De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 28 aug 2006.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Zo bedoelde ik het niet jeepie.. ik bedoelde van dat wordt met mij niks vanavond op tokyo
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  2. JeePee

    JeePee Guest

    :mad: Eruit geboot.
    Kutgame.
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    minder beters jeepie, ik ben wel door we reden ook maar met ze 3e.. maar ik ben wel 1e geworden.. maar ik reed echt schijtlangzaam maar op naar de volgende ronde :thumbs: nu eerst ff bacardis naar binnen racen lats
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hhaa congratz. Iig succes morgen!
     
  5. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, veeel succes morgen man :)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Haha, ik zag het :+ Maar ik baal opzich best wel. Ik reed van te voren vrij constante rondetijden, en ik was zó veel sneller dan die gasten in mijn poule. Bizarre moet echt beter zijn best doen voor deel 4, want die tourney lobbys slaan nergens op.
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke baan was het nu eigelijk?
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Het is gewoon precies hetzelfde als vorige keer.
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    dalijk ff paar ronden rijden maar ben bang dat het weinig wordt was 8 uur thuis hehe:b:
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nou dit keer met ze 5e geraced en 3e geworden beters :9 maar ik lag in de eerste ronde op nummer 1 positie en werdt toen getailfished voor de bocht anders had ik denk wel op nr 1 positie kunnen blijven rijden.. maargoed ben door dus _0/
     
  11. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed:D...hoeveel rondes zijn er eigenlijk??
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Kwalificatie --> 8ste finales --> kwartfinales --> halve finale --> finale --> als het een groot toernooi is waarbij het om prijzen gaat worden de Europese, Aziatische en Amerikaanse finalisten tegen elkaar gezet ;)

    Ik heb in totaal 4 keer een race gewonnen, waaronder 1 keer de finale :cool:
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Het is altijd opgedeelt in EU -- USA -- Azie :). Waarom zie je anders nooit TTR Boyyle en al die andere gasten nooit mee doen :eek:

    Ik weet niet eens hoe vaak ik ben gequalificeerd maar ik weet wel dat ik genoeg races heb laten liggen 8). Iig hoogste was 3 plek van EU, gare I Yannick I had bij elke race 1 plekje voor mij, _O_ heerlijk
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Bij de eerste tourney wel. Toen mochten de beste 4 van elk continent naar Italië.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lekker :9. Achteraf denk ik, mijn stoeptegel techniek was toen eigenlijk teh lam :+
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik ook in de halve finale :+
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    beters nou ik gaat vanaaf lekker los stel ik zou doorgaan tot finale kan ik hem toch niet rijden.. morgen cursus terinzooiii
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hhaa ja dat herkennen wij ook :9. Ben je net ver, heb je training, werk, schoolzooi, etc. Maarach dat is het leven...
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    maar de tournooien is volgens mij fop de echt goede doen niet meer mee, en vanavond had ik een race met dbr skywalker en TMM gast, en werd 3e omdat ik niet wilde beuken dus uiteindelijk scheelde het met die TMM maar 0.15, maargoed bleek nou die andere 4 bij mij in de zelfde poule hadden dus ook een race maar we reden niet samen echt vage shit
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006

Deel Deze Pagina