Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Cole, ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb het ook zeer vaak, als ik een uitbraak van de tegenpartij wil opvangen met de meest defensieve miidenvelder dan krijg ik daar de mogelijkheid niet voor. |:-

    Dit heeft me al aardig wat punten gekost, ook al omdat het andere punt wat je aankaart ook klopt. Je spelers worden nonchalant als je voor staat8)

    Ik heb me voorgenomen om vanaf nu op z’n italiaans te spelen. Vroeger ging ik doorjagen als ik op voorsprong kwam, tegenwoordig niet. Als ik op 1-0 kom dan gaat de deur op slot. Door op deze manier te spelen heb ik veel meer succes.}:]

    Week Ranking:

    15 matches
    8W/6D/1L

    Van de 15 wedstrijden heb ik er dus 1 verloren.

    Het valt me op dat ik nu ook veel wedstrijden win met 1-0 en 2-1. Vroeger had ik vaker uitslagen van 3-0 om de wedstrijd daarop miezerig te verliezen.

    Mijn balans gisteren na 5 gespeeld was:
    3W/2D/0L


    Dus Cole, mijn advies is maak je doelpunt en speel het uit.:b:

    PS: Keep me posted
     
  2. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens, heb ik gisteren van de 5 wedstrijden die ik speelde geen last gehad van "lag".
    Behalve bij de laatste wedstrijd toevallig weer tegen een spanjaard. Nee Han en TumTumTum ik ben niet aan het generaliseren. Het is altijd tegen spanjaarden dat ik last heb van "lag".
    Ik begin inmiddels te denken dat die gasten allemaal een externe analoge modem hebben of iets dergelijks.
    Gek word je ervan

    PS: Ze gaan ook ruw spelen als ze achter staan (volop slidings)
     
  3. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat het 2-2 in de 80ste minuut. Opeens komt Saha vrij door. Hij gaat schieten en dan! Tackle rode kaart. En dit dan 3 keer in 1 wedstrijd. Toch nog 4-2 gewonnen. :p
     
  4. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst een mooie "scheidsrechterlijke" dwaling gehad in een wedstrijd tegen een italiaan.

    Het stond gelijk laatste minuut en mijn spits staat op de achterlijn schiet, keeper springt half door de paal. Bal ging duidelijk in het zijnet. Naast dus..... NOT! doelpunt voor mij, en wedstrijd gewonnen.
    Tegenstander helemaal flippen en ik lag in een scheur van het lachen :lol:
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Question...

    Als je ranked speelt. Heb je de mogelijkheid om uw eigen tactics te uploaden of moet je telkens keer opnieuw zelf aanpassen? Ben er zelf nog niet mee bezig geweest aangezien ik altijd meteen wil spelen. Ik wissel alleen maar een paar spelers en zet ATTACK/DEFENSE op manual. That's it.

    Hiernet mijn 50ste ranked zege gehaald. Wat had ik het moeilijk om die 2 laatste zege te boeken.
    Wou absoluut die achievement halen alvorens ik 100 wedstrijden gespeeld had. Zit nu aan 81.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dan moet je ze idd uploaden (kopieren naar je formation).
     
  7. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wel offline, dus je gaat naar match, kiest een team,
    gaat je formation maken en opslaan.
    begin de match, maar ga meteen weer naar topscreen -> xbox live en je hebt hem.
    Hierna moet je ook elke keer match beginnen maar dan alleen je formation laden. weer naar topscreen en xbox live en je hebt hem
     
  8. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al dingen bekend over een eventuele transferupdate na de winterstop of iets dergelijks? ik wil dolgraag even leonardo bijvoorbeeld naar ajax halen.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nope, daar doet Konami niet aan.
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat dat bedrijfje wel met een update komt dat je kan editten of is dat helemaal niet aan de orde..

    zo niet dan is het wel erg triest gesteld
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan is het dus triest gesteld ;)
     
  12. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je aka enzo doen bij pes :$?
     
  13. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    fifaofpes lees ff een paar paginas terug daar staan een hoop trucjes
    Trouwens kies voor pes LOL
     
  14. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt de Edit functie niet terug laten komen door een update. Daarvoor moet de totale game gewijzigd worden! Dat gaat niet met een simpele update! :+
     
  17. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer een vruchtbare dag gehad met PES6, ik heb 7 "ranked matches"
    gespeeld waarvan 5 gewonnen en 2 gelijk.

    Bij de 2 gelijkspelen kwam ik telkens uit op problemen die hier al eerder besproken zijn:
    A: Lag :mad:
    B: Niet tijdig kunnen overschakelen van speler =(

    Moet zeggen dat vooral het eerste mijn plezier in dit spel behoorlijk aan het bederven is. Ik vraag me inmiddels zelfs af of het echt een cheat is aangezien het in zeker 40% van mijn wedstrijden voor komt.

    Het tweede maak ik ook weleens mee als ik niet online speel maar gewoon tegen de Xbox.
    Dit zit dus gewoon in het spel en daar heeft dan dus iedereen last van
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe alleen een paar FIFA's (98, 2000, 2002, 2005) gespeeld, en ik wil nu de overstap naar Pro Evo maken. Is de besturing echt anders in Pro Evo, is het zo dat ik er echt niets van kan aan het begin omdat het zo anders is dan FIFA of valt dat ook weer mee?
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zo erg is het ook weer niet! :)
    Het speelt alleen anders dan de Fifa serie...
    Ik speel echter wel met de Fifa controlls :eek: Omdat ik met PES 4 ook overgestapt ben, heb ik toen der tijd wel de controls van Fifa neergezet.
    Oftewel, B schieten en X passen, wat bij PES net andersom is :)!

    Het wordt gewoon wennen voor je... Maar een beetje aanleg voor Footie games en je komt al een heel eind!
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon op LB drukken, dan doet hij het toch altijd?

    In het begin zul je niet goed zijn, dat had ik ook toen ik PES 4 voor het eerst speelde. Zowiezo wilde ik per sé de PES controls leren dus dat was al wennen, en het is allemaal gewoon een stuk realistischer dan Fifa. Na een tijdje zal het je waarschijnlijk pas lukken vaker te scoren, maar als het je lukt, voelt het een miljoen keer beter dan bij Fifa ;).

    Trouwens, ik heb het gevoel dat je voor elk nieuw deel PES wel weer opnieuw moet leren, terwijl je bij Fifa als je in een vorig deel al een ster was dat 3 delen later nog steeds bent.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina