minder beters jeepie, ik ben wel door we reden ook maar met ze 3e.. maar ik ben wel 1e geworden.. maar ik reed echt schijtlangzaam maar op naar de volgende ronde nu eerst ff bacardis naar binnen racen lats
Haha, ik zag het Maar ik baal opzich best wel. Ik reed van te voren vrij constante rondetijden, en ik was zó veel sneller dan die gasten in mijn poule. Bizarre moet echt beter zijn best doen voor deel 4, want die tourney lobbys slaan nergens op.
Nou dit keer met ze 5e geraced en 3e geworden beters maar ik lag in de eerste ronde op nummer 1 positie en werdt toen getailfished voor de bocht anders had ik denk wel op nr 1 positie kunnen blijven rijden.. maargoed ben door dus _0/
Kwalificatie --> 8ste finales --> kwartfinales --> halve finale --> finale --> als het een groot toernooi is waarbij het om prijzen gaat worden de Europese, Aziatische en Amerikaanse finalisten tegen elkaar gezet Ik heb in totaal 4 keer een race gewonnen, waaronder 1 keer de finale
Het is altijd opgedeelt in EU -- USA -- Azie . Waarom zie je anders nooit TTR Boyyle en al die andere gasten nooit mee doen Ik weet niet eens hoe vaak ik ben gequalificeerd maar ik weet wel dat ik genoeg races heb laten liggen . Iig hoogste was 3 plek van EU, gare I Yannick I had bij elke race 1 plekje voor mij, heerlijk
beters nou ik gaat vanaaf lekker los stel ik zou doorgaan tot finale kan ik hem toch niet rijden.. morgen cursus terinzooiii
Hhaa ja dat herkennen wij ook . Ben je net ver, heb je training, werk, schoolzooi, etc. Maarach dat is het leven...
maar de tournooien is volgens mij fop de echt goede doen niet meer mee, en vanavond had ik een race met dbr skywalker en TMM gast, en werd 3e omdat ik niet wilde beuken dus uiteindelijk scheelde het met die TMM maar 0.15, maargoed bleek nou die andere 4 bij mij in de zelfde poule hadden dus ook een race maar we reden niet samen echt vage shit