Ja was echt chil nu insane ookal heb ik mijn zorgen al over act 4 en dan het stuk dat we op moeten splitsen whaha lache toch
Kunnen jullie elkaar anders niet gewoon op msn spreken ofzo? Want het kan aan mij liggen, maar dit topic wordt nu eigenlijk alleen voor jullie gebruikt
Iemand die zin heeft om rond 19.00 uur te co-open op INSANE? 1 nadeel mijn headphone is kapot dus dat moet dan maar zonder! Voeg me toe; MvDrunen
Morgen krijg ik waarschijnlijk eindelijk de game en wil direct online met Co-op. Dus iemand die met me dan wilt Co-op spelen, voeg me toe.
ey alex ik wil wel een co-op met je doen heb hem ook net gekregen, ben dus ook nog niet zo ver. act 3 maar vind het geen probleem om de andere 2 weer te doen!
Dazlin jij zou die game toch van me kopen zullen wij dan coop doen, kun je gelijk aan de slag met insane =) act 2 ! daar ben ik mee bezig nu.
Oke is goed, niet op de makkelijkste stand maar op de gemiddelde? Insane is het moeilijkst? 1 tikkie lager plz. ^^ Ik heb hem pas morgen hoor jongens.
Klopt het trouwens zo te zijn dat wanneer iemand speelt als Dom disconnect van Co-op dat het spel dat eindigd? Ik had namelijk begrepen dat de computer het dan weer hoort over te nemen?
geen idee, maar heeft iemand zin om morgen even een paar acts hardcore te doen moet er volgens mij nog 2 en wil daarna graag aan insine beginnen zo ja, ben morgen vrij dus ben redelijk vaak online, je moet me maar even toevoegen en inviten.
Als je vanaf het begin meedoet krijg jij hem ook completed! Niet als jij halverwege de act instapt. je krijgt dan in het menu wel te zien welke chapters je al gedaan hebt!
Iemand zin om te co-op-en? Rond een uur of 3? Wil namelijk even de dom achievements halen. Ik doe dan het liefst een act tussen 1 en 3 de moeilijkheidsgraad maakt me niet uit die heb ik toch al op insane uitgespeeld. Ik wil dan dus wel even dom spelen
Deze dagen (vanavond, morgen en overmorgen) ben ik van plan om veel GOW te gaan spelen. Het liefst gewoon helemaal co-op. Lekker wat achievements halen . Alleen spelen vind ik niet zo... Voeg me dus toe op Live !