1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. kymera

    kymera Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Fout melding installatie mediacenter

    Ik heb een fout melding bij het instaleren ,
    hij geeft aand at ik dan naar confugratie scherm moet gaan maar ik kan daar niks vinden :eek: .
    bekijk de screenshot even
    En reageer hier AUB want die threads met 20 pagina's word ik helemaal gek van en kan het antwoord daar echt niet vinden !
    Alvast harstikke bedankt!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    heb je wel windows mediacenter 2005 xp op je pc staan? Wat heb je allemaal geprobeerd?
     
  3. kymera

    kymera Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb MP 11 in verbinding staan met mijn xbox.
    alleen daar kan je geen video's mee over streamen.
    met welk programma kan ik dat het beste doen?
    alvast bedankt!
     
  4. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een gewone windows xp installatie hebt en dus geen Mediacenter kun je het beste media connect gebruiken. Hiermee kan je namelijk met de meest recente dashboard functie ook .wmv bestanden mee streamen (je kon eerst alleen muziek) Het is dus nogal beperkt maar goed het is wel video ;)

    Het makkelijkst is, net zoals de meeste mensen doen in deze thread, gebruik maken van de extender functionaliteit. Echter heb je hier windows media center voor nodig. Of windows vista home premium of ultimate (beide liggen rond 30 januari 2007 in de winkel).
     
  5. kymera

    kymera Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod er word hier niet over gesproken [faq]zie het beleid[/faq] wat wel en niet mag
     
  6. daWeasel

    daWeasel Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het volgende probleem, als ik de pcsetup gebruik om mijn mediacenter met mijn xbox te connecten krijg ik steeds als mededeling dat mijn xbox 360 niet gevonden kan worden. Terwijl er vanaf die zelfde PC wel media connect loopt en die heeft dus wel verbinding met mijn xbox, ook kan ik een paar filmpjes zien, lang niet alles, en al mijn muziek en plaatjes zijn ook zichtbaar. Toch als ik de ssetup via www.xbox..com/pcsetup volg geeft hij aan dat de xbox niet gevonden kan worden, omdat hij niet in het systeem zit, wat is de oplossing.

    Mijn pc is verbonden via een kabel naar mijn router, verder draaien mijn laptop en xbox 360 draadloos over dezelfde router. Ik heb alle firewalls uitgeschakeld
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  7. daWeasel

    daWeasel Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Na wat verder kloten is het nu zelf zo dat wanneer ik mijn xbox aandoe , media center als reactie geeft dat er een nieuwe xbox is gesignaleerd en of ik hem wil installeren, na de 8 cijferige code ingevoed te hebben in het setup scherm kan hij de xbox niet vinden in het netwerk. Terwijl media connect nog steeds wel werkt.

    [Hmmmm, ik heb het antwoord gevonden, de slaapstand van media center stond aan en dat was het probleem, dit zette de setup niet zelf uit. Dit moest ik zelf doen.]
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  8. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    kan je via een switch een xbox direct op een router aansluiten en daarbij op een pc of is dat nergens voor nodig (vertraagt een pc niet?) wat zijn mijn mogelijkheden?
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 films gedownload in 1080i, en alletwee krijg ik ze niet fatsoenlijk afgespeeld. De xbox stottert en het lijkt wel alsof hij hem 3 keer te snel afspeelt. Ligt dit aan de xbox, aan het bestand, of aan de computer?

    Waaraan ligt trouwens de kwaliteit van de TS-bestanden als je ze afspeelt? Aan de videokaart van de computer, of de xbox? Dus is het zo dat als je een beter videokaart in je computer zet, je een beter beeld op de 360 krijgt als je bestanden streamt?
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil graag videos streamen op m'n 360.. maar als ik een Avi bestand convert naar WMV dan doet ie het niet op de 360.... hij ziet em wel staan maar als ik er op klik komt er een balk met erin: Can't play this content because it may not be supported, for more info go to bla bla bla

    Ik gebruik het programma Ultra Video Converter..

    iemand een idee??
     
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Eindelijk een probleem uitgevogeld waar ik tijdje mee zat.

    Het geval was dat ik wel eens een playlist afspeelde en dat hij dan bij een nummer kwam (ik dacht random) en vervolgens stopte... muziek kon dan niet meer afgespeeld worden ook andere nummers niet. Dit terwijl video's wel netjes beschikbaar bleven. Ik vermoede codec problemen omdat alle muziek er mee kapte en de video's niet.

    Wat bleek nou na een tijdje merkte ik dat het telkens hetzelfde nummer was. Opgezocht op de computer zelf en daar op properties geklikt daar zag ik vervolgens iets van Blocked staan, ivm het komen van een andere pc of iets in die richting. Even unblockken en het probleem is verholpen! :D

    Ben benieuwd hoeveel van die nummers ik heb dan... 8)
     
  12. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, weet iemand hoe je uitzending gemist kunt bekijken via de 360? Bij mij krijg ik een video error, helaas.

    Ook heb ik een SD tv en de site van uitzending gemist binnen de media center software is op mijn tv zeer beroerd te bekijken. Is dit eventueel ook in te stellen?

    Alvast bedankt voor de hulp!
     
  13. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom net kijken met de xbox360... en om nou alles te gaan lezen heel deel 1 t/m 2 vink ook wat veel.. dus hier 2 korte vragen;

    Is het mogelijk om op de xbox360 avi met srt bestanden te zetten en af te spelen? Kwil natuurlijk wel mijn P.B. series verder kunnen kijken op mijn 360 ;)

    En om met de pc te connecten met de xbox 360 moet ik dan van deze link; http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup/Alldownloads.htm
    de bovendste 2 downen en installeren? Service pack 2 heb ik namelijk al.

    B.v.d.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  14. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken er echt niets van dus het is een domme vraag voor jullie maar , ik heb geen pc waar er windows media center opstaat of aankan
    Dus hoe kan ik dan windows media center verkrijgen , kan je dat kopen ...
     
  15. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat kan je kopen in de winkel,

    Ik krijg dat transcode 360 maar niet aan de praat, ik installeer alles en start het via media center op de 360 en ik krijg de melding toegang geweigerd. Ik kom er echt niet uit. Moet ik ook andere programmaatjes nog installeren voordat hij het doet?
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  16. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier nu een HD film 720 die ziet er op pc perfect uit maar als ik via TVersity hem met de 360 stream dan ziet het niet uit
    hoe kan dit?moet ik ergens resolutie veranderen?
     
  17. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kun je in TVersity veranderen onder settings, helemaal onderaan in 1 van die 4 tabbladen. Maar 1280x720 zal je pc waarschijnlijk nooit trekken om direct te transcoden en streamen, dat is gewoon te zwaar. Je kunt je resolutie steeds verder naar beneden zetten om te kijken wat hij wel trekt.

    Tversity is zeker een handig programma, maar niet de uitkomst om 720p af te spelen op volle kwaliteit. Is er hier iemand die via MCE en transcode360 wel 720p serie's of films soepel af kan spelen?
     
  18. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die hier een antwoord op heeft? Ik zou graag uitzending gemist via MCE willen bekijken. Op de PC werkt het wel, via de media center.
     
  19. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    het is inderdaad gelukt om resolutie te veranderen.
    maar het is ook zo dat hij het niet aankan.
    bedankt in ieder geval ik ga kijken wat hij wel aankan
     
  20. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    ** Foutje **
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006

Deel Deze Pagina