Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey welk knopje bedoel je nou? Op de plaatjes op pagina 1 van deze thread zie ik ni zo'n knoppie hoor...
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kijk eens vlak naar het je Schouder knoppen?
    Daar zit een klein wit knopje. Die moet je hebben. :)
     
  3. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje.

    Als ik een xbox360 koop met harde schijf dan krijg ik een draadloze controller erbij. dan moet ik dus of een
    Play and Charge Kit of een Rechargeable Battery Pack
    erbij kopen om niet steeds battareien te hoeven kopen.

    Wat is jullie advies?
    kan ik een de play and charge kit gebruiken om op te laden zonder tegelijk te spelen?

    alvast bedankt
     
  4. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je klaar bent met spelen, en je doet je xbox uit terwijl je aan het laden bent met die play and charge kit, dan gaat hij gewoon verder met laden.
     
  5. Gissell

    Gissell Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi The Gamer,

    Bedankt voor je antwoord en ik moet inmiddels een beetje blozen.... ik heb nl. ontdekt dat je eerst in een game moet zitten om de controller aan te passen...oef...de controllers zijn inmiddels blijkbaar zo geavanceerd dat je dus per game de controller kunt instellen! Vandaar dat je in de algemene instellingen weinig kunt. Wel een hele gave optie moet ik zeggen!
    Ik was dus wat te voorbarig met de paniek. Maar ja we hebben de X-box nog maar een paar dagen en spelen al drie verschillende spellen tegelijk dus ik wilde heel graag de controller goed afstellen. We zijn o.a. bezig met Gears of War en F.E.A.R.. Beide moet je niet echt spelen voor je gaat slapen want dan komen de nachtmerries. *) *) Creepie zeg, ik schrik me telkens helemaal rot vooral bij f.e.a.r....brrr...

    Dus af en toe voor de afwisseling maar Sonic spelen, maar ja toen ging ik dus links als ik rechts wilde en andersom, dat kan ik nu dus aanpassen.

    Maar goed, bedankt voor het meedenken!!
     
  6. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou een quick charge kit halen... om op te laden..
     
  7. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom die ipv de play and charge?

    en kan ik niet gewoon een controller krijgen met draad bij het dure pakket?
    dan ben ik van alle gezeur af. ik heb geen problemen met een draad
     
  8. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf de quick charge kit ook fijner vooral omdat je met deze in 2 uur een batterypack kunt opladen en dan weer +- 20 uur kan spelen. Als je dus na iedere keer spelen je battery erin doet (en je niet in een keer langer dan 20 uur speelt:+ ) kun je altijd lekker gamen met een volle controller. Bij de play and charge kit moet je 360 aan blijven staan om te kunnen opladen dus stel je hebt net eens lekker gespeeld maar de batterij was net op dan moet je je 360 aan laten (om de battery op te laden) om de volgende keer te kunnen spelen :mad:

    Als je echt zo graag één met draad wil hebben kan je natuurlijk ook gewoon je premium kopen en dan de wireless controller afzonderlijk ruilen tegen een nieuwe met draad :D
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  9. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    als dit kan in de winkel natuurlijk
     
  10. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb een vraag (en wil tevens een beetje mijn onvrede uiten...)

    ik heb een draadloze controller (origineel) gekregen. dat is naast de standaard draadloze die er al bij zat (premium pack) de tweede controller die ik er opaan wil laten sluiten. als ik instructies volg (1. doe de xbox360 aan, 2. doe de controller 'aan' 3. druk op xbox360 op synchr. 4. druk op controller op synchr.) blijft ring of light van mijn controller gewoon helemaal knipperen. oftewel ze maken geen verbinding.

    ik heb hiervoor afgelopen zaterdag xbox support gebeld. toen was er een maffe duitser die aangaf dat ik maar terug moest naar de winkel. dixons (waar ie vandaan kwam) zei dat zoiets altijd via xbox / microsoft moest maar gaf toch een nieuwe draadloze controller mee (helden daarzo!).

    nu komt het: die werkt ook niet! alles geprobeerd (sluit enkel de nieuwe controller aan, de andere heb ik weggelegd en heb de xbox360 niet in de buurt voor zover mogelijk, van andere apparatuur staan). nu belde ik net opnieuw. krijg ik een jongen ervoor (hij kan er verder natuurlijk ook niets aan doen). hij vroeg eerst of leeuwarden in gelderland lag (antwoord: nee dat ligt in friesland) maar goed...

    in ieder geval was conclusie dat de controller niet werkt OF de xbox360 niet werkt. de oplossing (was ook de enige oplossing zei hij) is om de controller op te sturen naar Duitsland (op eigen kosten) en dan krijg ik een nieuwe zei hij.
    (ik moet dus kosten maken terwijl ik al een controller gekocht heb! / naast tel. kosten van bijna een half uur...) en als dan blijkt dat de het niet aan de controller maar aan de xbox360 ligt halen ze die wel van huis en wordt die wel vervangen / gerepareerd zonder verdere kosten.

    conclusie: ze weten niet waar het aan ligt. maar laten we eerst maar kiezen voor de optie die ons het minste geld kost.

    klopt deze werkwijze? (dat ze de controller in moeten nemen en nieuwe opsturen?) of heeft iemand nog een idee / tip?
     
  11. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde eigenlijk gewoon op marktplaats, Xbazar,... :b:
     
  12. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4

    niemand??
     
  13. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1

    Volgens mij klopt het niet maar ik heb dus exact hetzelfde probleem, met een Media Markt die hem niet terug wilt nemen omdat de verpakking natuurlijk kapot geknipt is (hoe krijg je anders de verpakking open zonder die te beschadigen?).

    En dan wilt die helpdesk medewerker voorstellen dat ik hem opstuur naar Duitsland waarna hij getest wordt en als hij echt kapot is dan wordt hij vervangen maar alleen dan :confused:.
    Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen, iedere keer dat verhaal dat je 2 weken hebt om de spullen te ruilen indien defect waarbij de Media Markt dan weer zegt dat dat niet geldt voor de controllers en alleen maar voor de Xbox360 consoles :mad: daar word je toch moe van :mad:.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Bij mijn xbox360 zat een controller waarvan het blauwe knopje steeds ingedrukt bleef. Deze heb ik totaal zonder problemen om kunnen ruilen bij de Mediamarkt in Breda. Het ligt er maar net aan wie je voor je hebt denk ik..
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb iets vaags met mijn controller..
    af en toe gaan de lampjes draaien op mijn controller
    maar ik verlies geen connectie met mijn xbox

    weet iemand wat dat betekend..
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Batteryen/accu zijn/is op laag niveau, bijna leeg dus :)
     
  17. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik zou het niet op die manier doen.
    ik heb 2 ideetjes voor je:
    1. (deze is misschien overbodig maar je weet maar nooit) is die batterij van die controller wel opgeladen? want zo niet, dan blijft ie ook gewoon knipperen he. (me broertje had dat ook, pas na een tijdje klooien kwamen we erachter dat die batterij gewoon leeg was). want blijft zowel de RoL op je 360, als op je controller knipperen? of geeft ie wel heel even aan op welke poort ie zit?
    2. ken je nog iemand met een 360? probeer m daar aan te sluiten. doet ie het daar wel, nou dan weet je dus meteen dat het aan je 360 ligt. hoeven ze dat in duitsland niet uit te zoeken. (je kan het ook andersom proberen door een controller van een vriend op jouw console aan te sluiten)

    hoop dat je hier wat aan hebt. succes!
     
  18. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    'Lampje 2' van één van mijn controllers blijft licht branden wanneer ik de 360 uitzet. Weet iemand wat dat inhoudt?
     
  19. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    thanx voor de reacties.

    heb hem met meerdere batterijen gespeeld. maar niet op een andere xbox360. heb het nog niet opgestuurd, maar wel een mail van xbox dld gekregen dat er een shipment is. er staat nog geen datum bij, maar in de mail wordt wel gesproken over een bestelling. hopen dat ze hem opsturen zonder dat ik de oude op hoef te sturen.
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als de controller echt net nieuw was kun je hem ten allen tijden terug brengen naar de winkel! Iedere winkel wil natuurlijk dat je het via MS speelt en 90% van de mensen doet dat ook omdat het verder een goede service is maar de winkel heeft ook zijn verplichting naar zn klanten. Je kunt dus altijd aanspraak maken op de service van de winkel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina