@ jaapkrul: op de achterkant zit een sticker, boven de ethernet poort
Ik heb trouwens net gebeld naar de HD, en na al die verhalen van jullie was ik helemaal bang op wachttijden waarin ik een baard kon groeien, en weet ik het wat allemaal. Maar moet nu zeggen dat het bij mij reuze mee is gevallen.
Ik ben gewoon door het menutje heen gegaan, in de hoop dat ik niet al te lang hoefde te wachten (in plaats van het laten doorlopen van het eerste menutje). Heb nog geen minuut in de wacht gestaan tot ik een medewerker aan de lijn had (ik heb gebeld rond half . Heb in totaal 24 minuten aan de telefoon gehangen vanwege de afwerk procedures die ze daar hebben (het is dus toch handig om een idee te hebben van wat je denkt dat ze gaan vragen, en dat je daar dus jezelf op voorbereid).
Ik had van te voren al geprobeerd of het probleem er nog was zonder hdd, en na het verwijderen van alle kabels nogmaals proberen, etc.
Tis nu dus wachten op de stickers, dat was trouwens de enige fout die hij maakte (maja, hij klonk ook wel een beetje onervaren). Aangezien het al was aangegeven in het systeem dat ze via de post zouden komen ipv mail, duurt het waarschijnlijk een dag langer voordat ik de stickers binnen heb.
Maar tot nu toe, valt het nog reuze mee met die HD, alleen balen dat ik nu dus moet wachten op de post (ong. 2 dagen) moet wachten op ups die de box naar duitsland brengt (ong. 2 dagen) en de 15 dagen die zij aanhouden voor de reparatie en het terug sturen van de xbox zelf.
Laatst bewerkt: 11 dec 2006