Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, nope :cool:

Het grote probleem denk ik is dat de laatste maanden teveel games uitkomen op de 360 die ik wil hebben. En daarom koop ik liever een spel voor de 360 dan 40 euro voor een DS spel.

Even nog over 42 Spel Klassiekers. Zijn nog meer mensen hier die deze game hebben? En wat vinden jullie er van?

Ik heb nog steeds niet elke game unlocked omdat ik eigenlijk alleen maar free play speel, en de stamp en de mision mode een beetje links laat liggen.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb liever NSMB dan een xbox 360 game, maar dat is mijn mening.

Back to the oldschool sidescrolling mario's

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Probleem tov 360 games:
    Ik koop praktisch alles tweedehands en over het algemeen houdt dat in dat ik aan iedere game wel voor een eurootje of 30 kan komen (al heb ik gisteren SC;DA voor 20 gescoord!). Maar 30 euro blijft toch best wel wat geld. Een leuke game voor de ds heb je tweedehands al voor 15,- en dat heeft als resultaat dat elke game als 'voor niks' voelt....tricky :+

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Tsss, dat Zelda komt op 15 oktober 2007 in de VS uit, dus in Europa wordt het waarschijnlijk nog later :{

5. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier zeg maar sinds september te vragen wanneer Zelda DS uitkomt. Krijg ik dit te horen.....Maar maak niks uit, ik ga wel DS internet browser halen volgende week. Iemand al ervaring met de DS browser? Hoelang duren laadtijden, kan je liedje luisteren en gaat internetten makkelijk als je naar een hotspot gaat?

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Op het moment wordt voor Zelda Phantom Hourglass de datum 15 oktober 2007 aangehouden.

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het werkt op zich wel goed. Of hij muziek kan streamen via bijvoorbeeld Wmp zou ik niet durfen zeggen. Maar een groot nadeel vindt ik dat hij geen flash kan afspelen. Linerider op je DS _O_

8. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil zo'n mp3player voor de ds kopen...ik zag hem in de winkel voor 19 euro 99 volgens mij...

sd kaartjes heb ik hier nog..

Iemand daar ervaringen mee?

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Net Yoshi's Island uitgespeeld. Heb nu de timetrail mode unlocked :)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe lang deed je erover?

Ben zelf pas in Wereld 2 en heb een vraagje. Na het laatste level in wereld 1 is er nog plaat voor drie andere levels(?) waar van ik de laatste (spel Flip) heb unlocked. Hoe krijg je de eerste 2?

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Geen idee eigenlijk hoelang ik er over heb gedaan. Ik heb hem vorige week donderdag opgehaald en nu dus uitgespeeld. Bijna alle levels waar ik aan begon, heb ik ook uitgespeeld die keer. Ik ging natuurlijk soms wel dood, maar het was bijna nooit zo dat ik dacht 'nee, vandaag lukt het ff niet, morgen maar weer verder' ofzo. Level 5-6 en 5-7 zijn wel wat lastiger, maar dat kun je dan ook wel verwachten als het maar tot 5-8 duurt. De bazen zijn eigenlijk nooit echt lastig geweest, ook de grote Bowser niet.

Het eerste vakje krijg je bij alle werelden unlocked als je het spel hebt uitgespeeld, het tweede vakje krijg je unlocked als je in elke wereld 800 punten hebt gehaald (dacht ik gelezen te hebben, maar heb het zelf nog niet bereikt) en de derde krijg je dus als je 700 punten in een wereld hebt.

1e vakje is een nieuwe level, 2e weet ik niet, 3e is een bonusgame.

//Edit:

2e vakje is volgens mij een minigame en die krijg je dan als je alle munten met een babyhoofd erop pakt in alle levels van die wereld. Elke level heeft 1 zo'n munt.

Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
  13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie wat allemaal inbegrepen is bij de Nintendomp3player? En hoe zet je er liedjes op? En daar zit geen geheugen of SD card ofzo inbergepen om liedjes erop te zetten?

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, die moet je er nog los bij kopen. 1 Gig is nu in de aanbieding bij Dixons voor 24,99.

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    1 gig is wel goedkoper te vinden op internet.

16. Saint 360

Saint 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de zwarte lite en ben er super blij mee!:thumbs:
    Ik heb New super Mario Bros, 42 Spel Klassiekers en Animal Crossing: Wirld World.
    En op Kerstavond krijg ik Age Of Empires: Age of Kings voor de DS._O_

17. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd je zult er voorlopig nog wel zoet mee zijn ;)

Als je dan nog draadloos i-net hebt met mario kart en metriod prime erbij dan kom je helemaal niet meer buiten :)

18. Saint 360

Saint 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En Pokémon D/P wil ik ook zeker. hetzelfde geldt voor Final Fantasy III en Mario Hoops 3 on 3 en een paar andere toppers. Maar ik zal ff moeten wachten, want wil een 360 kopen en heb maar 40 euro :9

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Age of Empires heb ik gehad terwijl ik op vakantie was afgelopen juni. Echt super spel maar sloeg op een gegeven moment constant vast. Dat was echt een bummer. Op internet hebben meer gasten hier last van.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina