Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Er hebben al mensen mee gespeeld en hun duidelijke mening over gegeven, en ik word daar niet warm van moet ik zeggen. Als je ziet hoe enthousiast ze worden door de vele nuttelose nieuwe toevoegingen word je al hardstikke moe. Hetzelfde ging fout bij halo2 (zomgwtf DUAL WIELD w000t!!! :{) en dat is ook slecht uit gepakt.

    Ik hoop nog altijd op een goed spel, maar ik heb toch zo'n idee dat Halo1 gewoon een gelukje was en dat bungie niet de geniale mensen zijn als wat veel mensen van hun denken.
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je gelijk in, mensen die Halo2 al gespeeld hadden liepen het zwaar te hypen en uiteindelijk viel het gewoon tegen. Al moet ik zeggen dat het spel op zichzelf nog wel goed was. Het was alleen niet zo goed als velen ons lieten denken.
     
  3. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat roep ik ook al 3 jaar lang:eek:

    halo1 was puur geluk, halo1 PAL die later gemaakt is was al kutter, en halo2 beginnen we niet over. Ook de projecten voor halo1 waren niet meer dan niets zeggende middenmoters. Zet die lijn voor, voeg daar de toevoegingen die aangekondigd zijn voor halo3 toe en trek je conclusie:+

    Ps. de broertjes zijn weer lekker bezig}:]
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja,als jij je destijds hebt laten vangen door een stelletje pubers en overenthousiaste revieuwers die riepen dat halo2 dé bom was.
    En dat jij je bijgevolg laat meeslepen in de hype die hier ontstond en zo een hoge verwachtingen gaat creëren over de game en de gameplay zelf.
    Tja dan moet dat wel tegenvallen kerel,niets is perfect....dus waarom zou halo2 dan perfect moeten zijn.
    Het was wel degelijk vernieuwend en vooruitstrevend dank zij de online multiplayer modus.....
    Maar wie heeft het online-gebeuren verneukt mijn beste,ontwerper bungie of de talloze cheatende en standby-ende en hostprogjes gebruikende livegamers die er alleen dank zij hun bedrog erin slaagden om een hoog level te bereiken om vervolgens op te scheppen dat zij de pro's zijn en bijgevolg neerkeken op iedereen die in hun ogen een noob was.
    En die zo het hele online-gebeuren hebben verneukt .



    Jij lijkt wel een oude 78 toerenplaat die steeds in dezelfde groef blijft hangen mijn beste.
    We weten het nu al 4 deeltjes hier lang hoe jij erover denkt.
    Dan ga je toch lekker wat anders spelen en laat je het hele halo-gebeuren mooi aan je voorbij gaan.
     
  5. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Een hoge verwachting werd bij mij niet zozeer gecreëerd door de hype van fanboys en de eerste reviews die hoog waren maar meerdoordat Halo1 zo fantastisch was. Ik heb nooit verwacht dat de game perfect zou zijn, de perfecte game bestaat namelijk niet. Dat de multiplayer uitstekend was dat viel te verwachten want Halo2 heeft niet voor niets bijna een jaar op 1 gestaan in de Xbox Live rang lijsten van meestgespeelde games.
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe,Halo ce was de max ,inderdaad,en dat is nu nét de reden waarom halo2 het eigenlijk nooit beter kon doen.
    Destijds creëerden ze in halo ce een fantastische wereld, nog nooit gezien en meegemaakt en een bijzonder meeslepend verhaal.
    En halo2 moest verder borduren op dat verhaal,en dan is dat verrassingseffect ook uiteindelijk weg wat deeltje één zo sterk maakte omdat die hele wereld je al bekend is,en nét daardoor voelt deel twee dan ook minder meeslepend aan omdat je het al gezien hebt.
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    tja dat gevoel van !wow! was bij 2 niet te vinden, maar dit heb je altijd met delen 2, bij elke nieuwe film denk je , naah die was best wel vet en dan wordt er een jaar later een deel 2 gemaakt die je met dezelfde verwachtingen weer gaat kijken en dan blijkt tie vet tegen te vallen, want je hebt het allemaal al eens gezien.

    Ditzelfde is bij Halo het geval :{
     
  8. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het niet het verrassingseffect dat deel 2 verpest heeft, het is gewoon een compleet ander spel geworden. Een deel 2 maken met als doel deel 1 meer te perfectioneren is het goeie uitgangspunt. Dit heeft bungie niet gedaan.

    Vervolgdelen zijn bij spellen en films net als shortbull zegt idd vaak slechter, enkele uitzonderingen daargelaten (de vervolgdelen van The Godfather vind ik bv beter)
     
  9. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Terminator 2? The godfather 2 en 3? Star wars the empire strikes back deel 6 deel 2 en deel 3? Austin powers the spy who shagged me? Lord of the rings 2 en 3? Spider man 2? Dawn of the dead?

    Er zijn echt wel mogelijkheden om een film veel beter te maken ookal verwacht je er al veel van hoor ;). Unieke aan halo voor veel consumenten was dat deze shooter zich kon meten met een goede pc shooter...grote sprong voorwaards. En geloof mij...die sprong wordt voor halo 3 nog kleiner dan voor halo 2...halo 2 had als nieuwe innovatieve feature volledige xboxlive ondersteuning in een zeer gewilde game....wat gaat 3 dan nog toevoegen aan deze reeks? Graphics zijn het niet, gameplay blijft grotendeels hetzelfde... Het zal daarom denk ik wel een vermakelijke game worden, maar echt niet meer dan dat.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  10. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de meeste van je film voorbeelden ben ik het al niet eens. Bewijst maar weer dat het allemaal op meningen berust. Je kunt niet feitelijk zeggen dat Halo CE beter was dan Halo 2, laat staan dat je een spel dat je nog nooit hebt gespeeld slechter of beter kunt vinden dan de voorgaande delen.
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    het slot van de verhaallijn.

    editje: vind de graphics opzich een hele vooruitgang. filmpjes zijn altijd mooier. maar wed maar dat in-game er niet ver van af gaat zitten.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gewoon een ijzersterke, solide fps op de xbox360. Wat voegt elke andere game toe? De innovatieve games in een genre zijn op 1 hand te tellen. En kwa graphics zal het zeker prachtig zijn, als we uitgaan van de E3 trailer. Want die showde ons de nieuwe ingame-engine met textures die wél voltooid en in HD-kwaliteit waren. Niemand gaat mij wijsmaken dat hij of zij daar niet van onder de indruk was.
     
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Gears of war --> fantastische graphics

    Mass effect --> Fantastische RPG met de mogelijkheid zelfs gesprekken te beinvloeden...Zon mooie fps gecombineerd met een solide rpg van goede huize is zeker uniek

    Alan wake --> Creepy, bloedmooi, unieke sfeer (volgens insiders superb)

    Halo 3 --> ???? volgensmij niets unieks of vooruitstrevends. (vergeleken met de bovenstaande zijn de graphics een grapje "we willen eigen sfeer behouden...yeah right, in die nieuwe trailer is de sfeer ook prima en die is 100x mooier dan het spel. Dus zeggen dat het niet mooi maken een keuze is is gewoon slap geopuwehoer.)

    Maar zoals je zegt, het zal best een vermakelijk spel worden.

    @ ninjaman...dat van die films ben ik het wel mee eens....en gemiddeld gezien de rest van de wereld (komt uit grote enquetes enzo ;))
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  14. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    feit is wel dat alleen de noobs van halo1 en de meeste mensen die het niet (competief) gespeeld hebben zullen zeggen dat halo2 beter is :emo:
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt! Waar denk je anders dat sites als Halo2sucks.com vandaan komen?!
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wie besteed er in gods naam zijn tijd om zulke sites te maken (en onderhouden)?
    dan verkopen ze hun game toch op ebay en kopen ze toch iets anders als ze er niet van houden...
     
  17. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, als je als ontwikkelaar zo'n hype maakt rond een game en achteraf blijkt tegen te vallen, dan krijg je dit soort dingen...
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nja, ik ben het daar eigenlijk niet mee eens. :+ We weten nog steeds niet wat die "X-knop die het genre gaat veranderen" inhoudt. Toegegeven, ik kan er ook niks over zeggen, het kan net zo goed heel slecht uitpakken. Maar kwa graphics ben ik zelf gewoon onder de indruk. O-) De E3-trailer was ingame en draaide realtime destijds. De multiplayer-foto's daarentegen zijn uit een alfa-versie! Waarvan de textures nog zelfs placeholders zijn. Geen wonder dat het matig uitziet dan.
    Nou vind ik dát gewoon een domme fout van Bungie, waarom screenshots releasen van crap als je weet dat er toch alleen maar op gezeken gaat worden? Ik zelf zou de game sowieso kopen, voor het totaalplaatje, want ik vind dat de sfeer, muziek en het verhaal ervoor zorgen dat deze FPS boven alle andere uitsteekt.
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    mss omdat dan de ''echte versie'' uitkomt dat iedereen met open mond zit }:]
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo'n beetje 90% van de mensen die Halo spelen dus :)

    Denk je nu echt dat MS of Bungie naar een paar duizend nerds gaat zitten luisteren die claimen "hardcore" te zijn??

    Ze zorgen er voor dat de speelervaring voor de meeste mensen goed is.

    Halo 1 en 2 hadden allebei hun voor en nadelen, leer er mee leven en game lekker verder of richt een gamestudio op zeg ik te tegen de mensen die denken dat ze "competief" (ooit geld gewonnen??) zijn.

    Grappig dat er nog steeds mensen zijn die het allemaal beter denken te kunnen/weten terwijl de miljoenen $'s van Bungie anders zeggen :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina