Is het mogelijk om binnen PES6 een goal te saven en zo ja hoe? Ik kan wel andere spel gegevens opslaan.
nee Is een van de nadelen als er net een nieuwe deel van een serie games op een next-gen console komt, er ontbreekt ontiegelijk veel! kijk maar naar: fifa-next gen: geen eredivisie|old-gen: wel PES-Next gen: geen savegoals|old-gen: wel
Oke ik begrijp dat het er helemaal niet op zit zonde en een foutje van Konami, maar bedankt voor je snelle reaktie.
Maar als je zoveel prachtgoals als ik maak, is het helemaal zonde.. En dan ook nog goed nederlands typt
vaak savede je die mooie momenten in voorgaande delen, maar na een tijdje weet je niet meer welke je kan deleten om nog een mooie save op te slaan (als alles vol staat) en voor de rest keek ik er ook nooit naar omdat het loaden enz. best lang duurt voor zo'n replay, dus jammer er eigenlijk niet om al is het verder natuurlijk jammer dat hij eruit is gehaalt (gewoon voor het princiepe)
Jah dit is echt jammer, maar check mijn pracht goal ondertussen: KLIK en nog een alternatief camera punt KLIK P.S. zijn MP4 bestanden
Best wel absurd dat ze de goal-save optie er uit hebben gelaten bij PES6, kom op, hoeveel ruimte neemt dat nou in beslag op zo'n schijfje. Ik snap echt niet dat ze dat er uit hebben gelaten, wat heeft dat nou voor zin. Mooi dom!
Klopt ook inderdaad... De reden is gewoon gemaktzucht geweest denk ik ! Shuifruimte heeft namelijk zeker geen invloed daarop gehad. En het is nu gewoon hopen dat deel 7 wel weer gewoon compleet is na het commentaar van de fans!
Konami moest onder druk van Microsoft de game snel uitbrengen. Hierdoor hebben ze te weinig tijd gehad om die features toe te voegen. Vanuit commercieel opzicht wilde Microsoft z.s.m. PES6 in de schappen hebben liggen!
Oftewel, hopen dat dit een ander verhaal wordt met deel 7 ! PES 6 is niet slecht, maar door het weg laten van die Features gewoon weg niet perfect... Aangezien meer fans er zo over denken, hoop ik dat KONAMI dit ook hoort even als Microsoft, en dat er dan ook iets beter nagedacht wordt voordat een game vlug op de markt wordt gezet!