Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Jaha het is gelukt met een Elephanilla 8) ze ziet er niet uit maar is 11000 waard :cool: (Nog maar 5 achievements -> achievementhoer)

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, relaxt dan :D Mind mailing it to me? Je krijgt em uiteraard meteen weer terug :p

3. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe leuk is deze game eigenlijk voor kinderen van 9 jaar oud ? Ikzelf speel games als GOW en GRAW ( als mijn xbox niet weer eens kapot is gegaan tenminste ) maar mijn oudste dochter van 9 jaar oud wil heel graag Viva Pinata hebben en spelen ! Mijn vraag is nu : is deze game voor LANGERE TIJD leuk voor een meisje van 9 jaar ? Dus dat ze niet in 1 of 2 dagen erop uitgekeken is omdat het te moeilijk of saai is ?

Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  4. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry kan niet, heb geen XBL meer en ik heb hem al verkocht :'-(

5. mars15

mars15 Guest

Ik krijg deze vandaag voor een week waarschijnlijk. Moet hem reviewen. Ben benieuwd naar het spel

6. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Viva Pinata leuk voor alle leeftijden ?

Hoe leuk is deze game eigenlijk voor kinderen van 9 jaar oud ? Ikzelf speel games als GOW en GRAW ( als mijn xbox niet weer eens kapot is gegaan tenminste ) maar mijn oudste dochter van 9 jaar oud wil heel graag Viva Pinata hebben en spelen ! Mijn vraag is nu : is deze game voor LANGERE TIJD leuk voor een meisje van 9 jaar ? Dus dat ze niet in 1 of 2 dagen erop uitgekeken is omdat het te moeilijk of saai is ?

7. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Wat trekt jullie in deze game zo vraag ik mij af? Ik begin nu namelijk wel erg nieuwsgierig te worden. Normaal gespreken ben ik een echte fps'er en shooterfan, maar nu ik allemaal leuke dingen hierover hoor begin ik wel benieuwd te worden.

Ben bang dat ik namelijk snel afhaak als ik die schattige pinata's achteraf gezien toch maar niks vind :9

8. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook zo graag weten wat het leuke is aan deze game. Ik twijfel namelijk nog erg of ik wel die 60 euro wil uitgeven aan een game die mijn oudste dochter van 9 misschien na 2 dagen al niet leuk meer vind....dus wie kan me overtuigen ???

9. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    leukste game tot nu toe voor een 9 jarig meisje.

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ken je dochter niet. Vindt ze puzzelen leuk? Vindt ze spelen op een spelcomputer überhaupt leuk?

De game is op zich weinig complex, na de inleiding heb je de meeste basisvaardigheden wel onder de knie, ook een 9 jarige wel. De diepgang van de game is denk ik minder toegankelijk voor iemand van deze leeftijd. Elke actie levert een tegenreactie op, die al met al steeds complexer worden. Makkelijk verbanden kunnen leggen tussen deze zaken is wel makkelijk, anders vermoed ik dat je na een dag of 2 wormen fokken de game wel gezien hebt.

Oftewel de drempel van de game is laag, maar als je niet verder komt dan zal de game toch wel redelijk snel gaan vervelen.

Ook is zitvlees wel handig, ondanks dat je redelijk druk bent in de game, is het een sim en is wachten dus een onderdeel van de game.

11. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor deze duidelijke review ! Mijn dochter heeft weliswaar niet heel veel zitvlees maar ze speelt wel regelmatig games op zowel de PC als op de XBOX360. Alleen als het erg moeilijk wordt voor haar ( teveel nadenken of teveel dood gaan in een game ) dan haakt ze snel af...dus de LEERCURVE moet niet al te hoog zijn denk ik.....

12. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Kijk eens bij dvdcrave (australische site), kan je de game kopen voor rond de € 35,-.

13. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou dit wel te vertrouwen zijn , zo'n groot verschil in prijs namelijk !!!
    http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=29406
    Product Code: 29406
    Format: XBOX 360
    Release Date: 2006/11/29
    No. of Discs: 1
    Region: PAL
    Compatibility: All listed games are formatted to play on Australian and European systems (PAL), unless otherwise stated.
    Ship Weight: 1
    Availability: Currently: In Stock! (10+ Available)
    Currency Converter: EUR €33.11 Exc. GST

14. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Daar komt de mijne ook vandaan ;). Levertijd ongeveer een week nadat het verzonden is. Als je de post niet vertrouwt kan je je pakketje verzekeren, maar dat kost uiteraard weer geld.

Het is één van de betere online sites naar mijn mening en Australië heeft dezelfde regio codering wat handig is want je hoeft je geen zorgen te maken dat de game eventueel niet op een Europese 360 te spelen is.

15. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    @ jaapkrull

Is een goede site, ik had Viva Pinata op 30 nov besteld, 4 dec in de bus, en voor 35 euro. Als je op je xbox je landinstelling op NL laat staan is viva pinata alsnog in het Nederlands (mocht je dit willen voor je dochter)

edit: cole was me voor

16. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    dvdcrave is echt te vertrouwen, een heleboel members laten hun games uit australie komen (vind je het gek).

Alleen is de douane af en toe lastig, dan houden ze hem een paar dagen te lang vast.

Edit: de rest was me voor!

17. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ontopic: Weet iemand hoe lang het duurt voordat zo'n maccaroon terug is na het zoeken naar snoepejes? :)

18. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je precies qua Nederlandse setting ? Is de game dan ook mogelijk in NEDERLANDSE TAAL of alleen NL ondertiteld ? Trouwens , komt er geen belasting bij die 33 euro ?

19. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan Engels of Nederlands gesproken gespeelt worden. En als de douane je pakketje eruithaalt dan komt er belasting op ja maar dit is niet zo heel veel. Voor een precies getal kan je beter in: Ik wil hardware... uit het buitenland bestelen thread ;)

20. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Als je in je xbox het land (zone) instelt dan houdt hij die taal aan. Ik had dus de australische viva pinata in het nederlands omdat ik mijn landinstelling op de xbox op NL had staan, heb hem nu op UK gezet omdat mijn vriendin en ik dat leuker vinden.

Misschien zet ik hem binnenkort eens op spaans dan :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina