1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 dec 2006.

  1. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Command and Conquer is terug! EA is na Generals een hele andere weg ingeslagen en maakt weer een C&C-game met een echt C&C verhaal. Draaiende op een upgegrade engine van Battle for middle earth 2, ziet het spel er grafisch gewoon lekker uit. Maar belangrijker, de C&C-gameplay lijkt weer terug te komen!

    Uitkomend 23 maart 2007, zal het spel grotendeels terugkeren naar de roots van C&C, als we EA mogen geloven. GDI en NOD zijn weer van de partij, en ook de filmpjes tussen de missies om het verhaal te verduidelijken zijn aanwezig. Leuk is dat Kane, een bekend personage uit de C&C-saga, weer terug is, gespeeld door dezelfde acteur! Er zijn op youtube al aardig wat filmpjes van kane in de nieuwe C&C, ik zeg: bekijk ze even, je merkt meteen het C&C-sfeertje op.

    Ook bekend van C&C was de 'build-bar'. Een balkje rechts in beeld om makkelijk gebouwen en units te maken door ze aan te klikken. Deze is TERUG! Geen dozers meer, maar gewoon aanklikken. Natuurlijk is de MCV weer van de partij, waarmee je dus gemakkelijk je basis kan maken en verplaatsen. Tiberium wordt weer gemakkelijk verkregen door harvesters, en veel structures zien er bekend, maar grafisch beter uit.

    Ook terug zijn bekende units. Mammoth tank, stealth tanks, orca bombers. Allemaal zitten ze erbij. Nieuw zijn squads in plaats van losse infantry, maar units zoals de engineer is er nog steeds. Leuke feature is dat units zoals de engineer, en ook sommige tanks, met een soort vliegtuig-transport(met waarschijnlijk weinig HP, zal ook wellicht een upgrade zijn) kunnen worden opgepikt, en dan overal naartoe kunnen worden gevlogen. Zo kan je nog meer sneaky een engineer gebruiken.

    GDI en NOD zullen 35 misses bevatten, of dit samen of apart is is niet gelijk, maar ik denk samen, dus 17 om 18 of iets dergelijks.

    Recent is aangekondigd dat er een derde side speelbaar is. Het zijn aliens, en het zullen waarschijnlijk 'The Scrin' zijn uit eerdere C&C games, waar ze niet speelbaar waren, maar er werd wel naar verwezen. Verder is hier nog weinig over bekend, er zijn wel wat screens van, maar dat komt onderin deze OP.

    Al met al lijkt EA goedte hebben geluisterd naar de die-hard C&C fans, en in plaats van een opvolger van Generals lijkt het meer een next-gen Tiberian Sun, wat ik alleen maar kan aanmoedigen.

    Hieronder wat beeldmateriaal:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Het nieuwe Alien-ras
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Gameplay
    Naast de vele bekende trailers, hier een relatief onbekende: een 200MB-grote, 14:24 durende ingame-trailer. Check het hier!

    En omdat dit een xbox-site is, zeg ik ook maar even dat de game niet pc-exclusive wordt, maar ook op de 360 komt! Of de release datum gelijk is weet ik niet, maar 23-maart 2007 is bevestigd door EA, dus schrijf het op in je agenda!
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zijn dat de aliens waarvan het schip was gevonden in tiberian sun? Is er uberhaubt iets over ze bekend?
     
  3. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geruchten dat de units van de aliens kunnen worden samengevoegd tot grotere sterkere units, maar of dit waar is, geen idee. Het zijn volgens mij inderdaad 'The Scrin' uit Tiberian Sun, waarvan je in missie drie of vier van de GDI(eerste missie met Titans) het schip moet vinden, en dan moet bewaken dacht ik.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Must-have voor mij dit :)
     
  5. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij ook, ookal zit versie 1.0 vol met bugs, ik ga hem halen:thumbs: .Alleen al voor de tussenfilmpjes8)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben erg benieuwd naar de game. Heb er iig wel een goed gevoel over.
     
  7. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn trouwens veel meer geruchten over deze game, maar dan werd de post te vol;). Wou gewoon een korte impressie geven hopelijk is dat een beetje gelukt.

    Zou een moderator voor de titel [PC/360] kunnen zetten??
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een topic in het X360 Games Forum over dit spel, dus enkel [PC] ervoor zou voldoende zijn denk ik :)
     
  9. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist ik niet|:- , hopelijk blijft ie open, al die moeite voor niets:lol:
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee das het probleem opzich niet, er worden wel vaker dubbele topics geopend voor spellen die zowel op de X360 als de PC uitkomen. Beide kunnen gewoon blijven bestaan hoor (denk ik) :)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  11. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn! Wat vinden julliie van die 14 min ingame trouwens! Ik ben er zeer over te spreken, hoe hij speelt met engineers enzo, echt C&C-achtig.
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk speelt het als Red Alert, maar dan nu met killerbeelden en uiteraard weer de sublieme tussenfilmpjes :).
    De filmpjes die ik ervan gezien heb zijn subliem :).
    Ik ga 'm zeker wel voor de PC kopen. Ik ga liever met de muis klikken, dan met een controller op de 360.
     
  13. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ondanks ik verwacht dan een 360 te hebben, komt ie zeker voor de PC in huis. Grafisch zal dat geen probleem worden, en online is de community ook groter en levendiger denk ik, omdat je met een keyboard goed kan chatten:)(met een headset ook wel maar toch). Ook is er een grote kans dat er een expansion komt, en als deze niet voor de 360 komt...(zoals rise of the witch king voor BFME2
     
  14. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig interesse hiervoor8)
     
  15. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt gewoon weinig nieuws naar buiten voor dit spel... dan blijft het stil he!
     
  17. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat valt best mee. Er zijn op het forum van C&C3 veel screens te vinden etc,
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Tsjah, ik weet het niet met dit spel. Ik heb mei vorig jaar een interview gelezen in de pc gameplay. Ik zag de screens erbij, en direct twijfelde ik of het wel zo geweldig gaat worden.
    RA2 is en blijft tot nu toe de beste C&C, ik ben bang dat dit meer op Act of War of Joint Task Force gaat lijken. 2 Games die me ook niet echt konden bekoren.
     
  19. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Aliens heten officieel The Scrin, las ik op gamespot.
     
  20. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, demo komt 20 februarie! yeah!
     

Deel Deze Pagina