Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor de rest van z'n familie! :+

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, wij krijgen iig wel een aantal geleverd. Hoe hij bij andere filialen is zou ik niet durfen zeggen. Omdat ik in een vrij grote filiaal werk kan het zijn dat het verdeeld is naar de grote filialen.

3. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    dynabyte krijgt ze vandaag niet binnen. (tjonge jonge)
    Ik hoop dat dixons ze dan vandaag krijgt zodat ik er een kan ophalen.

4. Dayuum

Dayuum Guest

Dynabite is ook een kut winkel als het om consoles gaat

5. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Yes krijg net een mailtje van dimension plus dat de wii verstuurd is. Eindelijk. Ben alleen van het weekend niet thuis, moet dus nog wachten tot maandag!!!:p Ben benieuwd.

6. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    nou dixons krijgt ze dus ook niet binnen... wat een gezeik zeg voor dat ding..
    Dynabyte is inderdaad een klote winkel betreft alles wat ze hebben.

7. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 wii's? 8) :confused:

8. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Japanse gamesfabrikant Nintendo roept meer dan drie miljoen polsbandjes terug die bedoeld zijn voor haar nieuwe Wii console. De aankondiging volgt op een golf van klachten over polsbandjes die breken tijdens het spelen. De terugroeping is van toepasing op alle Nintendo Wii's die wereldwijd zijn verkocht en bijna alle exemplaren die nu nog in de winkels staan."

Mensen die hun polsbandje hebben gebroken kregen van Nintendo al een dikker en steviger vervangend exemplaar toegestuurd. Het lijkt er nu op dat iedere Wii-bezitter zo'n dikker exemplaar krijgt. Mensen die geregistreerd zijn op Nintendo's site zullen binnenkort wel een mailtje ontvangen.

Bron: Wii4all.nl

9. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb iets anders gelezen:

Nintendo vervangt koordje Wii-controller

Uitgegeven: 15 december 2006 11:19

NIEUWEGEIN - Nintendo verstevigt de constructie van de besturing van haar nieuwe Wii-spelcomputer, die deze maand in Nederland op de markt is gebracht. Gebleken is dat spelers controllers per ongeluk door de huiskamer slingeren als zij te fanatiek opgaan in het spel.
    De website Wiihaveaproblem.com maakt melding van diverse ongelukken met het apparaat. De grootste klacht is dat bij het spelen van sportspellen, bijvoorbeeld honkbal en tennis, de controllers uit de hand kunnen schieten.

Om de spelbeleving te vergroten, heeft Nintendo het mogelijk gemaakt om echte slagbewegingen te maken die via sensoren in beeld worden omgezet. De Japanse onderneming merkt nu echter ook de keerzijde van deze noviteit.

Verdubbeld

Om verdere ongelukken te voorkomen, wordt de dikte van het koordje naar het polsbandje van de controller bijna verdubbeld. Daarnaast gaat Nintendo de bespelers van de Wii er nadrukkelijker op wijzen om het polsbandje te gebruiken. Gamers vergeten dat nogal eens, zei een woordvoerster van Nintendo Benelux vrijdag.

Zelf inwisselen

Nintendo gaat de 'oude' controllers niet terugroepen, aldus de woordvoerster. Klanten kunnen hun polsbandjes wel inwisselen indien zij dat wensen. Zij moeten daarvoor contact opnemen met de onderneming zelf en de bandjes opsturen. Spelcomputers die binnenkort worden geleverd aan de detailhandel krijgen controllers met de verstevigde constructie. In Europa zijn sinds begin deze maand al 950.000 controllers verkocht.

bron: nu.nl

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Lekker dan :mad:, kan ik ook nog eens zelf dat polsbandje opsturen. Zit ik en zonder een polsbandje, en moet ik er ook nog eens moeite voor doen. In plaats van dat ze die nieuwe polsbandjes nouw naar alle winkels sturen, en dat je ze daar dan kan omwisselen ofzo, maar nee.. het moet weer heel omslachtig. Dit vindt ik wel slecht van Nintendo.

11. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt idd.
    Op de bbc site stond eerst dat nintendo zelf contact op zou nemen met alle geregistreerde gebruikers, maar nu is het dus andersom.

wil je het omwisselen neem dan contact op met nintendo.

12. Dayuum

Dayuum Guest

ze zouden morgen voor 10 uur bellen als ze er genoeg binnenkregen bij de dixons/bartsmit

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dan hebben ze er mischien niet genoeg binnen gekregen. :emo:

14. Dayuum

Dayuum Guest

Dat was een typo
    Ik bedoel dat ze morgenochtend gaan bellen als ze er genoeg binnen krijgen morgen

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt :) :)
    Bart Smit had er in totaal 9 gekregen. Valt me niet tegen voor zo'n klein filiaal.

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Hier in Houten krijgen ze de levering pas volgende week donderdad. Als iemand in de buurt van utrecht nog een Wii zoekt, probeer de FRS op kanalen eiland. Deze krijgen vaak gewone leveringen maar het ligt niet in het centrum en wordt vaak vergeten.

17. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net door 2 winkels gebeld dat ze mijn WII binnen hebben!!!! Helaas heb ik nu geen geld meer(komt volgende week weer), maar ze houden em gelukkig voor me vast! :)

18. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo heeft een aantal nieuwe virtual console games toegevoegd het gaat om deze:
    Alien Crush - TurboGrafx (600 Wii-punten)
    Columns - Megadrive (800 Wii-punten)
    Dr Robotnik's Mean Bean Machine - Megadrive (800 Wii-punten)
    Gunstar Heroes - Megadrive (800 Wii-punten)
    Pinball - NES(500 Wii-punten)
    Ristar Megadrive (800 Wii-punten)
    Solomons Key - NES (500 Wii-punten)
    Urban Champion - NES (500 Wii-punten)

Bron: Wii4all.nl

Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  19. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee !! Ga gelijk bellen :)

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Volgende week is het zover! En zo niet, ga ik er persoonlijk een ophalen bij het kantoor van Nintendo Benelux. Wie gaat er mee?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina