Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben ik het helemaal met jullie eens, begin dat Inter echt zat te worden!!!:mad:

    Heb gisteren 5 wedstrijden gespeeld:
    3W/2D/0L

    Alle keren in clubverband speelde ik tegen "Chelski" of Inter.
    Alle wedstrijden werden relatief makelijk gespeeld. De overwinningen waren puur zakelijk. Als ik voor kwam nam ik geen risico meer. Te vaak is het me overkomen dat ik in de laatste minuut nog een goal tegen kreeg.}:]

    Er zat 1 gelijkspel bij waar ik mee kon leven, beide 6 schoten op doel 50% balbezit en wedstrijd ging gelijk op.

    Er was echter een andere wedstrijd waarin ik met Arsenal weer moest aantreden tegen "SUPER" Inter, ik domineerde de wedstrijd volledig en bij de rust had ik al 7 schoten op doel en de tegenstander 0.
    Kort na rust scoorde ik de 1-0 door Ljungberg.

    Die kerel speelde alles op Adriano en was vrij voorspelbaar.
    Op een gegeven moment stuurde hij Adriano weg over de vleugel, hij trok naar binnen maar ik maakte me geen zorgen ik had daar 2 centrale verdedigers die hem konden opvangen.

    Toen die in de buurt kwam van de 16" stuurde ik ook Lehmann zijn doel uit en die trapte de bal weg richting zijlijn. Echter werd de bal daar opgepikt door Stankovic die hem vervolgens met links, vanaf links in de kortste hoek schoot. Wat een onzin!!!!!:mad:

    Heb echt zitten balen.

    Later op de avond speelde ik ook nog tegen een fransman, die kwam met schijnbewegingen bij het kiezen van z’n tegenstander.
    Hij stond telkens op Lyon en toen ik Arsenal koos, probeerde hij snel naar Inter te gaan. Hij deed dit tot 2 keer toe.}:]
    Ik was het zat en koos vervolgens Brazilie, waarop hij Frankrijk koos. Werd een zware 3-0 overwinning.:lol:
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is triest he, heb ik ook een keer gehad maar ben er wel in getrapt... moest ik met AZ tegen Inter,
    ik had AZ o dat hij eerst met een slechte engelse club ging...dacht ik

    werd wel 5-5!! vond ik wel netjes
     
  3. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    als je tegen inter speelt, gewoon eene xtra verdediger erbij nemen om adriano niet te laten schieten. Dan is dat hele elftal niks meer waard.
     
  4. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar is ie. Mijn eerst cheater die in de pauze menu zit en na verloop van tijd blijft hij erin staan zonder enige reactie. Waarom stellen ze dan een klok in als je toch maar in die menu kunt blijven. En hij zei 'wait' maar nu spreekt hij niet meer.
    Zulke mensen zou ik één voor één willen aanpakken. Nu zit ik daar te wachten voor niks. Ik verlaat de sessie niet, kan mij niet schelen als hij daar nog 8uur zit.
    Natuurlijk als hij verder begint te spelen wanneer ik vertrek, dan heb ik het ook zitten.
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Er moet gewoon een functie inkomen die automatisch het menu sluit na die 60 seconden en je dus weer automatisch terug op het veld brengt. Dan kun je gewoon niet cheaten.
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    die zit er nu ook wel in, maar er zijn toch nog addertjes blijkbaar
     
  7. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn top-5 aan irritaties binnen het spel is als volgt:
    1. Lag
    2. Freeze na een pauze
    3. Mensen die snel van ploeg veranderen
    4. Verliezen van mensen die veel minder zijn (eigen schuld) :lol:
    5. Gasten die een halfuur doen over het aanpassen van hun ploeg en
    vervolgens met een kamikaze systeem komen
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je vergeet de bug-spelers, die allerlei truukjes bedenken waarmee ze kunnen winnen, maar niets met ècht voetbal te maken heeft.
    Een voorbeeld is de 'cut-back', waar een speler net zo lang in de buurt van de achterlijn blijft draaien en keren tot hij eindelijk een cross of voorzet kan geven. Je kan er weinig tegen doen om die speler op de achterlijn af te stoppen omdat je zó een penalty kan krijgen.. Jammer genoeg ben je als verdediger kansloos als de bal vanuit zo'n positie gecrossed of voorgezet wordt. Bijna altijd een goal in dit spel.
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    maak ik nou nooit mee.... doe je toch iets verkeerd han!
     
  10. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Hanterp heeft wel gelijk als je de aanvaller ook maar iets raakt legt de scheids hem meteen op de stip.
    Het is gewoon jammer dat sommige het spel zo moeten spelen ik vraag me af of ze zelf nog wel plezier in de game hebben, zo nee waarom speel je het dan nog . Als je het alleen voor de achievments doet vindt ik het helemaal zielig
     
  11. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel kan oh zo frustrerend zijn bij momenten. Ge wint 2 potjes na elkaar en dan in 3de potje wilt er gewoon niks lukken. Vooral als je voorstaat dan begint je slechte passen te geven en uw verdediging staat gewoon volledig open.
    Aan wat ik mij vooral het meeste stoor is toch wanneer je van speler wilt veranderen (in mijn geval op de LT). Dan gaat de CPU iedereen kiezen buiten diegeen dat je moet hebben en zo heb ik al vaker tegendoelpunten gekregen.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is inderdaad een extreem ergerlijk punt. Zie ook geregeld dat mijn ai verdedigers mooie ruimtes creeren voor de spitsen van mijn tegenstander. Vind deel 6 maar een heel matig deel. Zelf na de patch die de (meeste) lag heeft weg genomen.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb het ook welleens. Speelt de spits mijn verdediger uit. Wil ik me andere centrale verdediger erop af sturen kiest ie iemand achter de spits en mijn verdediger loopt ook gewoon weg. Kan die zo 1 op 1 scoren :confused:
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd vind zelf ook dat deel 6 een erg matig deel is.. op naar de volgende..
     
  15. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat nu ook nog steeds niet kan, is voor de man komen bij een ingooi. Dat is nogal irritant voor diegene die em wil afpakken.
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb begrepen dat dat in het echt niet mag, min. aantal meters afstand houden.
    Al houdt niemand zich hieraan.....
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga altijd VOOR de ingooier staan :cool:!
    Gewoon recht voor zijn gezicht... Ben een keer gewaarschuwd door een KNVB scheids, dat ik daarbij dan niet mocht springen.
    Ervoor staan mocht dus wel...

    Die truuk van op de achterlijn staan pielen ken ik nog niet...
    Klinkt als geen fout, maar gewoon een irritant probeersel in de game?
     
  18. freddyplanet

    freddyplanet Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de verdeling qua punten op live?

    Hoe is de verdeling qua punten als je op xbox live speelt met pes6?

    Als je wint
    gelijk speeld
    verlies

    Hoeveel verdien je, is er een tabel voor? krijg je bv een percentage van je tegenstander zijn punten als je wint?
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je krijgt inderdaad een percentage aantal punten je van je tegenstander.
    Hoe groot dat percentage is weet ik niet...
    Echter krijg je meer punten als je van een hoge ranking dan jij wint, dan wanneer je van een lagere geklasseerde speler wint :)!
     
  20. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    nog nooit meegemaakt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina