RTM versies zijn de "ready to manufacture" versies, dus helemaal hetzelfde als degene die in de winkel komen te liggen
Eigenlijk zelfde versies al Retail. Ik heb plaatje gemaakt van mn windows vista, hebben mensen een beeld van wat het verschil is op grafisch gebied. Ik vind het er sjiek uit zien en draai het nu al zon 3/4 weken.
er zijn trouwens nieuwe ATI vista drivers @ ati site. Kzag net bij de updates "Windows Vista Validation Update" staan, die laat ik daar nog maar ff staan denk ik Voor de mensen die een beta key hebben gebruikt om te activeren.. Die krijgen dit als resultaat na die validatie: doe maar niet dus Mijn laptopje heeft als laagste vista score een 4.3 trouwens, 4.3 is van de HD doordat ie 5400rpm is, de rest 4.6 en 4.7's not bad
Ik heb sinds kort Windows Vista Build 5744 maar ik heb kan de windows previews niet aanvinken en doet die ALT+TAB functie het bij mij niet. Wie wat dat kan zijn?
Ik had dat ook. Omdat mijn HD slecht bleek te zijn, 3.5 (samsung spinpoint uit februari dit jaar ???), kreeg ik dus als score 3,5 Omdat het de laagste score neemt als "totaal". Voor visueel had ik wel bijna 6
Eens. Ik zag ooit een plaatje van Vista met dezelfde balk onderaan als Tiger. Nu hebben ze gewoon de standaard balk onderaan. Alles in 3d is wel hip...maar of het ook handiger is...
Er is zo veel meer dan alleen de aero look... Dat merk je pas als je een poosje met Vista aan de gang bent. Heeft echt veel goede verbeteringen tegenover XP
Windows Vista is zeker een verbetering ten opzichte van XP, maar ik het niet helpen dat ik Vista en grote Rip vind van Mac OS X Tiger. Ze kondigde heel veel features aan toen Vista nog Longhorn,maar toen Apple met Tiger uitkwam hebben ze gewoonweg afgekeken hoe moest. een mooi voorbeeld hiervan is de overeenkomst tussen Widgets en Gadgets, of dat layout van de RSS feed in de nieuwe Internet Explorer bijna identiek is aan die van Apple's Safari browers. Microsoft is ook erg trots op het feit dat films in Windows Media Player die geminimaliseerd zijn in de startbalk een Live Preview wergeven. Dus als je je muis op de balk houd dan zie je een klein venstertje waarin de film zich verder afspeelt. Erg handig is het niet maar ze zien het meer als een technisch hoogstandje. En dan te bedenken dat Apple deze feature in 2001 al in Mac OS X had zitten en het ook veel minder van je systeem vraagt. Ik wil met deze post niet de vervelende Mac Fan uithangen, maar ik het gewoon het gevoel dat Microsoft ondanks alles nog steeds achter loopt op hun enige concurent, vooral als je bedenkt dat Apple midde 2007 zal uitkomen met een uitbreiding van Mac OS X genaamd 'Leopard' die nog veel meer features heeft als Vista.
Hm dat kan wel kloppen. Maar die features gebruik ik allemaal toch niet (sidebar staat uit, rss feeds gebruik ik nooit, media player gebruik ik ook niet) Dus tja
Mja de meeste mensen kijken naar de consumenten features. Maar qua administrator/netwerk/beveiliging is er zoveel veranderd. Sowieso het hele pakket (Vista, Longhorn Server etc...) heeft 500 meer policieregels, extras, beveiliging shizzel etc
Vind het ultiem bagger dat ze 1000 verschillende versie op de markt zetten. Twee is nog acceptabel maar kom op 8 stuks was het?
Mja, aan de andere kant heb je wel 4 versies waaruit je kan kiezen. Je "betaald" nooit teveel. Als jij geen MCE wil pak je in ieder geval niet de Ultimate van 600 euro bijv. Sowieso doet MS dit om te checken waar intresses liggen e.d Je moet niet vergeten dat je nu ook een aantal verschillende versies hebt: Home, Pro (overigens 32 en 64 bit), Tablet, Essentials, Media Center Edition etc. Dus dat valt wel mee.