[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Old boy is inderdaad beter, alhoewel Sympathy for mister vengeance een echt bizar grappig einde heeft (eigenlijk had ik dit nog minder aan zien komen dan de plotwending in Oldboy)
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    4 en 5 zijn volgens mij 2 films die compleet anders zijn, ander verhaal met andere acteurs maar dezelfde humor. en american pie verleent alleen zijn naam.
     
  3. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    The Devil Wears Prada (7,0)
    Een echte meidenfilm, maar als man ook wel grappig om een keertje gezien te hebben... :)
     
  4. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gisteren de film van Dirty Sanchez gekeken. Die gasten zijn echt ziek in hun hoofd, Jackass is er echt helemaal niets bij. Bij sommige stukken van de film moest ik zelf bijna kosten omdat het echt te goor voor woorden was.

    Maar als je van rare en extreme dingen houdt, dan moet je deze film zeker zien want ik heb me ook kapot gelachen.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb pas Jackass Number Two gekeken, veel leuker dan deel 1 :)

    Maar nog steeds geen film :9
     
  6. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is bij Dirty Sanchez ook het geval, maar je krijgt al bijna pijn aan je eigen zak als je naar die film kijkt
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Daarom vind ik Dirty Sanchez (The Movie) ook stukken minder dan Jackass. Ze weten zelf dat ze niet zo orgineel en grappig als de Jackass members zijn dus moeten ze het maar van hun lompheid hebben.
     
  8. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay, morgen geen examens leren -> FILM!
    Zal wel zien welke. Waarschijnlijk word het Superman Returns ofzo. Misschien MI3, maar Superman Returns lijkt me cooler :p Of misschien is er een coolere film, ik laat het wel weten.

    kan niet wachten op The Dark Knight! En the Prestige, 300,... :9 Ochja. Binnenkort hele reeks Buffy op DVD ^^ En alle Eddie Izzard standups :D Na de examens word het relax.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    MI3 vond ik persoonlijk echt een goede film! (komt mischien omdat ik ook JJ Abram fan ben geworden na Lost).
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Lost en M:I3 zijn echt totaal verschillend, ook al is het van dezelfde vent, hoe kan je dat nou vergelijken? 8) Lost is echter wel geniaal :D
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb gister POTC 2 gezien, en ik vond hem best een beetje tegenvallen. Minder sterk dan de vorige keer, als was Johnny Depp uiteraard weer geweldig!
     
  12. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond POTC 2 ook tegenvallen, weet niet precies waarom, maar deel een was inderdaad een stuk sterker. Heeft er wellicht mee te maken dat een veel te grote hype rond die film gemaakt wordt. Hopelijk wordt deel 3 weer wat,
    Vond de terugkeer van Barbossa wel weer leuk namelijk.
     
  13. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Net The Machinist gezien, een bizarre film en Christian Bale ziet er uit als een enorme freak...sommige delen wel voorspelbaar, maar de film zit wel goed in elkaar 8/10
     
  14. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik was 11 December naar Premiere van "n beetje verliefd'. Het was wel een leuke grappige Nederlandse film, maar ook weer niet van dat ie zo erg boeiend was. De scene's met bejaarde mensen kon ik ook niet echt waarderen. Tjitske, Sabri en Plien acteerwerk waren wel toppie, en daar kon je ook wel om lachen. Maar ja, Het is natuurlijk het allervetst dat het MIJN huis is dat je in 'n beetje verliefd ziet, En er wordt zelfs in MIJN kamer gebatst door 2 oudjes, maar je mijn kamer zie je alleen de ramen er van, dus dat was niet zo bijzonder.. Enfin, check deze film, als je een beetje film van yes r bent, of als je fan van mij bent, of als je gewoon een leuke Komedie wil zien met een waardering van een 7
     
  15. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    The Holiday (6,5)
    Gisteravond naar de première geweest met een hele groep meiden. En als enige vond ik de film dus maar zozo, typische vrouwenfilm :) Leuk om een keertje gezien te hebben, maar nog een keer hoeft van mij niet...

    American Pie 5: The Naked Mile (5,0)
    't Verhaal is gewoon een 1, maar door de vrouwen toch nog een vijfje... :)
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Invincible,
    [​IMG]

    Super film! Hou totaal niet van American football (NFL) maar zulke films boeien me toch altijd wel.

    Waargebeurd ook, over een arbeider die zich zonder enige verwachtingen opgeeft voor zijn clubbie, The Eagles.

    8/10

    Vanaaf Children of Men kijken _O_
     
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Jersey girl: Ik heb deze beginnen kijken met te weten dat hij word gezien als Kevin Smith zijn misschien wel minste film. Een lage 6 op imdb. En met deze verwachtingen heb ik hem underrated gevonden. Het is geen geniale film, het is met momenten cliché. Toch zijn er een paar scenes waar ik respect voor heb. Ik heb een paar keer gelachen, en vond het al bij al aangenaam. Wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat Kevin Smith realistische films maakt. Jersey Girl mag vrij hollywood zijn, het is toch net echter.

    straks Superman Returns.
    EDIT:
    Superman Returns: Pretty good movie about a silly superhero. Apart van het feit dat superman nog steeds een beetje belachelijk is, is het wel een redelijk goede film. Superman zo realistisch en traditioneel mogelijk weergegeven, leuke dialoogjes (lex luthor :)), ok actie,... Heel veel references naar de oude superman, en 2 naar batman, denk'k. Op zich het bekijken wel waard. Maar bijlange niet zo goed als Spiderman of Batman!
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  18. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonet Twelve Monkeys gezien op Net5, alleen snap ik er de ballen van. Briljante rollen van Brad Pitt en Bruce Willis alleen ik snap niks van het verhaal en hoe de vork nou werkelijk in de steel zit. Iemand die de film ook heeft gezien en hem wel snapt en hem kan uitleggen?
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja, khad um jaartje geleden ook gezien maar ksnap er weinig van. Buce is terug in de tijd gereisd ofzo en liet een virus ontsnappen? Maar wel goeie film ook al snap k er zelf ook weinig van. Net als The Matrix :+

    Laatst 'Crank' gezien. Echt de moeite waard :) Jason Statham in de hoofdrol (Transporter, Fight Club).
     
  20. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Matrix vond ik ook erg vaag.

    Check de reactie van ron op dit forum van dvd.nl, dan snap je het denk ik wel beter, net zoals ik :):
    http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=1598886#1598886
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina