Devil May Cry 4 naar xbox360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door kipzor, 12 dec 2006.

1. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag hoorde ik op school, van een vriend van me, dat devil may cry 4 op de xbox360 komt, dat dat inde power unlimetid stond. Kan iemand zeggen of dit waar is? Of is het maar een gerucht

alvast bedankt ;)

2. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gerucht voor zover ik weet

3. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vooralsnog een gerucht, maar er is een goede kans dat het waar wordt om 2 redenen:
    1) capcom, de makers, maakt tegenwoordig meer spellen voor de xbox360. Zij hebben ook aangegeven dat ze dit een fijn platform vinden om voor te werken. Dead rising en lost planet zijn ook van hun.
    2) Games worden steeds duurder om te maken. Meer kosten betekent dat je meer winst moet gaan maken en dus meer exemplaren moet verkopen. Hierdoor zullen ook steeds meer games multiplatform worden en minder exclusive worden, simpelweg omdat ze er anders niet genoeg kunnen verkopen.

4. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Capcom heeft gezegd dat ze geen exclusive titels meer willen maken (in de toekomst).. vanuit daar kwamen de geruchten geloof ik. Of deel 4 naar de 360 komt betwijfel ik.. maar de kans op deeltje 5 is een stuk groter.

5. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik hoop maar dat hij op xbox360 komt, vnid het zelf een erg goed spel :D.

6. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat de makers van Metal Gear Solid ook hebben gezegd dat de nieuwe game NIET ALLEEN op de ps3 zal uitkomen..... Mmmmmm

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Is het niet logisch dat Capcom voor xbox 360 ontwikkelt? Xbox 360 is een jaar lang de enige next gen console geweest. Daarbij is dead rising pas in september uitgekomen, en moet lost planet nog uitkomen. Deze games zijn een superaanwinst indeed voor de 360, maar vanaf het moment dat ps3 in is, en capcom een game maakt voor ps3, die overal(en ook in Japan, want daar verkoopt dead rising niet, terwijl dat japans gericht is,...) verkoopt, dan gaan ze zeker niet ps3 als 2de plek houden...
    En idd, van third party gaan er meer en meer multiplatform games komen...

8. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Spreid je winkansen

M$ probeert iig Capcom over te kopen zodat ze ook wat sterker staan in Japan. Ik denk dat Capcom nooit zal happen maar M$ is iig druk bezig om wat meer exclusieve games van Capcom te krijgen.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom zouden ze DMC 4 exclusiev houden voor de ps3 als ie ook goed zou verkopen op de 360?

Capcom ziet wel hoe goed Dead Rising in VS en EU verkoopt.

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Geld, als Sony veel geld neerlegt voor zulke games dan zullen ze niet snel op de X360 verschijnen. Maar in de toekomst krijg je toch wel meer multiplatform games aangezien het ontwikkelen van een game erg duur is (althans dat zeggen ze).

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    er zijn zoveel games exclusief voor 1 console die uiteindelijk toch de overstap maken.

bijvoorbeeld Sonic, metal gear serie, Halo etc

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou het wel heel erg leuk vinden als het naar de Xbox360 kwam. Heb DMC3 gespeeld en die is eht geweldig! Humor, actie, de filmpjes, de moves, allemaal prachtig! Als 't dan naar de Xbox360 ging mét mooie graphics (dat had 't dus niet) zou dat gewoon héél mooi zijn.

13. XzythoR

XzythoR proDG SLy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat DMC4 wel op de xbox360 komt, net als vele andere die ooit exclusief voor de Playstation waren maar nu multiplatform zijn.

14. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat hij wel naar de 360 komt lijkt me echt een topgame!!

15. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Precies maar Capcom heeft ook al bekend gemaakt dat ze niet veel meer zien in games exclusief voor 1 platform te maken en verder heeft Sony gezegd dat ze niet per sé games exclusief hoeven te hebben omdat hun console toch wel wordt verkocht. En Devil May Cry zou ik persoonlijk wel graag op de Xbox360 zien, vond de games op de PS2 al super, ben wel benieuwd hoe zij het op de Xbox360 er uit zouden laten zien.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Capcom brengt de laatste tijd ook steeds meer titels naar de PC, zie bijvoorbeeld Onimusha, Devil May Cry 3 : Special Edtion en straks ook Resident Evil 4....dus het zou niet onredelijk zijn om te denken dat Capcom tegenwoordig steeds meer een multi-platform ontwikkelaar is.

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zou idd een hele mooie titel zijn voor op de 360. Want vind dat in dit genre er alleen Ninja Gaiden is op de xbox. Maar als NG 2 komt dan ben ik ook al tevreden.

18. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou zeker een aanwinst zijn voor de xbox360 als Devil may cry daar ook op uitgebracht word. Zeker als het spel net zo goed of beter is dan deel 1 en 3 en zoals deel 2. Wat ik me dan alleen afvraag is hoe ze spellen van de ps3 naar de xbox360 kunnen porten. Blu ray is zoveel groter, als de spellen daar echt gebruik van gaan maken zou je een spel ook nooit echt op een goede manier kunnen porten. De dvd heeft daar de ruimte gewoon niet voor. Dit vind ik trouwens wel een groot nadeel van de 360 maar dat is een ander verhaal.

19. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoeveel ruimte developers gebruiken van de blu-ray.

Deel Deze Pagina