[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das ook waar, altijd naar iemand toerollen als je gestikt wordt (wel van hun team he:9)...Tis opzich wel aardig dat dat erin zit, maar als dat t enige is wat ze doen kan t behoorlijk irri zijn...:)
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zelfs een keer dat ik naar achter rolde en mijn eigen teammaat meenam:mad:
     
  3. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar, als je dan een teammaat meeneemt komt hij ook als kill op de naam van degene die je stikte:9, erg lullig....

    btw, me honderdste post:D:)
     
  4. Underground

    Underground m8 is voor n00bs...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    stelletje zeikerds... die stikkies zijn juist hartstikke leuk:D
    ik bedoel, als je ze tegenhebt, dan gun je hem gwn in ze hoofd (shotgun)
    of je pakt ze gwn terug met torguebow of een boomshot... ik bedoel maar...
    ohjah, nog ff tussedoor... ik vind wel dat ze maar eens snel een nieuwe map pack mogen uitbrengen en een aantal patches... want de bugs, die zijn er wel... en de maps... ik heb ze allemaal al verrot gespeeld... en dan moge die nieuwe maps ook wel een stuk groter, dat lijkt me wel leuk, en nieuwe game types...!!!
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Klote amerikanen, ze verpesten de multiplayer goed :mad:

    Gistermiddag zat ik gewoon te spelen, met m'n headset op natuurlijk, en ik riep daar doorheen dat we samen moesten werken, zoals gebruikelijk bij GoW. Niemand reageerde, maar ik nam aan dat ze me wel hoorden alleen hun headset niet ophadden. Ik roep wat tactieken die we kunnen gebruiken, en we gaan beginnen. Mijn 3 medespelers rennen naar voren: dood. Ik blijf over, weet er nog 2 te killen maar ook ik ga dood.

    De volgende ronde blijven alle amerikanen achter, op zich verstandiger. De vijanden komen dichter bij, en een amerikaan bedenkt dat het slim is om naar voren te gaan. In z'n eentje... Ik besluit maar achter hem aan te gaan, in z'n uppie red hij het niet. Een tegenstander komt naar hem toe, hij krijgt een grenade gestickt, en springt niet naar de tegenstander, nee, hij springt naar mij toe. Wtf.

    De derde ronde, ik had er al niet veel zin en vertrouwen meer in, beginnen opeens m'n teammates te praten. "...[GT van een ander], put your headset on", hoorde ik. "Hi" opeens van de andere amerikaan. Yes! We kunnen nog winnen als we nu samen gaan werken. Niet dus, want het volgende wat ik hoorde was: "Joene90", ik "yes", hij "you're a cock". Ik vroeg hem waarom hij dat vond, en hij zei dat hij zich niet rond wil laten commanderen bla bla bla. Ik vroeg hem of hij z'n headset alleen opzette om me dit te vertellen, en niet om het spel te spelen zoals het gespeeld moet worden, en toen zei hij dat ik "your momma's cock" aan't "sucken" was.

    Ik heb hem maar meteen een bad player review gegeven, en een complaint tegen hem gefiled. Z'n vriend heb ik alleen maar een bad player review gegeven, want die zei alleen maar dingen als "yeah" en "ok, now shut up and let him talk"
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Joene 90

    Er lopen inderdaad van die puberale eikeltjes rond op Xbox Live... :cool:
    Vandaar dat ik ook vaak met vrienden of nederlands Online de MP speel. Gewoon weg omdat dat gezelliger is, en zij vaak wel luisteren naar tactieken!

    De MP alweer een tijdje niet gspeeld, aangezien ik in eens zin had om aan de SP te beginnen...
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat deed ik dus eerst, alleen maar Player Match met vrienden, maar gisteren was er haast niemand online dus ging ik maar Ranked spelen. Krijg je dat |:-
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mystery x hoe zit dat nou eigenlijk met jou. Ik kan me herinneren dat jij je xbox verkocht had omdat je ging djen???
    Duzze watsup :)?
     
  9. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik dus ook 8)

    Denk, probeer es ranked maar werd 5-0 ik stond bovenaan bij ons team met niet meer dan 3 kills, 2 downs en 2 revives.... nou weet ik ook wel dat ik niet de beste ben maar als die knakworsten naast me staan en laten me liggen doodbloeden =(

    Dus ik speel het eerst maar uit op insane voordat ik aan ranked ga beginnen, en verder speel ik online voorlopig alleen maar player matches :b:
     
  10. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel altijd met 3 IRL vrienden van me in 1 team en dan player matches, meestal hebben we dan 4 gasten uit friendslist die elkaar via XBL kennen en dan is het wel leuk om te spelen, het is dan spannender omdat je niet tegen randoms loopt te spelen maar tegen gasten die ook op elkaar ingespeeld zijn =D is best wel leuk
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    er is maar 1 ding dat ik haat in dit spel! en dat is LAG!!!!!!!!! :mad:

    als je maar een beetje lag hebt dan zijn je shotgun en zaag zo goed als nutteloos als je tegenover elkaar staat. je kan dan ook niets met de sniper.
     
  12. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ooit lag dan? Want ik heb nooit lag ofzo. 1 keer gehad, maar dat kwam omdat ik zelf aan het downloaden was.
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    niet bij nederlanders, maar wel bij amerikanen. ik merk dat die shotgun dan gewoon niets uithaalt.

    vandaag ook al een paar keer. het waren echte noobs ( je weet wel, die met zaag op je af komen rennen) en als ze dan op me af renden had het geen zin om erop te schieten. =( er zat 1 sec vertraging tussen...
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Moet je ook geen shotgun gebruike, al die noobs gebruike dat wapen. Een machine gun wint makkelijk van een shotgun, tenzij hij 1 meter van je af staat. Zelfs met een sniper maak ik een shotgun af op close combat, gwoon schiet en slaan. En ik heb zelf een hekel aan shotgun want het draait er vaak om host of geluk. Want af en toe schiet ik iemand 3x volluit op zijn lichaam van 2 meter en hij schiet mij in 1 of 2 schote neer.
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het over close combat... als je bijv. om een pilaar staat te draaien. als je lag hebt wordt het al snel oneerlijk.
     
  16. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk _O_ Iemand die ook niet de shotgun gebruikt.
     
  17. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Slaan is echt het meeste homo-achtige wat je kan doen in een shooter =( Opvallend ook dat slaan vaak nog effectiever is dan schieten. Dit valt bij GoW gelukkig nog wel mee alhoewel het soms wel erg flauw wordt allemaal. Zo is iemand gewoon dood zodra hij geslagen wordt door iemand met eens sniper. Degene met de sniper kan je altijd 2x achter elkaar slaan zonder dat jij nog iets kan doen. Maarja, gelukkig is het allemaal nog niet zo verneukt als het slaan in Halo 2 want jongens, jongens, daar was het echt te sneu voor woorden.
     
  18. Rokkendoom

    Rokkendoom Top Notch, Baby!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah shotgun is toch wel heel netjes als je dat ding maar goed gebruikt. Heb het meerdere keren meegemaakt dat ze over 12 meter afstand met zo'n ding beginnen te ragge en daarna beginnen te schreeuwen dat hij niet werkt.

    En dat host gedoe valt ook wel mee, dat hij dan in sommige games je net iets eerder volpompt dan jij hebben we allemaal wel eens. Maar nu heb je van die paranoide figuren die dan lopen te schreeuwen dat de host door 7 muren kan schieten terwijl hij in de lucht vliegt.
     
  19. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze bij dit spel veel te snel Quiten daar irriteer ik me echt .. erg aan altijd
     
  20. Underground

    Underground m8 is voor n00bs...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah, jongens en meisjes...
    het is niet anders... we zullen maar gwn moeten wachten op nieuwe map-packs en shit...
    maaaaaarrrrrr....
    ondertusse vraag ik me tog af... wrm die yanks allemaal zo slecht spelen... een enkeling is goed... maar dat zijn dikke mensen die geen leven hebben...
    ik speel dus een potje met die gasten, en ze gaaaannn zo snel dood...
    egt niet normaal gwn... drm zit mijn friends list alleen maar nederlanders... zo'n 50 stuks ofzo... waarvan 3/4 gow speelt :p
     

Deel Deze Pagina