[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraag, mijn Live Gold heb ik nog tot februari 2007.
    Als ik nu een jaar Live Gold koop en die direct activeer wordt er dan gewoon 12 maanden opgeteld bij die februari '07 of moet ik dan wachten tot hij verlopen is en daarna activeren om niet de resterende 3 maanden kwijt te raken?!
     
  2. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt er bij opgeteld
     
  3. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    thnx!\o/
     
  4. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    @ fardo
    - wat heb je allemaal al ingesteld ... zet alles op automatisch ... geen port forward gebruiken en zet UpnP aan.


    heb verder niks ingesteld het hij zocht alles automatisch op alleen nat bleef op moderate staan. kun je UpnP op de xbox instellen of moet je dat op de computer instellen zo ja waar moet ik dat doen?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit mort je instellen op je router
     
  6. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry fardo, maar ik weet echt heel weinig van draadloze netwerken af dus wil je even een omschrijving geven waar ik dat op mijn pc kan vinden waar ik een beetje kan prutsen met de router.

    alvast bedankt fardo
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie de handleiding van je router .. ik ken niet alle routers :eek:
     
  8. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry wist niet dat zo iets in de handleiding stond|:- maar in ieder geval bedankt Fardo
     
  9. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar ik precies deze vraag moet stellen, dus doe ik het maar hier.
    Ik ga van het weekend bij een vriend logeren, die ook een xbox360 heeft met live. Is het mogelijk dat ik daar als player 2, inlog op mijn live account? Dus hij is dan player 1 op zijn live account (en zijn achievements) en ik ben player 2, op mijn account met mijn achievements. Is het ook mogelijk om de headset te gebruiken als player 2?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee, dat kan niet. maar je kan wel een extra account aanmaken. live accounts zijn persoons gebonden. headsets kan je alleen gebruiken met een gold account
     
  11. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Gold-abo dat afloopt in feb. Ik ben nu van plan een camera met een jaar live te kopen, maar hoe gaat dat verlengen nou? De account staat nu op een creditcard, blijft 'ie dat dan ook?
     
  12. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik het goed heb wordt hij dan omgezet naar een pre-paid account, verlengen gaatnamelijk via de krascode op een kaart die erbij geleverd zit.
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    mijn Xbox Live account is gekopelt aan een CC.
    Maar dat wil ik niet meer, kan ik het ook overzetten zodat ik met pre-paid kaartjes mijn XBL kan verlengen???
    En mijn account NIET verwijdert wordt??

    B.v.d. :thumbs:
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    jups dat kan
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Goooeed. Natuurlijk is deze vraag al 10000 keer eerder gesteld, maar om 72 pagina's te doorzoeken, voor een vraag die zo getypt is? Ik kies voor optie 2 :p

    Goed, kheb mn gratis maand gedaan. Ik deed zo'n test, en toen kreeg ik als NAT-status 'Strict'. Me god geen idee wat dat is dus kging ff kijke of k CoD3 kon spelen. Niet dus. Algoed.. wat kan ik eraan doen? Ben nogal a-technisch als het op routers, modems en veel draadjes aankomt :p
     
  16. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Even terug op mijn vorige vraag, als ik mijn eigen xbox meeneem en die daar aansluit op het internet, kan ik dan wel op mijn eigen live account?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja

    zie pagina 1 post1 staat ook een formulier + tips ;) Je kan altijd toch eerst de start post lezen toch :eek:
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja, maar kzag niks over NAT-status. Blijkbaar gingen mn ogen sneller dan mn scrollmuis:+ kzal effe met aandacht bekijken :)
     
  19. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik voer die code in en er zit een jaar bij op? Dat is dan mooi, dankje:b:
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    formulier invullen bij prolemen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina