[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt nu wel gek. Net gesproken met HD krijg ik te horen dat het 20 werkdagen kan duren. Ze kunnen ook niet zien wat de status alleen aan de hand van de ups trackingnr dat het is aangekomen. En over een mailtje sturen dat ze hem hebben ontvangen wist deze gast ook niks. VOlgens hem wordt dat nooit gedaan. mmmmm.

2. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YEEHAAAAAAA, mijn xbox360 is plotseling thuis gebracht door UPS ! Totnutoe werkt alles perfect ! Alleen maakt de console wel een stuk meer geluid als mijn vorige ( heb voor de 3e keer een gereviseerde xbox gekregen want mijn serienummer is weer anders hahahaha ). Waar kan ik precies zien hoe oud deze xbox is ? waar zit die MFG date precies ?

3. robomuts

robomuts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie enige ervaring met het wachten op de email met labels, duurt dit altijd zo lang of wat kan ik het beste doen?

Groeten,
    Bart.[/QUOTE]

Bij mij duurde het precies twee weken voordat ik eindelijk de labels had. Heb wel een stuk of zes keer gebeld. Toen kreeg ook meteen 4 mails met labels. Is ook weer niet nodig natuurlijk.

4. DarkRealityNL

DarkRealityNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ jaapkrul: op de achterkant zit een sticker, boven de ethernet poort

Ik heb trouwens net gebeld naar de HD, en na al die verhalen van jullie was ik helemaal bang op wachttijden waarin ik een baard kon groeien, en weet ik het wat allemaal. Maar moet nu zeggen dat het bij mij reuze mee is gevallen.

Ik ben gewoon door het menutje heen gegaan, in de hoop dat ik niet al te lang hoefde te wachten (in plaats van het laten doorlopen van het eerste menutje). Heb nog geen minuut in de wacht gestaan tot ik een medewerker aan de lijn had (ik heb gebeld rond half :cool:. Heb in totaal 24 minuten aan de telefoon gehangen vanwege de afwerk procedures die ze daar hebben (het is dus toch handig om een idee te hebben van wat je denkt dat ze gaan vragen, en dat je daar dus jezelf op voorbereid).

Ik had van te voren al geprobeerd of het probleem er nog was zonder hdd, en na het verwijderen van alle kabels nogmaals proberen, etc.

Tis nu dus wachten op de stickers, dat was trouwens de enige fout die hij maakte (maja, hij klonk ook wel een beetje onervaren). Aangezien het al was aangegeven in het systeem dat ze via de post zouden komen ipv mail, duurt het waarschijnlijk een dag langer voordat ik de stickers binnen heb.

Maar tot nu toe, valt het nog reuze mee met die HD, alleen balen dat ik nu dus moet wachten op de post (ong. 2 dagen) moet wachten op ups die de box naar duitsland brengt (ong. 2 dagen) en de 15 dagen die zij aanhouden voor de reparatie en het terug sturen van de xbox zelf.

Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  5. Tinus_Scarface

Tinus_Scarface Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is ook op 28-11 aangekomen in Deutschland, dus ik heb goede hoop dat ik zeer binnenkort ook weer een 360 in mijn bezit heb.
    Zeg nou zelf, dit weer is toch ideaal om te gamen?!?

6. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik weet niet of je ooit mijn verhaal hebt gelezen maar ik heb vorige week ook 2 kapotte xboxen gekregen en allebei uit 2005. Eentje crasht na een korte tijd spelen ander start niet op er komt inmiddels als wel een andere ( weer furbished helaas) aan. Ook kon ik uit een vergoeding kiezen omdat ik nu in totaal al bijna 10 weken wacht op een werkende xbox. Dus ik denk ah mooi xbox live gold. Kan ik kiezen uit : Pgr 3 , kameo , PDZ , een memory unit , wireless controller en play en cahrge kit . In feitte allemaal overbodige dingen die games heb ik allemaal al een keer gespeeld , memory unit overbodig aangezien harde schijf , wireless controller ook niet want heb er al 2 , play en charge kit ook niet want ik heb er speciaal oplaadbare batterijen voor gekocht. Dus ik een email gestuurd of ik een xbox live gold abbo kon krigjen als vergoeding. VInd dat overigens wel een normale vergoeding.

Maar om nu weer even op jou vraag terug te komen, volgens mij deugen al die launch consoles niet en zit er gewoon een bug in die zij niet kunnen verhelpen hopen dat ik nu eentje krijg met een betere mfr date

7. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad ideaal gamer weer ! Maar ja, ik heb 2 kids thuis ( 1 van 9 en 1 van 1,5 ) en mijn vrouw is zwanger.....en ik moet overdag ook werken....dus ik kan niet de hele dag gamen HAHAHAHA

8. DarkRealityNL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het is, ik ben iemand die van technologische ontwikkelingen houdt. Als het nieuw is, dan wil ik het hebben :thumbs:

Maar hierdoor heb ik gewoon onwijs vaak last van de welbekende "kinderziektes" in dat soort producten. Hoe vervelend het ook is, het hoort er gewoon bij. Dat is met de xbox hetzelfde.

En dat weet microsoft ook, daarom hebben alle mensen die een launch console hebben (gloof alles geproduceerd int jaar 2005) een extra jaar garantie gekregen. En dat is op zich ook al een hele tegemoetkoming van microsoft, want ze hoeven dit dus niet te doen.

Wat vergoeding betreft, ben ik helemaal met je eens, maar de vergoeding op zich is al een uitzondering, denk alleen niet dat je een uitzondering op een uitzondering krijgt. Dus als ik jouw was, zou ik gwoon zon draadloze controller nemen, en verkopen op ebay of weet ik het wat, vang je toch wel 40 euro voor, heb je al bijna een jaar live voor.

Maja, ik hoop gewoon dat ik mijn box wel binnen een redelijke tijd terug heb.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oke, ik heb de Ring Of Dead. Was muziek aan het luisteren, paf hij sluit af. Heb 3 verlichte stukjes, rechtsboven is niet verlicht. Dus een hardware failure. Net starte ik 'm op, toen deed ie het gewoon weer. Maar nadat ik COD3 wilde afsluiten kreeg ik weer de Ring Of Dead.

Dat wordt dus bellen! :mad:

10. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom bij de club zou ik zeggen :{ .
    Die van mij ging precies op dezelfde manier kapot. Wat me wel opvalt is dat er na de xboxlive update van laatst er meer xbox problemen zijn ontstaan.. Of ligt dat aan mij?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De mijne is van februari en het schijnt dat de launchmodellen last hadden van een loszittende chip. Aangezien ik iets hoorde tikken toen ik 'm oppakte, zal het dat wel zijn!

Vraagje, als ik de Helpdesk bel; heb ik dan iets nodig? Serienummer o.i.d?

12. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja achter je usb klepje zit stickertje daar vragen ze naar!
    meer niet behalve je naam en adres enzp:p

13. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit topic zie lijkt het wel of ongeveer de helft stuk gaat, dat vind ik erg veel, 50% kans dus.. Ik heb 5 vrienden die ook een Xbox 360 hebben, en van 2 is de console ook stuk gegaan.. Gelukkig is mijn Xbox 360 uit maart nog steeds prima in orde (afkloppen)..

14. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn Xbox 360 is inmiddels om 9.45 uur Out for delivery...ik weet niet wat dat betekent...betekent dat mijn xbox naar huis komt...ik hoop van wel.ik heb mijn xbox 360 al 3 dagen geleden naar DE gestuurd...als het nu al klaar is...dan ben ik echt onder indruk...majah

15. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: dat zou wel erg snel zijn idd. Het kan natuurlijk zijn dat het probleem makkelijk te fixen was of... dat het probleem zo erg is dat je zo een nieuwe krijgt.

16. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik een nieuwe krijg:) ...maar het kan ook zijn dat mijn xbox naar weiterstadt gestuurt wordt...want mijn xbox was nog in Frankfurt toen mijn xbox afgeleverd werd...majah je weet maar nooit he... :cool:

17. hemp

hemp The world is yours!

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb hem terug vanochtend om half 11 stond ups voor de deur met een xbox uit eind maart 2006 en mijn ouwe was uit nov 2005, dat zegt natuurlijk niks omdat de inhoud weer van een andere datum kan komen maar toch. hij ziet er als nieuw uit en hij doet het tot nu toe perfect (beter als mn ouwe) dus uiteindelijk ben ik toch nog zeer tevreden over het proces afgezien van de vage mail die ik gister kreeg:thumbs:. Jullie allemaal succes met het wachten op je xbox. Ik hoop dat ik hier voorlopig niet meer hoef te kijken.\o/\o/\o/

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Mijn Xbox 360 is sinds gisterenavond 21.00 helaas ook (weer, is mijn 2e) overleden. Ring of death. Hij heeft gisteren ook lang aangestaan, maar wel in een open ruimte, met voldoende vrije ruimte om de console zelf heen.

Balen zeg dit. Vanmorgen de servicelijn gebeld. Opzich netjes geholpen, alleen lag het systeem van de helpdesk plat, waardoor men mijn serviceorder niet direct af kon ronden. Heb nu wel een referentienummer en een toezegging dat UPS langs gaat komen om mijn 360 op te halen. Ik hoop er maar op.. baal er flink van dat ook mijn 2e nu weer kapot is.

Vraagje: vanaf welke MFR date zijn er echt (positieve) verschillen gekomen? Stiller bv? En met minder klachten? Dit vind ik erg interessant..

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Rond 16:00 helpdesk gebeld. Vroegen of ik de Xbox aan wilde zetten zodat we stapsgewijs verder konden. Ik gedaan, bleef ie het gewoon doen! Had inmiddels de kabel eruit gehaald en opnieuw erin gedaan. Dus de medewerker kon me ook niet verder helpen, ik moest maar terug bellen als de rode lichtjes terug waren. Enfin, hij doet het nu nog steeds goed.

Zou het dan toch zijn dat er een kabel niet goed zat nadat ik 'm even beneden had neergezet?

20. DarkRealityNL

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, dit betekend alleen maar dat hij van de ups center in frankfurt onderweg is naar het reparatie centrum. Als hij daar aankomt is ups klaar, en dan gaan de gemiddelde 15 dagen in (met andere woorden, op het moment dat hij op je originele eerste tracking number als geleverd staat, dan zou die binnen 15 dagen terug moeten zijn bij jouw thuis).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina