Ik zoek ook nog steeds iemand met enige ervaring om op Insane te co-open! Tevens iemand die een hoop COG Tags weet te vinden. Ik moet er namelijk nog 13! Voeg me toe onder: MvDrunen
zo met jou nu op hardcore act 1 2 en 3 uit gespeelt wil iemand nu act 5 op hardcore met mij uitspelen ?
eej.. ik wil wel act 4 doen donderdagmiddag of avond.. act 5 op hardcore heb ik al ik vind het niet erg om die dan te doen.. ik las je message nog op live me broer was pes aan het doen hoe gaat het met insane dan? was weer leuke pot
Ik kan niet co-open met vrienden, want dan komt er de error: Your connection to the host was lost. ALTIJD! Wie kan me helpen?
ja is cool is zit nu ook op scoro, maar kunnen we niet vanavond, ik heb gister act 5 op hard core gedaan dus die hoeven we niet meer te bossen aangezien jij die ook al had geklaard. dus alleen nog act 5,:b: en ja op insane heb ik nu act 1 uitgespeeld was wel pittig ja
heel misschien kan het vanavond maar ik denk het niet.. want ik moet veel leren.. zullen de act 4 dan gewoon morgen doen? en ga je met insane nog verder met diezelfde of niet? want insane wil ik ook nog doen..
nee insane wil ik wel met jou doen, ja act 4 morgen is cool liever vanavond, ik chill hem hard hier op school
nee man 2 tussenuren.. ik ga dus nu een uur leren en hele middag en begin vd avond kijken of ik het dan ken dan kunnen we wel maarja ik weet het dus niet zeker. komt nog is bij dat act4 fokkin lang is