Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hebben mensen nog iets gekregen van bartsmit.nl?

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem! :D

Werd vanochtend totaal onverwachts gebeld door de Intertoys Schiedam, waar ik echt 22e stond op de lijst. Ze hadden er 12 binnen gekregen, en toch werd ik gebeld. Geen idee of er zoveel hadden afgebeld of dat ik gewoon voorgetrokken werd door de aardige mevrouw achter de kassa O-)

3. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een ander vraagje: heb vandaag red steel gekocht, maar ik vind de cursor zo irritant. Hij volgt mijn bewegingen niet altijd even goed, zelfs als ik de WiiMote stilhoudt wil hij nog wel eens verspringen. Dit is echt verschrikkelijk irritant, ook omdat het personage dan niet meer wil lopen. Meer mensen dit probleem of moet ik de sensorbar onder mijn tv plaatsen ipv boven?

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe zit het trouwens met Goldeneye en Perfect Dark? Liggen de rechten bij Rare of Nintendo?Want als ze bij Rare liggen denk ik dat je lang op deze titels kunt wachten

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dat zou je verbazen hoor ;)

Rare brengt namelijk ook Diddy Kong Racing uit op de DS

6. Dayuum

Dayuum Guest

Hoop echt dat ik em morgen ook heb

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Hey jij ook geslaagd bij InterToys.. ik ook in Delfzijl (groningen) daar hadden zelfs over!!

Hier in het Noorden is er dus wel makkelijk aan te komen op het moment :)

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Hoe zit het eigelijk met de Backward compatible? Ik hoor er eigelijk niets tot vrij weinig over..

9. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    GameCube games draaien top... maar je hebt volgens mij dan wel een normale controller nodig

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Maar de DS is ook niet echt een concurent van Microsoft

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    De Wii ook niet, volgens MS. Daarnaast krijgt Microsoft dan geld binnen van een titel op een Nintendo platform. Wat willen ze nog meer? :+

12. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt bij je kalender hoe lang je gespeeld hebt op die desbetreffende dag, zie je welke games je hoelang gespeeld hebt enzo..
    Alleen heb ik ergens staan : Andere systemen 1:26. Weet iemand wat deze andere systemen zijn? Gamecube kan niet aangezien ik net 5 minuten gespeeld heb om te kijken of het werkt..

13. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mii menu misschien? Wii Channel menu?

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje kan hem ook morgen ophalen hebben we vandaag te horen gekregen :) Hij had er ook Zelda al bij gereserveerd, maar omdat hij die al bij de Media Markt had gekocht hoefde ie Zelda dus niet meer. Die jongen uit de winkel vond dat wel jammer, ook omdat mijn broertje zijn reservering niet had afgezegd. Een gameshop verdient immers bijna niks op de console zelf, het zijn de games waar ze het van moeten hebben. Maar nu neemt ie die Zelda morgen toch mee, dat wordt dan de mijne vast \o/ Kan ik daarna lekker tot halverwege januari naar dat hoesje van Zelda gaan staren :+

Nee tot die tijd kan ik vast met mijn broertje meespelen natuurlijk, ben erg benieuwd. Ik zal daarna hier wel ff een (korte) first impression schrijven van de Wii en de games die ik tot dan gespeeld heb.

Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik keek net op mijn Wii en ik zag met verbazing dat het Standby lampje wat normaal oranje is nu rood branden, iemand een idee waarom dit zo is ?, ik heb em aangezet en weer uitgezet en nu brand het weer oranje

16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt geen verbinding met internet meer

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Werkt inderdaad top. Elke Gamecube game doet het prima. Wel even de Gamecube controller aansluiten.
    Ik heb gisteren Sonic gedownload voor de virtual console. Echt tof om deze games weer eens te spelen. Heb gisteren naast een 2e Wii ook meteen Wii play gehaald. Erg tof spelletje.

18. Dayuum

Dayuum Guest

Net door de dixons gebeld en ik kan em ophalen :eek:

19. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    ik net gisteren nog door music store gebeld kon er nog 1 gaan hale

maar heb maar gesegd dat ik hem nie meer hoef

want heb er al 1 vanaf 6 december :)

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb sinds gisteren ook een Wii. Was op m'n hd-tv wel schrikken eigenlijk, de graphics. Heb Zelda even gespeeld en dat was in eerste instantie wel teleurstellend. Sommige textures zijn zo lelijk. Maar ik heb nog te weinig van de gameplay 'gevoeld' om het echt te kunnen beoordelen. Daarna ff snel Wii sports. Na de eerste gelukte slag met Golf zag ik daar de lol al gauw van in. Besturing werkt echt lekker. Heb al zin dit spel in multiplayer te spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina