Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha jah had ik ook last van, ik heb 'm gewoon met geluk gehaald haha, want dat besturing in de lucht helpt niet zo heel veel vind ik...
     
  2. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die challenge is echt meer geluk dan wijsheid, ik probeerde dat ding iets van 30 keer en op een gegeven moment was ik gewoon heel erg geergerd, en liet ik em maar lekker vrij flikkeren. en toen ging ie dr wel in.

    ik vind trouwens die voice acting echt ruk, waarom was het zo moeilijk om die mensen zelf de shit te laten inspreken in plaats van slechte voice actors te huren.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoe laat je zelf vallen dan?
     
  4. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Pardon? Volgens mij zijn toch echt (in ieder geval een groot deel van) de stemmen door de echte skaters ingesproken hoor. ;)

    @hayabusa halo - LB+RB+LT+RT ;) Ik wist toen ook nog niet dat het zo kon en heb net voor mijn schans zo'n 'tegel' neergezet (weet niet precies hoe ze die daar noemen). Dan val je daar over.

    En ik heb gisteren eindelijk de nummer 1 spot bereikt. Heb over de laatste challenge maar liefst 174 keer gedaan. :cool:
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar check maar eens in het boekje, op een van de laatste paginas staan de voice actors, en niet een profesionele skater staat in dat rijtje.
    op zich merk je het niet heel erg bij de meeste, het zijn aardig goede sound alikes, maar ik stoorde me et meest bij Bam, man die goos klinkt niet eens als Margera.
     
  6. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens kijken. Dus zelfs Tony's tekst is niet door Tony ingesproken? :{ Ik dacht gelezen te hebben dat wel de echte skaters het werk hadden gedaan.
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    is in de game trouwens nog de functie '' to tail '' te doen?? dat je met je tail nog even snel de koping van een quarter pipe aantikt voor dat je weer land... zo ja.. hoe gaat deze functie???
     
  8. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag, maar bij de tutorial moet je op een gegeven moment een revert doen door aan de rechter trigger te trekken. Maar op wat voor manier ik dit ook doe het lukt me niet, kan iemand me vertellen wat ik precies verkeerd doe?
     
  9. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je over een ramp springt en land gelijk rt drukken das een revert. ;)
     
  10. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal t nog wel ff proberen, heb alleen ff snel tussen de middag geprobeerd. Na 5 uur heb ik meer tijd. Bedankt in elk geval.
     
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan wel eerst een trick doen! Als je bijvoorbeeld in een halfpipe zit en je maakt een trick dan moet je zodra je land op R drukt dan maakt je poppetje een revert (hij switcht dan van stance) en je combo tikt zo nog eventjes door totdat je weer aan de andere kant bent en dan weer een trick start. Zo kun je hele lange combo's maken.
     
  12. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :D Ik gebruik na de revert meestal een manual om dan weer verder te 'combo-en'
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, maar na een tijdje kom je niet meer vooruit :'-(
    Moet je eerst weer grinden en dan ga je wat sneller. Maar ik val altijd bij grinden dus krijgi ik nooit zo'n hoge combo.
     
  14. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik meestal doe als ik stilsta in manual is <- -> (X) Dus links, rechts en dan X. Dat doe je Spacewalk :D Altijd handig om bij rails te komen.
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan ook gewoon van je board stappen natuurlijk...
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oh ja dat is waar ook :9

    Maar ik heb ff een vraagje over het speelland school:
    Waar zit de PRO market van de missie: Wavy Wallride.

    Je zit alleen de AM market maar nergens de pro of sick market!

    Edit nog een vraagje:
    Hoe ga je hoger in de rank lijst naar 6,5 of 4. Moet je alles op PRO halen?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    wavy wallride : zodra je bij de eerst omhoog wallride, ollie je naar LINKS op de lange ledge rond het gebouw waar die vlaggen aan hanggen, je grind de eerste boch direct om, voorbij de vlag grinden, en IN de 2de bocht walride je de muur meteen, dan hebj e pro.. die van sick : je grind dan vanaf pro weer verder 1 bocht om, 2de vlag voorbij, en dan de 4de bocht van het gebouw, daar ook de muur op wallriden en je hebt sick! anders moet je een kijkje nemen vanaf de grond naar het gebouw op die hoeken, en zie je ook een grote marker van sick en pro...

    hoger in lijst : gewoon veel dingen op pro en sick halen, dan ga je vanzelf rangs hoger

    maar nog steeds een vraagje van mij.. zit de functie '' to tail '' er nou nog in?? zo ja, hoe moet die?
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heb geen idee :p
    Maar ik heb ook nog een vraagje:
    Waar zit de missie: Fast Lane To Pain (ik kan daar niet komen?) in het level SLUMS!

    edit: en hoe werken die missies waar je acid drops moet doen?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dat dat bowlen is... maar je hebt een huisje waar een sign op staat van liquid of liquir ofzo... als je dat eraf grind gaat er ergens een deur open, daar kan je in, en skate je op dat hele hoge gebouw, meteen een secret spot, en een missie... en anders weet ik niet welke het is :p
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke tnx ik ben er.

    Maar nu bij die missie aangekomen kan ik die pins niet raken. T_T

    Ik vlieg er steeds zwaar overheen!
    Hoe moet je deze doen!
     

Deel Deze Pagina