Dit valt me een beetje tegen triple B. Het wachten was niet leuk, maar om nu zo te gaan doen en ons een slechte naam proberen te geven door middel van overdrijven en onjuist redeneren vind ik respectloos. Tis nooit leuk als je verliest, maar dan hoef je nog niet zo te reageren. Wat was er echt gebeurd?:
Plutoniumboy kreeg haperingen waardoor hij elke 10 seconden zon beetje 5 seconden lang rechtdooirliep zonder dat hij iets kon zien. Het was dus onspeelbaar voor hem. Hierdoor heeft hij een xbox opgehaald bij een ander clanlid van ons die 3 minuten bij hem vandaan woont. Eenmaal thuis gekomen (zon 10-15 minuten later) starte hij weer op, speelden we paar potjes verder, en bleek dat hij er nog steeds last van had. Hierdoor besloot die andere clanmember (die buurman ja) om een ander exemplaar van de harde schijf en het spel te brengen naar Plutoniumboy, omdat het waarschijnlijk aan een van die twee lag. Eer Dr.Unreal terug was en plutoniumboy weer on line was, waren we weer 15 minuten verder. Excuses! We spelen vaak met jullie in een server en deden dit heus niet expres. Voor ons was het ook kut aangezien we met een member half down speelden. Voor jullei werd het wachten extra kut omdat jullie achter stonden, begrijpelijk.
Toen haalde Ninto er een Gamebattles referee bij omdat het hem te lang duurde (denk ik?) en toen was alles weer goed geregeld, alleen ging Ninto weg uit eigen besluit en moesten jullie met 4 man spelen tegen 5.
Al met al was het gevecht zelf een eervolle strijd met twee goede teams. Het duurde wat lang door 1: het geval met Plutoniumboy zijn connectie (graag begrip daarvoor als vrienden!) en 2: de speelstijl van beide teams op de map de Dam. De match zelf duurde, los van de problemen met pluto, zon 3 uur.
Gods wonder speelde vooral erg goed en hij was ook erg attend en begripvol. Nogmaals, we deden het niet om jullie te fokken.
MA
Sorry trouwens DSF dat dit op jullie thread gebeurd. @ Art of Ownage: als jullie op mijn bericht reageren, graag in onze eigen thread.
Laatst bewerkt: 16 dec 2006