Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Uit een november update:
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat zou je echt niet zeggen mijn beste ,mij lijkt het eerder dat ze een grotere mond en gevoel van zelfverheerlijking hebben dan die zogenaamde "skill".
    Je vindt cheaters in alle landen ter wereld ,met een lichte voorsprong voor de amerikanen.....en nederlanders.
    En dan maar lullen over dat ze zó pro zijn....jaja dat zal wel....

    Edit: er zijn er hier al geweest die in andere draadjes openlijk zeggen dat ze hostprogrammaatjes gebruiken....
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    SCHEIT AAN HALO CE EN HALO2 WANT DIT IS EEN THREAD VOOR HALO3 (:))

    dikke bullshit dat er een filmpje van 7 minuten komt.
    bungie laat nooooit wat van zich horen en nu opeens een dik filmpje waar je alles over de game moet vertellen om die 7 minuten vol te maken?
    en brutes spelen... brutes hebben geen oplaadbaar schild dus zou dat niet eerlijk zijn tegenover een spartan.
    X button voor de shield grenade? denk het niet. je gaat niet een voorwerp dat op kan raken aan de X button vastkoppelen. is ie gewoon te belangrijk voor.

    en alsjeblieft geen arbiter meer spelen in de campaign. vond ik ruimteverspilling voor de MC.
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het op alle punten met je eens behalve de laatste. De arbiter vond ik een heel interesant perspectief op het verhaal bieden, het verschil was alleen dat de levels (behalve de laasten) minder waren dan die van de MC. Als deze gelijkwaardig zouden zijn is er toch niks mis mee :cool: ?
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dan.. moeten ze 2 campaigns maken :D
    dat zou ik dan wel weer gaaf vinden.
    met wel 2 verschillende eindes!!
     
  7. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier melden ze de aankondiging van een nieuwe trailer met echte gameplay beelden. Zou nu ook bevestigd zijn met een mail van microsoft.

    EDIT: Ok is blijkbaar al bekend lol
     
  8. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat me wel gaaf lijkt is als ze een gametype maken waarin 1 speler zeg maar z'n leader brute is met een hamer en alle andere spelers SPARTANS zijn en hem moeten killen.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    die "Gameplay May Change During Online Play" zijn echt grappig, heb ze bijde al een keer gezien, en had ze net nog een keer bekeken, echt te mooi
    en niks nageaapt, enigste wat het zelfde is dat ze H2 gebruike om filmpjes te maken

    @svennie; lekkere conclusie man, echt goed
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind deze veel grappiger dan RvB :thumbs:
     
  13. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Op teamxbox.com staat het nieuws zelfs over de nakende trailer van HALO 3. Wel grappig dat België eens eerst met 'wereldnieuws' komt (voor de verandering) :+
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    sjonge jonge, wat fout... maarwel tien x beter dan RvB
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebben jullie nooit echt RvB gevolgd want heeft zeker wel fantastische momenten, 10x beter dan dit, geweldige dialogen en echt grappige (zelfbedachte ;) ) personages. Er zijn idd wel saaie afleveringen maar dat komt ook omdat er gewoon zoveel zijn.
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik heb tot nu toe elke aflevering gezien van RvB maar 70% is kapotsaai en gaat echt nergens over, en als er wat leuks gebeurt is het ook 1 zinnetje, maarja, ze melken het ver uit, blij dat er even weer een frisse wind overheen kwam
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ja maar gast, geen enkel van die personen heef halo1 gespeeld. Dus weet wat je zegt. :'-( En waarom mag je niet praten dat je goed bent, als je veel wint op een eerlijke manier mag je toch best wat respect krijgen ofniet dan?
     
  18. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die goed is en arrogant verdient niet mijn respect...
    Natuurlijk, iemand die echt goed is krijgt aanzien.. maar als diegene erover gaat opscheppen, en in training level 10 gastjes killed en dan : '' NO-SCOPE HEADSHOT YOU F****** *****D'' loopt te blaten... Daar wordt ik een beetje stront ziek van... zeg ze gewoon dat ze meer moeten oefenen en dat oefening kunst baart ofzow.. niet lopen uitlachen of wat dan ook, dat vind ik zielig.

    Ik zeg hierbij dat je niet altijd aardig hoeft te zijn ofzo, als bijvoorbeeld de een begint en jij pakt hem terug en scheld hem uit dan ok. Maar dus echt "newbies" afknallen die geen kans maken ...dat vindt ik gewoon erg laag..

    PS: @ svennies, niet drogredeneren; tenzij je de dingen kan bewijzen die je beweerd... Ik snap je punt, maar onderbouw het dan ook goed.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb het over respect krijgen, niet opeisen...
     
  20. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Quoted for truth...

    Groetjes,

    Halo1 pr0 1337 / Halo2 cheater

    PS: sostic, wattafak tijd niet gesproken, accepteer mn nieuwe MSN eens. :):
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina