een thread of het nieuwe conflict spel Game Info (bron: XBW) In Conflict: Global: Storm staat de ‘globale’ dreiging van terreur centraal. De speler en zijn bekende Desert Storm Delta Force is dit keer onderdeel van een globale antiterreureenheid die overal ter wereld probeert de orde te bewaken en terroristische acties in de kiem te smoren.De speler en zijn maatjes Bradley, Foley, Connors en Jones zullen de hele wereld over gaan om terreur te bestrijden. Je zult in veel exotische en gevaarlijke gebieden komen waar de terroristen zeker niet zitten te wachten op een antiterreureenheid. Voor dit deel in de Conflict serie is de grafische engine totaal opnieuw ontwikkelt, zodat er gedetailleerde uniformen en wapens kunnen worden weergegeven. Verder is de kunstmatige intelligentie van de tegenstanders drastisch verbeterd en zullen ze dit keer dekking zoeken en tactisch handelen. Om de verbeteringen compleet te maken zal de gameplay gevarieerd zijn en zal er gebruik worden gemaakt van "Rag-Doll" mechanieken om zo realistisch mogelijk weer te geven hoe tegenstanders van trappen vallen. Daarnaast kan het spel dit keer ook online gespeeld worden, in volledig coöperatieve, maar ook competitieve spelmodi. screenshots: heeft iemand m al? ik ben er nu naar op zoek, hij lijkt mij iig erg leuk, ik geniet nu ook nog steeds van Conflict Desert Storm II persoonlijk lijkt mij (als het nog hetzelfde is als bij CDSII) de gameplay dan zeer goed, maar dat is natuurlijk zeer persoonlijk. lijkt mij voor fans van de andere conflict spellen (oke...vietnam was wat van lagere kwaliteit) een aanrader brandt maar los!
Gameplay en sfeer in CDSI en II waren erg leuk/goed. Vietnam ken ik niet... Deze ziet er grafisch (ook) niet erg indrukwekkend uit, maar dat wil ik best door de vingers zien als het lekker wegspeeld!
CDS I en II waren ook niet echt hoogstandjes, maar door de fantastische gameplay lette je daar niet op ik ga er van uit dat dit hetzelfde verhaaltje zal zijn. (overigens vind ik deze graphics helemaal niet slecht )
Heb alleen Viétnam nooit gespeeld(CDS I heeft een vriend in deze buurt & gingen we vroeger héél vaak met z'n vieren spelen & CDSII had ik zelf maar had ik doorverkocht, was wel een leuk spel alleen had het veel langer gemaakt kunnen worden omdat ik er zo doorheen gespeeld was
Ik heb deze game en hij is ZEKER de moeite waard. Lekker moeilijk, ook al speel je met 4 man online op Live. Flinke uitdaging. Jammer van spawnende vijanden, dat maakt het een tikkie frustrerend, maar al met al een oerdegelijke game met redelijk open gameplay. Op Live vind ik hem gruwelijk gaaf.
kan je even vertellen wat de verschillen zijn met Conflict Desert Storm 2? (owjaa, en als je er op uitgekeken bent stuur je even een pm oke )
En daar komt ie dan een jaar later mee Heb zelf ook CDS2, en daar kan je offline ook met 4 man coopen. Is altijd wel heerlijk, maar ik kan me voorstellen dat het coopen via live handiger is ivm een groter scherm Ik zal ook nog eens proberen te kijken of ik deze ergens op de kop kan tikken.
Dat is met alles zo. Lemmings ziet er ook niet uit vergeleken met Age of Empires 2 bijvoorbeeld. Vindt niet dit eens zo slecht eigenlijk.