Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 18 sep 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Die onderste kan ik nog herinneren. Die vond ik toen heel lelijk 8)

    Volgens mij heb ik ook nog 2 circuits hier liggen, gemaakt op 4x een A4 vel. Ik hoop dat ik ze nog kan vinden, dan zal ik ze ook eens hier droppen.
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij vond sowieso 99% van mijn ontwerpen heel lelijk. :'[
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Man, ik vind die circuits echt niet lelijk, ik zou zoiets niet kunnen tekenen, hoewel mijn merk, Ronko wel een eigen testcircuit heeft maar die is lang niet zo gedaitaileerd, ik kan wel kijken of ik hem nog eens wat mooier kan maken, dan zal ik hem even posten, voor nu alleen dit wat ik hierboven gepost heb, dat is wat ik volgens sommigen wel mooi kan tekenen. Maar daarentegen heb ik ook nooit echt de mening van een andere goede tekenaar gekregen, dus wat vinden jullie van de tekeningen, dan weet ik een beetje wat ik nog kan verbeteren. Maar goed ik denk dat ik vanavond nog wel een circuit post. Hoop ik.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    en post is wat tijden man ;) maar wel vette tekeningen
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Aanschouw hier mijn eerste circuit, oke hij is nog niet helemaal af en nog een beetje onduidelijk mischien, maar zodra ik hem wat heb opgekleurt, dan word ie wel wat duidelijker.

    Dit circuit is dus nog niet helemaal af, let bijv maar op de start finish, en op de pit in/uit gang. Het speed circuit gaat van de start naar rechts, dus links om, het circuit gaat van de start naar links, dus rechts om.:b:
    [​IMG]
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Sorry, maar m'n PGR3 disc is kapot, nouja niet kapot, maar hij doet het in ieder geval niet meer, en er zit een klein scheurtje in. Maar ik zal de disc van m'n broer wel even lenen, als ik nog tijd heb dan post ik vanavond nog wel een tijd. Zoniet dan morgen of later.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Mijn mening over je tekening:

    Het ziet er leuk uit, maar hij is erg kort. Hij heeft ongeveer 7 bochten, en dat mag best het dubbele zijn.
    De baan is veel te breed. Je zou bijna met z'n 10'en naast elkaar kunnen rijden.
    De curbstones zijn erg breed. In 1 bocht zelfs breder dan de baan zelf. Ook liggen de curbs alleen aan de binnenkant, maar je kom ze in het echt ook vaak tegen bij het uitkomen van de bocht ;)
    Er zijn geen uitloop stukken. Dus de baan is erg link, want als je met een defect aan je remmen eraf schiet kom je hier al gauw de muur tegen.
    De paddock is erg klein. Bij een groot race evenement komen er bijna 100 vrachtwagens te staan. Dat gaat daar niet passen :9
    Waar zijn de tribunes?

    Dit klinkt heel negatief, maar hij is best aardig hoor :thumbs: Je zou wel wat meer detail kunnen gebruiken. Denk daarbij aan het tekenen van bandenstapels en het tekenen van de startgrid. Ik ga weer verder zoeken naar mijn banen :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2006
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Kijk dat is nou precies wat ik zoek, een ongezoute mening. Dat nu alleen nog over m'n andere tekeningen. Hier een aantal antwoorden op je vragen:

    - De lengte: mischien wel een beetje kort, maar ik heb uitgerekend, dat een F-1 auto er ong 1.40 a 1.50 over doet, maar er zullen dus ook veel test gedaan worden, daarvoor heb je niet zo'n bijster lange baan nodig.

    - De breedte: Oke op sommige stukken is ie wat te breed, maar op de speed track is dat zeker nodig, daar worden (zeker door de Ronko's, haha) immens hoge snelheden gehaald.

    - Curb breedte: Zal ik nog wat aanpassen, maar dit heb ik ook vluchtig getekend, zeker die eerste, aangezien ik daar ook nog wat gekloot had met de aansluiting van de speed track. En ik wou vanavond m'n eerste concept tekening laten zien.

    - Curb in buitenbochten: Omdat ik hem dus snel heb getekend, hij is nog niet helemaal af, maar dat zal ik nog zeker doen.

    - Uitloopstukken: Ik moet toegeven dat ik hier niet heelmaal aan gedacht heb, maar bij sommige bochten kan je de speedtrack ook gebruiken als uitloop stuk, bovendien heb je bij banen als Monte Carlo (Cote D'azur) ook dat je meteen bij een foutje negen van de tien keer in de vangrail beland, Bij een speedtrack vaak ook. Bovendien heb ik veel grindbakken, maar die komen echt goed aan het licht als ik hem wat in kleur.

    - De paddock: Sommige, of veel van de vrachtwagens zijn niet nodig, aangezien er een hotel is voor alle crew, daar word dus ook het eten bereid, weer een paar vrachtwagens minder. En het slapen, weer een paar minder, en degene die wel nodig zijn kunnen of achter de Paddock staan, of de minder belangrijke kunnen buiten het terein staan.

    - De tribunes: Die zijn er wel, waar ticket check (beetje onduidelijk mischien) staat, daar kunnen de gasten naar de tribunes. Maar omdat ze overdekt zijn kun je ze moeilijk zien. Maar goed er zit dus een tribune in de binnen kant van de 6 a 7 bocht, eentje aan de buiten kant van de rechter speed bocht en eentje aan de onderkant van start/finish.

    - Detail: dat komt dus omdat ie nog niet helemaal af is, hij komt gedeeltelijk ook nog in kleur. Daardoor kan je alles ook nog wat beter zien, bijv de tribunes.

    Hehe, dat was dus de uitleg. Je moet nou niet denken dat ik niet tegen kritiek kan en overal wel weer een antwoord voor heb, maar dit waren zo'n beetje de redenen. Hij is niet echt super en dat zal ie ook niet worden denk ik, maar hij word nog beter.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Oke bitchesO-) :b: hier dan een bijna af tekening van m'n circuit.

    Ik heb er ook wat sponsers van de dingen die ik leuk vind bij getekend, niet dat het ooit in het echt sponser van zoiets zouden worden, maar toch. Het is dus niet Hotel Ninja Gaiden, maar het is een hotel met de sponser Ninja Gaiden erop, sawwie.:b:

    [​IMG]
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Is deze thread afgestorfen ofzo?:b:
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff, er wordt een paar dagen niet gespot en meneer Mika Kimi Jr. is al van slag :+

    Het is wel een mooi circuit moet ik zeggen, misschien dat de baan verhoudingsgewijs iets te breed is, maar ik vind em mooi pik :thumbs:
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    ...|:- ...pfff...mika kimi jr..komop zeg ben geen een of andere mongool.
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, laat em dit maar niet lezen :+
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ach, ik geef die gast nog een vette dis met twee handen en benen op mn rug...naja, mischien niet, maar met racen wel, maar anders peer ik em, kben toch een stuk sneller, en dat heeft me tot nu toe altijd nog geholpen. Mika Kimi JR, hoe kom je erbij, zit je bij de klini clowns ofzo...
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Met PGR3 is Mika anders toch nog wat sneller dan jij ;)
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja PGR3, daar zeg je me wat, maar dat speelt hij ook al sinds de xbox uit is en dus sinds PGR3 uit is, ik speel het pas sinds vorige maand ofzo, en nu is mn disc ook nog kapot, dus nu ik net een beetje wat skills begon op te bouwen kan ik er niet verder aan werken. Bovendien ben ik er meer een van een sim, ik own hem gewoon met Forza, GT4, DTM, GTR enz enz... Niet dat ik wil opscheppen ofzo, maar toch is het wel zo. En hij rijd niet echt constant, de ene keer heeft ie een goede tijd, maar de andere keer gaat ie dramatisch de mist in. Hoewel ik moet zeggen dat ie het online nog aardig doet. En ik hou niet zo van de gameplay van PGR3, dan heeft een auto volle Grip, en dan nog slipt ie aan alle kanten, das echt bagger, maar dat is dus weer een teken dat sims mij meer liggen, jou toch ook of niet?
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Zeker. Maar wat moet ik nu anders spelen? TDU?

    Ik heb btw wel Richard Burns Rally pas nog gekocht. Geweldige game :thumbs:
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ach ja, je Forza disc was kapot toch? Maar ja je kan altijd GT4 spelen toch, of heb je geen PS2 meer, of heb je GT4 niet meer. Ik heb trouwens volgens mij nog nooit Forza met jou gespeeld, en dat wil ik toch eens doen. Zodra ik weer gold heb, en jij weer Forza, dan moeten we maar eens wat afspreken.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Forza dics kapot? Nee hoor. Ik kan hem alleen niet in breedbeeld afspelen, terwijl ik wel op een breedbeeld game. Forza is dus heel erg vervormd waardoor het er niet uit ziet. En ik heb ook nog steeds GT4 en nog steeds een PS2... ik kan ze alleen niet aansluiten :+
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Bale man. wrm niet eigenlijks?
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006

Deel Deze Pagina