[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip:b:

2. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dat maar eens in je uppie, ben ik toch nog even mee bezig geweest. Met een maat van me was het ook zo gedaan.

3. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Conclusie: gewoon met een maat spelen via live, anders heb je zo'n irri splitscreen:x ...Het is leuker/gezelliger en ook makkelijker als je nog iemand in je team hebt die echt kan denken:) ...

Net act één en 2 op insane gehaald met me maat, morgen weer verder:thumbs: :b:

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Gisteren ben ik er ook aan geloven!
    Aan de SP begonnen, aangezien ik al die tijd de MP had gspeeld :)!

Oftewel, rond een uur of 4 begonnen en een hele tijd gespeeld...
    Zit nu in het Donker, waarbij je langs checkpoints moet gaan om een
    Auto op te halen :cool: (zet het voor de zekerheid maar in een spoiler

Daarbij nu in een huis, waarbij zo'n mannetje continue zorgt dat de lichten aan gaan...
    Erger mij soms toch aan mijn team maten, waarbij DOM wel alles slaat. Wat een eikel is dat af en toe :9 !
    Zijn naam doet hij in elk geval eer aan...

De SP bevalt mij in elk geval uitermate goed, en vind het heerlijk om te doen. Merk ook dat ik door de SP beter ben geworden, en ik heb dan ook alweer zin om de MP te gaan spelen...

5. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En zo gaat de briljante GoW cirkel rond:)

6. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag ook maar eens een keertje dit spel halen :)

7. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm, is dit een bug?

Ik heb het spel op hardcore uitgespeeld (dus achievements behaald van alle acts op hardcore én de Soldier-achievement). Maar:

'A dish served cold - Defeat general RAAM on hardcore' heb ik niet? :confused:

8. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    die popt volgens mij ook pas op als je weer in het hoofdmenu bent. Heb je em inmiddels ? Anders is het idd een foutje, maar ik heb er verder nog niemand over gehoord.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Fout heb ik al vaker voorbij zien komen... gewoon nog een keer met een maat.
    Ik lijk in de mp een bug te hebben. Af en toe beginnen mijn mannetjes in de mp zomaar hun hele magazijn leeg te schieten (na 1 schot). Ik dacht eerst dat het een controllerprobleem was, maar bij beide controllers wil het voorkomen.... hoe kan dit....

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet hem niet met de turret killen maar met je eigen wapens, anders krijg je de achievement niet

11. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het niet komen doordat hij het misschien met co-op gehaalt heeft en dat die andere dan het laatste schot heeft gelost zeg maar. Ik weet niet of dit het geval is, maar het zou zomaar kunnen.

12. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Dit zou wel eens kunnen :) Wel weird dan, en valt bij mij in de categorie 'bug'... ;)

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hey iedereen ik heb net gears of war gekocht... tot nu toe alleen het begin gespeeld..en tis echt een gruwelijk spel ^^D

Ik vraag me alleen af wat is de beste difficulty setting om mee te beginnen?

Is casual > easy? of is dat ''normal''??

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Casual -- Easy
    Hardcore - Normal
    Insane -- Hard

:)

En kom niet aan zetten met: hardcore is hard. Want zo moeilijk is dat nou ook weer niet :9

15. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t hele spel ook co-op gedaan, ik heb geen idee wie toen het laatste schot had gelost maar we kregen beide de achievement...

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dan kan ik het beste gewoon in hardcore beginnen voor de leukste spelervaring toch?

normaal zou wel het beste zijn...

17. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Casual is te makkelijk voor de meeste hier, ik begon eerst op casual en toen stapte ik over op Hardcore. Veel leuker en uitdagender O-)

18. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Het is in iedergeval op Hardcore een wat grotere uitdaging vond ik in de winkel, morgen maar eens proberen thuis op mijn Xbox360 :)

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Nog even hierover...
    Heb ik dus ook 2 keer gehad!!!
    Zwaar wazig, aangezien je mannetje in eens heel zijn magazijn leeg schiet ! Erg vervelend als er net iemand op je af komt rennen en je magazijn is leeg:9!
    Ik dacht dat dat aan mijn controller lag, maar dat is dus (gelukkig) blijkbaar niet het geval.

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik heb hem ook in co-op gehaald, en ook al loste ik het laatste schot kregen we allebei de achievement
    Het is ook een bug.. Maar wij kwamen toch niet achter het eerste muurtje vandaan, dus het was niet echt een probleem :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina