[PC] World of Warcraft [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd.. ik ben me ook aan het voorberijden op levelen.
    Maar als er al een dagger is met 88+ spelldmg erop is GM dagger ook niet echt veel meer :p
     
  2. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er is zoveel beters te krijgen, maar als je daar niet aan kan komen is GM ook leuk }:]
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit kan toch ook alleen in een spel als WoW. Een hunter en een warlock die ruzie maken dat de ander veel imba'er is. :cool:
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het boeit mij niet dat Hunters sterk zijn, maar ik word gewoon kwaad omdat er ZOVEEL mensen zijn die whinen over Warlocks zonder dat ze de feiten kennen.

    Maar ik zou gewoon al die forums niet meer bij moeten houden, is beter voor mijn hart ;)
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hm dat is redelijk vreemd, hoeveel % crit heb je?

    @ PBateman - Druids hebben een kleine buff gekregen, en er zijn nog steeds genoeg druids. Niet zoals het met warlocks voor hun patch was, toen mocht je echt lang zoeken wou je er 1 vinden. En de class role van locks in pve blijft dubieus, vandaar dat blizz er wel 3 keer over denkt om ze te nerfen omdat het dan helemaal tot een leegloop van locks zou leiden. Het is puur en alleen behoud van de klasse. Maar als jij vind dat een klasse prima werkt door even 3 dots op iemand te gooien en dat hij daarna 30 seconden later dood neervalt best, als je vind dat iemand rustig voor 8k mag critten in pvp, best.. Het blijft echter imba.

    @Matrix - Ik zeg niet dat hunters minder imba zijn dan locks, hell hunters zijn de meest imba class atm in pvp, tis alleen dat locks ook imba zijn, en al imba waren, en imba zullen blijven. Dat in tegenstelling tot hunters. :p
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hunters die ook geen nut hebben in raids ;)
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nu doe je het weer, laat mij eens zien waar jij ziet hoeveel mensen een class spelen ?

    Class role van Locks in PvE is helemaal niet dubieus, we zijn nml. een DPS/Utility class.

    Blizzard balanced de game niet rond hoeveel mensen een class spelen.

    8k crit in PvP :lol: kom op zeg...........

    Screens or it didn't happen, en kom niet met screens aan waar een tier 3 lock met flasks, BG buffs, Power Infusion etc een Soul Fire crit van 8k heeft, want dat is ook weer niet realistisch.

    Ik vraag me echt af waar je al je wijsheid vandaan haalt, zijn allemaal puur speculaties wat je de hele tijd doet, en DAAR irriteer ik me dus aan.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Deze comment was te verwachten:

    OH NOES TEH DRAMA!

    :+
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, heb jij je gear wel aan als je pvp't?
    Ik krijg mensen echt niet dood met 3 dots hoor... ik doe denk ik 2, bijna 3k dmg met immolate + corruption + CoA
     
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Eerlijk is eerlijk.

    Als jij niet iemand in eerste instantie verslaat, gaat hij wel dood aan je dots.

    Dat is gewoon achterlijk. Ik ga gegarandeerd dood als ik een lock tegenkom.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    DPS/Utility ja, en dat is behoorlijk dubieus. En locks zuigen nog in beide ook. En ja 8k crits met volle buffs, maakt het uit?
    Hier dan een lock met 80% van de tijd zerker, echter crit voor 5k en hit voor 2.5k zonder. En bovenal het is nog een click nub ook.
    http://video.google.com/videoplay?docid=8654879830465376642&q=throlde&hl=en

    En waarom de felguard wel een nerf kon gebruiken:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-6037865246831520215

    @Conq - Waarom die comment als ik al eerder heb laten weten hoe ik over hunters denk? Ja, neem liever een rogue of mage mee dan een hunter in pve. Ja ze zijn de meest imba class atm in pvp. Wat is je punt?

    @ Xink - 4.2k hp in me pve gear, dat is geen punt voor een goed gegearde lock om weg te dotten.
     
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Een MAGE ja, weet je hoe weinig health hun hebben?
    En je moet zelf ook gruwelijk goed gear hebben om een goeie felguard te hebben.
    Mijne zuigt als je het mij vraagt...

    En een warrior die zeker weten doodgaat als je een lock tegenkomt? dat is wel het achterlijkste wat ik ooit gehoord heb, warrior is de 2de moeilijkste class om te killen als lock zijnde.
    En denk je dat het leuk is om dood te gaan en DAN pas iemand dood te zien gaan?
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan warriors 2 shotten man.

    De warlock class is op dit moment BELACHELIJK overpowered. Iedereen die beweert van niet kan OF geen lock spelen OF liegt.

    Het is heel simpel.
     
  15. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja erg vermakelijke discussie moet ik toegeven ;). Ik vind gewoon dat hunters én warlocks niet mogen mauwen. Ik bedoel, als hunter zijnde zijn sommige classes erg moeilijk te verslaan en sommige erg makkelijk. Zo gaat het ook bij warlocks, en ieder andere class. Hunters vind ik trouwens wel net iets té imba geworden vooral na die patch.

    Btw, dat filmpje met die felguard... dat is wel zo lame.. met zo'n minion gaan warlocks nóg zeiken, tis nooit goed, zal ook nóoit goed zijn lol.
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    + die mage was gewoon knudde. Met redelijk wat pvp knowledge en redelijk goede gear leg je zelfs locks in as als mage. Mage pvp vind ik erg vermakelijk, het is pwnen of gepwned worden. :cool:
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Ga jij met 245 spell dmg eens iemand 2 shotten.
    En je kan een lock makkelijk aan, als je maar weet hoe!
     
  18. Dayuum

    Dayuum Guest

    Niet lullig bedoelt ofzo maar mss ben je gewoon een slechte warlock?
     
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ofc dat zal het zijn, omdat ik mn shadowbolt/soulfire niet goed schiet doet hij minder dmg...
    Ik kan ook wel mensen 1 shotten, maar alleen met Soulfire, dat is 3,2k max, dus alleen een mage.
    2 shadowbolts haal ik echt niet hoor.
    Ik denk dat ik het knopje verkeerd indruk...
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mage pvp is een duel uit het Wilde Westen, wie het eerst schiet wint. Elke noob kan dat. :thumbs:
    Als we zo blijven stoken, laten we dan maar elke klasse erbij betrekken. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina