Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk daar ook redelijk vaak aan, maar aan de andere kant is het toch wel goed. Ik zou niet de moeite nemen om alle geheimen te proberen te ontdekken, maar als ik op het internet iets lees _wil_ ik het gewoon proberen te halen, of het nou uber moeilijk is of niet. :p

2. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Is toch elk soort fruit 8)

3. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar wel veel soorten fruit. Appel werkt iig sowieso :)

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je HOEFT niet te kijken ;) maar inderdaad is wel leuker maar ik kan het ook niet vinden hoor (zelf) dat evoluren ofzo heb ik allemaal van site.

5. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een vraag:

Bij mij liggen er nu 2 pinata's in te dromen over die slechte man (kweet ze naam ff niet meer) en worden ook niet wakker, hoe kan ik ze wegkrijgen?

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn niet aan het dromen, ze zijn ziek :mad: Bel de Dokter.

7. jeroen13

jeroen13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als ze niet van jouw zijn, sla ze kapot met een schep

8. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nope ze zijn niet ziek

9. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel als ze blijven dromen over "die enge man" (Dastardos). ;)

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet niet of de liefhebbers dit al wisten, maar de manier om een volwassen Dragonache Pinata te krijgen zou de volgende moeten zijn;

The dragonache needs to eat the following;

One bottle of Milk,
    One Snap Dragon Fower,
    One Salamango,
    One Redhot,
    One Dragunfly

Credits by LordRavenBlack

11. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij begint niet volwassen? O_O
    Tering, hoe groot zou hij dan wel niet zijn? :p

12. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je die bomen nou volwassen?

Ik heb een hazelnoot een spar en een apenootboom..................maar daar groeit niets aan?

Alle mest geprobeerd en veel water..........

Leuk spel maar zonder internet had ik het opgegeven.

Ik kom maar niet verder...............is het nou echt de bedoeling om alles per soort op te kweken en zo verder in level te stijgen.

BTW waar zie je welk level je bent?

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Bij de aanschaf van dit spel wist ik het nog niet zeker, maar dit spel is gewoon top.
    Het heeft diepgang, vergt doorzettingsvermogen en geeft een hoop uitdaging. Ik kom steeds weer voor verassingen te staan, danwel door eigen experimenten of hints via het net.

Ik ben nog steeds met mijn eerste tuin bezig, maar twijfel of ik opnieuw moet beginnen. Je doet gaande weg ervaringen op waarmee je in den beginne geen rekening had gehouden.
    Een nieuwe tuin met en andere infrastructuur kan misschien voordeel opleveren, anderszins ben ik toch aan mijn tuintje en beestjes gehecht geraakt dus opnieuw beginnen is ook niet makkelijk. Voor mij is het één van de betere games op de 360 en weet Rare de sfeer en het management heel goed te combineren, zonder hierbij de gameplay uit het oog te verliezen.

Het vooruitzicht van extra’s op Live, met misschien de mogelijkheid om tuinen van andere spelers te bekijken geeft dit spel alleen maar een extra dimensie en komt de houdbaarheid zeker te goeden.

Iemand die de inhoud van dit spel nog niet heeft geproefd zal waarschijnlijk denken “ waar heeft ie het over “ maar sommige dingen moet je gewoon ervaren….

Natuurlijk is het genre geheel anders, maar in vele opzichten wordt een spel als GoW of CoD3 zeker overtroffen. Piñatas weet zich te onderscheiden en uit het keurslijf te worstelen, op zich al een hele prestatie, gezien veel games tegenwoordig dezelfde inhoud hebben alleen met een ander jasje.

14. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402

Je levelt volgens mij door veel nieuwe beesten in je tuin te krijgen de soorten die je nog nooit eerder heb gezien, en dan die voor jou zien te krijgen in je tuin.
    Dat groeien heb ik ook wel eens last van, zorg ervoor dat er geen andere opstakels langs die boom staan zodat ze dus vrij staan in het gras.

Het level wat je bent kan je zien doormiddel op X(blauweknop) tedrukken en dan zie je aan de linkerkant welk level je bent staat een soort zon omheen.

15. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is het leuke. Je kan gewoon een nieuwe tuin maken, je oude tuin betreden, en naar de Post Office gaan om vervolgens je dierbaarste beestjes (kan maar één soort per krat, dus anders word het téveel moeite) naar jezelf te sturen (gewoon je eigen Gamertag kiezen bij "Send to"). Je houd je geld, shovel upgrades, enz.

16. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt mij niet om die Taffly die appel te laten eten?
    Ik selecteer dat beest en direct hem naar die appel alleen hij komt daar en gaat gelijk weer weg?

17. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan gebeuren. Geen honger ofzo. Probeer andere Taffly :p

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    zag bij de galagogoo dat hij een groundskeeper moet hebben om tam te worden. WTF is dit?

19. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een Watchling ;)

Heeft iemand al een pinata met een waarde van 10000 of meer? Zo ja hoe? :D

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam heel dichtbij met 75xx, met een Piñata van basevalue 2100 :D! Dus als je eentje kan vinden die basevalue 5000 is zeg maar, zou het kunnen met accesoires :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina