Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Die kans is er ook nog jah...
    Maar zul je net zien dat mannetjes die zich speciaal ervoor hebben aangemeld straks ook nog winnen.
    Oftewel, reacties zul je dan nooit horen, aangezien deze personen zich vaak niet hier op het forum begeven.

    Oftewel, prettiger als een aantal actieve members winnen zodat er hier ook wat informatie door komt! :)
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat de jury dan ook zorgvuldig de winnaars kiezen..
    antwoord op de prijsvraag hier op xbw was toch mirik heh?:+

    en winnaars worden bekend gemaakt vlak na de sluiting op 10 dec.(vandaag)
    Teminste, dat stond op zo'n andere nederlandse site die ook mee doet.
     
  3. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan is het wel een korte inschrijving geweest, maar dat is natuurlijk alleen maar beter voor ons!
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, misschien zoekt bungie hier wel diegene die legitiem een hoog level hebben behaald én die nog regelmatig halo2 spelen uit.
    Aangezien deze twee factoren voor mij opgaan,wil dit nog niet zeggen dat áls ik erbij ben hier zomaar informatie op dit forum ga rondstrooien....
    Nee , dat zullen jullie dan lief moeten vragen , en als het even kan op jullie blote knietjes in jullie blokjes.....
    Eerder zijn we niét bereid om hoe dan ook iets van de multiplayergameplay te gaan verklikken....:):
    En denk nu maar niet dat ik écht een kans maak.....:+
    De wens is de vader van de gedachte ...weet je.O-)
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat jij als laatste halo3 zal kunnen kopen.

    dat het iedereen verboden wordt jou halo3 te laten spelen.
    elke winkel: jij bent toch die svennies gozer? ja sorry, maar geen halo3 voor jou. ik heb hier nog wel viva pinata liggen.
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha, het eerste verongelijkt schreeuwertje meldt zich hier al, man, man ,man, nog nooit van sarcasme gehoord, ga ergens anders lullig doen, hoor je....:lol: :lol:
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wou net zeggen, waar gaat dit over? :confused:
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is die sarcasme voor nodig?
    mystery X heeft toch gelijk?

    straks komen die gozers echt aan die beta versie en laten ze dat na 2 dagen links liggen.
    het is beter als er mensen winnen die ook echt door zullen spelen en vertellen wat ze er van vinden.
    dan krijg je teminste wat meer te horen dan wat bungie uitgeeft aan informatie.
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    :lol:
    Hehe, en waar is dat schreeuwerige uithaaltje naar mij toe dan voor nodig...
    Think about it my friend.....
    En oooww ik wil als speler hélemaal geen informatie mijn beste, ik wil hetzelf ontdekken....het zal wel tegen jouw oordeel ingaan , maar het feit is en blijft dat ik alle inside informatie wel het liefst hoogtspersoonlijk wil ontdekken....en dit zonder dat ik het van de een of andere bron op voorhand ter mijn beschikking krijg......en ga jij nou maar verder lullig doen,je was zopas net zo goed bezig...:lol: :lol:
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    1 lullig doen? heb je je eigen tekst nog niet gelezen.
    2 in tekst kun je nooit horen hoe iemand het bedoelt. misschien wil ik je helemaal niet aanvallen.
    3 als je alles zelf wilt ontdekken moet je maar niet meedoen aan de beta versie en ook niet lezen en posten op sites zoals deze.
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ninja, zoek eens op in het woorden boek "sarcasme"

    T lijk me by the way vet om als eerste Halo 3 te mogen spelen. Kan je ook echt invloed hebben op het uiteindlijke resultaat. En ik heb wel een paar pointers voor Bungie *Auto-Aim eruit
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    omg nightbringer (1e pagina), verwacht je nu echt dat HALO3 een flopgame wordt? zelfs al komt hij in de vorm van PacMan dan wordt het nog gezien als dé game van 2007 ..
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Smartie

    So, nog reageren op een reactie op de eerste pagina? :cool:

    @ Svennies en Ninja Man

    Jongens...
    Pies in de Wereld hé! :b:
    Het gaat er gewoon om, mocht ik niet winnen dat ik dan toch wel kom te weten hoe het is en hoe het speelt.
    Dus vandaar Svennies dat ik dan hoop dat iemand actiefs hier op het forum die kans krijgt :)!

    Uiteraard, hoeven we niet gelijk alle inside informatie te weten aangezien je die zoals je al aangeeft ook zelf kan ontdekken...
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
  15. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een goede analyse, wel lang maar toch. Staan vette dingen in:b:
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien een link naar een aantal wallpapers van de nieuwste trailer?
    De plaatjes worden veel gebruikt maar heb nog geen hoge resolutie kunnen vinden.
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    www.360style.net heeft een aantal wallpapers van de trailer, weet niet of er wat voor je tussen zit though. :)
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    durf het bijna niet te zeggen maar je hebt 100% gelijk, Paar dingen: Man-cannon, spartan laser, spike grenade... wtf? waarom maken jullie het nou nog noobie-er dan het al was, en met nadruk op de spartan laser. Dat de assault rifle terug is harstikke leuk, maar natuurlijk kunnen ze niet stoppen, laten we meteen alle onzin erin gooien die ooit na een avondje stappen naar boven kwam. tja laterz

    BTW: is het niet tijd voor een deeltje 5?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Mwah, de man cannon, spike grenade en de spartan laser brengen wel wat meer taktiek met zich mee dan de portals en de rocketlauncher. De spike grenade kan je als een soort mijn gebruiken als je achterna word gezeten, je plakt em op de muur en wacht op je vijand.

    Ik hoop eigenlijk dat ze wat voertuigen van de brutes in de MP proppen, lijkt me wel vet.
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Man cannon en spike grenade maken het mijn inziens niet veel meer "noob"-vriendelijk hoor. De Spartan laser klinkt minder aantrekkelijk in de oren, maar nog altijd beter dan de auto-lock on rocket launcher uit Halo 2.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina