Mij mag je ook helpen met act 3 bij pump station. Lukt me voor geen meter. Coldjuh NL \o/ edit; @ harcore he
mensen, als je co-op niet online wilt doen, moet je een nieuwe, extra account aanmaken is mij verteld. Doe je dit via Live, of gwoon in het menu?
je moet bijna altijd een 2e acount maken wil je met nog een 2e speler tegelijk op je 360 spelen . die maak je in het menu.
zo ik net nieuw op dit forum. Ik speel gears vanaf de release en heb de steel case editie! Het is echt een ongelooflijk vet spel! Het heeft me echt geen moment verveeld! Ik heb bijna alle dogtags en ben nu net aan Act 2 op insane begonne ! Lekker pittig hoor! Ik kijk uit om Raam op insane te kille! Ik heb jammer genoeg ff geen Live Gold, anders had ik wel wille co-oppe, missch volgene week! Gaaf forum trouwens, zit t al een tijdje te volgen! Groetn Vincent*)
Ik heb net samen met mijn maat de campaign op hardcore uitgespeeld. Echter krijg ik niet die DOM achievement.............. beetje jammer
ik zit daar ook, maar dan op insane He's one tough cookie!! edit: ik heb hem verslagen met een friend
Was leuk potje als jij of iemand anders vanaf act 2 wilt co-open op hardcore voeg me maar toe gamertag: woerdenaar2
Samen met Agent Smith de co-op op hardcore uitgespeeld. Sinds kort ook op insane begonnen. We zitten aan Act 4. Maar wat een plezier ik heb in dit spel. Ondertussen ook alle tags gevonden Zo leuk om samen te moeten spelen. Wel nog geen online matches gespeeld. Dit komt nog. Maar zulke games moeten ze meer uitbrengen waar je de single player ook in co-op kunt uitspelen. Dacht dat Rainbow Six Vegas ook zo is?