbaas ik me iedere keer dat ik in een team zit waar de helft het na een paar minuten spelen het op geeft, sta ik alleen Capture the Flag te doen tegen een mannetje of vijf... wel een uitdaging trouwens. :mad:

Is het jullie trouwens ook opgevallen dat op verschillende plekken in de multiplayers maps, je mannetje wit, paars of groen wordt? Je kan het van je zelf niet zien, maar soms loop ik achter iemand anders aan en wordt'ie plotseling paars... Fuel depot heeft dat onder andere op een aantal plekken.

edit: of speel ik dit spel te vaak en ga ik andere dingen zien...

19. Rob schouten

Rob schouten Kruisdoos360

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik had het toen ik op de motor door feul dep. reed

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Verkleuring treden idd soms op :D.
    En over dat vroegtijdig quiten :mad: idd ze zouden daar strafpunten -30 voor moeten geven, tenminste als ze het verschil kunnen zien tussen echte quiters en mensen waar perongelijk de connectie van uitvalt :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina