Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou als ik hem gratis mee krijg :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Als we met genoeg man incl hooivorken en fakkels komen worden ze misschien bang :+

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik heb mezelf ook aangesloten op de lijst van reserveringen voor Wii's bij Replay. Als ik geluk heb, heb ik er eind januari of misschien zelfs pas in februari een 8) :+

Nee maar goed, eerder dan half januari heb ik um toch niet nodig. Kzal tegen die tijd wel ook eens wat andere winkels gaan afbellen natuurlijk :)

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Zero...dan kijk je dennizzz toch lief aan, en kijk je of dat er hij die 2e Wii niet aan jou kan verkopen? Ik bedoel ik denk dat denniz er maar 1tje nodig heeft en hij heeft 2 reserveringen....

5. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zat ik idd ook aan te denken, maar ik heb geen zin om naar regio gouda te gaan voor een wii :eek:

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet eerlijk gezegd, bovendien is er vooralsnog geen haast bij aangezien ik rond 12 januari m'n poen pas weer krijg. Ik wacht het nog ff rustig af, kijk het gewoon allemaal ff aan....en dan hopen dat ik er ergens eentje kan scoren in januari :)

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ach het is of even een ritje naar Goude of wachten tot februarie ;). Ik kan zolang best wachten..even kijken hoe het zit na de nieuwigheid..

Even een niet Wii vraag:
    Weet iemand een andere kabel die toevallig op de cube past, ik heb namelijk zelda gekocht en me cube onder een laag stof getrokken en ik ben ineens mijn stroomkabel kwijt! Iemand idee'n?

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Plotseling weer een console gamer geworden?
    Wel uitkijken dat je je Wii mote niet door je tv heen lazert ;) Volgens RTL Z schijnt dat regelmatig voor te komen

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, zo plotseling is dat al niet meer....heb inmiddels ook alweer een tijdje een PS2 staan voor de Guitar Hero games, mocht je dat gemist hebben :+ ;)

Maar idd, gelukkig komen er nieuwe polsbandjes lees ik net....anders vliegt er straks zo'n Wii-Mote door m'n peperdure monitor 8)

Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oh okay, wist alleen dat je de hele mikmak verkocht had ;)
    Hoe duur kosten overigens Wii points? Een heel uitgebreid spel zoals Mario 64 is 1000 punten, terwijl Dr Robotniks Mean Bean Machine 800 punten kost. Ik bedoel, dat Mean Bean Machine staat ook op Sonic Mega Collection die je voor een paar euro in de winkel kan kopen en dan heb je een stuk of 7 Sonic spellen. Maar er zitten ook wel een paar leuke titels bij, zoals Ecco the Dolphin. Ergens in 2008 of 2009 zie ik mezelf wel een Wii kopen, dus die is het downloaden denk wel waard. Voorlopig houd ik het bij de 360

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, om de Virtual Console titels hoef ik in principe ook geen Wii te kopen.... :x

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    De goede titels komen nog wel... Het is eerst ff mensen die titels laten kopen, aangezien ze het waarschijnlijk toch willen proberen. Daarna gooien ze de goede titels erop. (lijkt mij)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar diezelfde goede titels kan ik ook op een gratis manier aankomen, vandaar de :x smiley....je snapt wat ik bedoel neem ik aan ?

Wat ik probeerde te zeggen is dat ik geen Wii hoef te kopen om het Virtual Console aspect van het apparaat....het zullen toch echt de nieuwe gave spellen met goede controls (zoals een Zelda) moeten zijn die mij aan het beestje gekluisterd doen raken :) Hiermee wil ik overigens niet uitsluiten dat ik helemaal geen gebruik van de Virtual Console zal maken, maar zoals ik het nu zie niet of heel weinig denk ik....

Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  14. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De aanhouder wint :D Vandaag de wii opgehaald in een winkel die eigenlijk nog een aantal reserveringen had openstaan maar ik kreeg em mee zonder reservering :D

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dus nu is iemand genaaid die een reservering had? :{

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk... staat nu al weken op drie lijsten, maar nog steeds geen wii... ik hoef hem dan ook niet perse NU te hebben, ik wil hem alleen maar veilig stellen voor de kerst vakantie.

Helaas loopt dit niet erg soepel.. er zijn wel veel exemplaren verkocht en geleverd de laatste twee dagen, maar het is niet echt gerustellend op meerdere plaatsen te lezen dat pre-orders dus soms helemaal niet voorgaan, en dat er gewoon mensen de winkel binnenlopen en 1 of 2 meenemen.

17. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De Replay heeft net nog hun 2e lading binnen gekregen, ons mam kan hem morgen vroeg om 10.00u in Den Bosch ophalen :)

18. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eigenlijk helemaal vergeten waar ik em allemaal gereserveerd had en vandaag werd ik toevallig door 2 winkels gebeld.. :)

19. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ligt eraan hoe je bekijkt. Toen ik binnenkwam belde hij net iemand voor een reservering maar het telefoonnummer dat opgegeven was bleek niet te kloppen. Ook lopen die reserveringen een beetje uit de hand met al die mensen die op 10 verschillende plekken gaan reserveren

20. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    OOOOhhhhhhhhhhh Zero heeft het over illegale dingen OOOooooOOOhhhh dat mag toch niet... :):

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina