Als deze game in Januari uitkomt ga ik hem voor 90%kans halen. Nog even de kritieken afwachten. Want tot nu toe is niet iedereen even postitief over deze game. Het grappige is wel dat deze game eenzelfde soort verloop heeft als de andere titel van Capcom, namelijk Dead Rising. Ook die game werd eerst aardig de grond in geboord, maar naarmate de release dichterbij kwam werd men steeds positiever. Ik ben alleen bang voor een aantal dingen bij deze gamë: - Te weinig variatie in omgevingen - Multiplayer meer een extraatje
Ik heb de laatste tijd al veel spellen gekocht, dus dit spel laat ik voorlopig aan me voorbij gaan. De multiplayer demo vond ik wel vet als er weinig mensen in de lobby zaten. 8 tegen 8 vond ik al veel te druk voor zo'n kleine map. Na een paar stappen had ik alweer een aantal raketten in mn donder. En ik denk idd dat dit spel meer leunt op de singleplayer, terwijl ik een goede multiplayer belangrijker vind.
In japan misschien wel, hier pas 12 januari. Ik speel nog steeds af en toe multiplayer, geniet hier meer van dan gow. Maar de map is idd wel te klein voor 16 man, meer dan 12 man en je respawned steeds achter iemand anders.
Ok.. thanks.. dacht al zoiets maar las het op gamevillage.nl De multiplayer lijkt me wel relaxed in dit spel zeg na het zien van de trailer.. robots, voertuigen. ik denk dat hij GoW uit mijn 360 gaat houden.
Van weekend die trailer gezien. Ja ik weet het ik loop achter!!! DAMN! Dat ziet er echt retevet uit! Mijn mond viel open. Meteen demo gedownload (offline + online). Ik ben momenteel nog te overdonderd om een zinnig oordeel te kunnen geven.
kickje voor deze geweldige titel, weet er iemand wat er in de limited edition zit buiten het hoesje? kvin niets op internet mss iemand van jullie?
Ik heb de 10min op xboxyde gezien en ziet er goed uit veel explosies, grote monsters, vette actie... 1 klein minpuntje gelezen als er een checkpoint is gepasseerd dat het niet word getoond dus je weet niet wanneer je een checkpoint hebt gehad hier heb ik het gelezen, hij geeft wel goeie info http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=496193
heb je SP demo heeel tijdje terug gespeeld.. toen nog nooit wat gehoord van dat spel, maar was toch zeer aangenaam verrast
De Collector`s Edition bevast naast de game de volgende extras: -Een exclusieve multiplayermap die tot zomer 2007 alleen beschikbaar zal zijn voor de mensen met de collectors edition. -Spel wordt geleverd in een speciale ijzeren doos -Artbook: inhoud: concept schetsen uit alle fases van de productie van het spel inclusief karakter modellen, vijand schetsen etc. -Soundtrack met een paar nummer uit het spel. (waarschijnlijk op een bijgeleverde disc) Ook krijg je er nog een paar wallpapers bij, een fankit voor je eigen lost planet site, maar bovengenoemde zijn de belangrijkste toevoegingen aan deze editie.
Zou niet al te lang wachten...zijn in de regel snel weg de CE's. Heb hem zelf besteld bij Dimplus voor 67,99 incl.
is ook zo met GoW. ik zag van de week bij free record shop ook volop van de GoW limited edtions steel case ligge
WTF is dit ... (is nu 30 december) Een 7 gemiddeld wordt dit spel slecht ??? http://www.gamerankings.com/htmlpages2/931114.asp