Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zat ik ook aan te denken ja :b:
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    met de X-knop sprint je voor zo'n 5 sec, let op me woorden :+
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien wel, misschien niet.
     
  4. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    met al die drukte dat Bungie over de "X" knop maakt lijkt me dat niet.
    ik verwacht dat dat in elk geval iets heel tofs doet, en het kan maar beter heel tof zijn.
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Die x-knop wordt zelfs gehyped. Dat is wel iets wat alleen maar tegen kan vallen volgens mij. @ zielige mensen die claimen keiharde hardcore coole doeds te zijn die uiteraard voor Halo CE gaan omdat dat nu eenmaal de bom is. Bungie maakt die spellen niet voor jullie, maar voor zichzelf, om centjes te verdienen. Een spel maken waar na een maand niemand zich meer mee vermaakt omdat ze toch alleen maar worden neergemaaid door pistolventjes, heeft weinig nut.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :eek:

    *of was dit al bekend, ben even 2 pagina's terug gegaan maar kon niks vinden...

    Dus spreekt hij de waarheid? :eek: Tzal wel te vet zijn, 7 min filmpje _O_ Minstens 3 dagen met downloaden, als iedereen spontaan 1 gb moet downloaden zal het vast niet al te snel gaan
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  7. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof niks totdat het officieel bekend wordt aangekondigd
     
  8. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Een trailer van 7minuten ? daar geloof ik nu gene ruk van
    Zolang het niet op teamxbox, major nelson of bungie wordt aangekondigd met nog maar 6dagen voor de boeg moet je daar niks van geloven imo
    Afgelopen dagen wordt de community geil gemaakt voor een trailer van 60 seconden terwijl even later er nog één nog zou komen vrijwel in de schaduw van de vorige

    Zo'n een nieuwspost is eigenlijk wereldnieuws, daar moet men in eerlijk in zijn
    en het is enkel te lezen in vlaanderen.
    Jammer maar ik vind dat onze (België) geloofwaardigheid voor de 2de keer in 24uur naar beneden tuimelt |:-

    Moest het er toch van komen trek ik mijn woorden in en ben ik een gelukkig mens :+
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er heilig in O-) Lijkt me wel super stoer \o/
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als het aan mij ligt wel ja.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik geloof er helemaal niks van. In-game beelden, de Brutes als speelbaar ras? WTF? En een video van 7 minuten terwijl er nog geen twee weken geleden een nieuwe video van Halo 3 was? Ik geloof er niks van, Xbox Elite Team of niet. ;)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Xbox360only.nl

    Staat ook op de NLse site, wel als gerucht!. Naja we zullen zien...
     
  13. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwspost vanop xbox360only:
    Nederlandse site, Belgische bron ... ;)
     
  14. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0

    l0l maak van die maand maar 4,5 jaar, er zijn nu nog steeds veel mensen die het spelen..

    Gefrustreerd door het spel?? Je was er vast pro in zo te horen :emo: Vertel alsjeblieft geen onzin over dingen waar je totaal geen verstand van hebt. Dat heeft namelijk geen nut.

    En over bungie die spellen maakt om geld te verdienen.. Duh!!! Je klinkt alsof je net iets nieuws aan iedereen verteld en je legt het nog verkeerd uit ook.

    Ze maken spellen die de massa aanspreken zodat zoveel mogelijk mensen het kopen.. Dus ook mensen die er geen zak van kunnen. Hebben die er ook nog een beetje plezier in, want dat neergemaaid worden door "pistolventjes" is toch wel zo vervelend he..
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wat jammer nou toch dat je telkens verliest van die pistoolventjes omdat je slechter bent :+
     
  16. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je wel met de X knop in cover GoW stijl, lijkt me niet maar aangezien bijna elke game tegenwoordig cover gebruikt. 5 van de 8 spellen die ik heb hebben die functie. Of ze gebruiken 'm voor dat schild ding. Maar hoe moet je reloaden dan in godsnaam!?
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Het is nog véél meer jammer dat een groot deel van die pistoolventjes het live gebeuren hebben verneukt door middel van cheaten , standbyen en het gebruik van hostprogjes om hun status van zelfverklaarde pro hoog te houden.

    Staat halo3 jullie niet aan....man ga dan lekker halo ce op xbox-connect spelen samen met al die andere zelfverklaarde pro's .........:lol: :lol: _0/
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Waar trek je in godsnaam de conclusie vandaag dat dat alle halo1 gamers waren? Tering gast en ik dacht dat jij volwassen was en een gezond verstand had. Ken jij alle cheaters? Heb je met ze gesproken? Lijkt me stug, dus waar je deze conclusie vandaag haalt is mij een raadsel.
    Wel kan ik je zeggen dat veel van die pistoolventjes genoeg skill hebben om geen cheats nodig hebben om te winnen, en ja ik denk dat ik hier beter over kan oordelen dan de AOW'er die boven mij heeft gepost :thumbs:
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Met de RB en LB (LB als je dual wield voor je linker). Over dat brute 20 december gedoe, het is op meerdere sites als gerucht opgedoken.

    http://www.xbox360fanboy.com/2006/12...o-on-dec-20th/

    Edit: Oh "Frankie confirmed this rumor as false on Neogaf."
     
  20. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    je lijkt zo zeker van jezelf terwijl je onzin uitkraamt, + rep voor svennies :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina