Om de concurentie aan te gaan met de Tony hawk franchise moet je lef hebben. EA komt met een antwoord op de tony hawk reeks genaamd skate. De eerste screens en het filmpje geeft goede hoop voor een realistiser game. Uitgever: EA Platform: Xbox 360... Genre: Sport (Skateboarden) Release: nog onbekend Feature's: nog onbekend Gamepage: Game info:Electronic Arts’ eerste skateboardtitel, genaamd Skate, wordt ontwikkeld door hun Black Box studio en zal alleen beschikbaar zijn voor de volgende generatie consoles. Het spel zal zich afspelen in een interactieve stad waarin spelers met oude skatelegendes en jonge talenten als Danny Way, Mike Carroll en PJ Ladd rond kunnen skaten. Zo is Electronic Arts bijzonder trots op het elimineren van de zogenaamde ‘knoppenros’-techniek die eerdere skateboardgames aanhielden. In Skate zal de speler volledige controle hebben over zijn speler en de stunts die je uithaalt. Dankzij de nieuwe camerastandpunten en de innovatieve analoge besturing hoopt EA op deze manier de meest realistische skatetitel ooit te maken. Met de zogenaamde ‘flick-it’ besturing waarbij beide analoge sticks gebruikt worden voor het vormgeven van unieke trucs, kunnen spelers eindeloos door blijven skaten zonder telkens het zelfde te doen. Ook zullen de animaties een grote rol spelen in het spel, zodat samen met speciale effecten en intelligente camerabewegingen een indrukwekkend beeld gegeven wordt van de actie. Deze eerste poging van Electronci Arts om door te breken in de wereld die geregeerd wordt door Tony Hawk is moedig, we zijn dan ook bijzonder benieuwd naar meer details. Filmpjes: Filmpje 1 Plaatjes:
Ach ja, ik hoop dat het leuk word, en dat E.A. er niet zo'n uitmelk titel van maakt die elk jaar of nog sneller uit moet komen, zoals ze zo vaak doen en zoals Activision met TH doet. Dan kan het mischien een goede serie/spel worden.
als deze een stuk realistischer wordt dan de tony hawk serie, ga ik m denk ik wel kopen, zolang je hier geen darkslide+tripple kickflip+casper+pogo+180 360 flip vind ik het best, natuurlijk hoef je dit bij de tony hawk serie ook niet te doen, maar op het filmpje ziet het er wel realistisch uit
ach ja shit he, ik check het normaal altijd maar had dezeecht nog niet gezien. ja dicht en delete dan maar . Sorry
Jup, helaas, want in dit geval gaat het eindelijk eens om een topic met een zeer degelijke startpost. Anyway, kick dat andere topic maar omhoog, als iemand dat wil.