Call of Duty 4: Black War

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clappermander, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Dit las ik net op callofduty.nl:

Call of Duty 4: eerste beelden.. (?)

Codinfobase.de claimt de eerste informatie over Call of Duty 4 te hebben. De Duitse Call of Duty fansite beweert de eerste Call of Duty 4 beelden te hebben en verklaard dat de nieuwe Call of Duty titel 'The Black War' gaat heten. De site geeft zelf aan dat deze geruchten nog niet bevestigt zijn, hoewel de waarheid nabij is.

Volgens de site zal het spel tussen de Tweede Wereldoorlog en de golfoorlog afspelen en speel je tijdens de singleplayer met een Amerikaan. Eveneens zal de multiplayer ook dit keer een volledig nieuw concept krijgen; waar het allemaal om teamplay draait. Call of Duty: 'The Black War' zal tevens het maximale uit de grafische mogelijkheden van de next-gen consoles halen. De ontwikkeling zit nu in fase vier en als voorzichtige release-datum wordt herfst 2007 gegeven.

Screens zien er meesterlijk uit tog? Vooral de laatste _O_
    Kan niet wachten|:-

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Lijken wel foto's joh :eek:, volgens mij zijn ze dat ook :9

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    dat zijn ook foto's bassies, sjonge jonge |:-

dit zijn van die: hoe willen wij het spel gaan maken foto's, inspiratie foto's dus

Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  4. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah idd, ik dacht bij die 2de, holy crap!! Toen keek ik even beter en was het toch wel net te realistisch :p.

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    kan me niet voorstellen dat het screens zijn.

enne wat klote :mad: geen WOII meer :mad: dat was toch waar cod altijd om heeft gedraaid en waarom ik het zon masterlijke reeks vond.

6. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    wel mooie foto's trouwens:)

7. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Zijn duidelijk foto's en geen echte screens (they wish).
    Maar ze zijn wel mooi geschoten, geeft een goed beeld van wat we kunnen verwachten (als het waar is).

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat is gewoon fucking saai aan het worden, ten eerste zou je dan al 4 CoD hebben die om WW2 draaien en ten tweede zijn er nog een shitload aan andere spellen die ook al om WW2 draaien. Geef mij maar veen oorlog in moderne tijd zoals BFMC of GRAW, daarvan zeker BFMC.

Maar goed dit zijn zeker foto's, hoewel die explosies in de achtergrond uiteraard nep zijn, maar toch. Ik hoop dat dit eindelijk een COD wordt die er eens goed uit gaat zien, want de vorige waren ronduit bagger, zeker als je de concurenten of de games in hetzelfde genre ziet.:b:

btw, achteraf gezien lijkt dit ook wel aardig van het spel zelf, nog twijfel, ik bedoel je weet maar nooit waartoe ze in staat zijn, bovendien kunnen ze screens makkelijker mooi maken dan het spel zelf of een trailer.

9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    No Offence maar dit kan de 360 niet aan, zelfs een high end PC kan zulke scherpe textures en schaduweffecten niet aan. Dit zijn gewoon duidelijk foto's, kijk maar naar de bomen en het gras.

Enne, er was al een thread

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    neen zijn gewoon foto's hoor;) check maar de rondingen in een spel zijn ronden dingen nooit 100% rond en vooral de kleinere dingen niet, zoals de kogels in die m60

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat kan je zeggen, maar ik heb ook nooit gezegd dat dit op de 360 gemaakt zou zijn, ze kunnen gewoon een paar screens hebben gemaakt, bovendien kan het wel echt zijn, maar zijn ze op punten gewoon bewerkt. Want het lijkt me vreemd als ze voor een paar foto's gewoon ff een zwaar explosief in de achtergrond laten ontploffen.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er is al een thread over Call of Duty 4, namelijk deze.
    Deze thread gaat dus op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina