[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een goeie converter om video's te veranderen naar wmv? Want ik wil films kijken op mijn 360 via windows media connect.
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks, maar ik gebruik Norton Firewall weet je ook hoe het daarmee gaat :p?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sorry, geen ervaring mee. Maar Google is your friend! :)
     
  4. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een avi bestand converteer in wmv krijg ik een apart bestand in de map met de originele titel: film.avi.wmv}. Moet ik dan die naam nog aanpassen?

    Edit: Heb het al gevonden en doe het nu met Winavi.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een linkje waar ik Media Connect kan downloaden?
    Iemand is zo leuk geweest om het van de PC aftepluren :mad:
     
  6. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nog steeds met hetzelfde probleem maar ik krijg het maar niet voor elkaar:
    de xbox ziet mijn gesharede mediabestanden gewoon niet. Als ik de Media connection test doe op de xbox zelf is alles goed en connected enzo, maar als ik dan vervolgens naar Music of Pictures ga, staat er overal "No music/pictures found".

    Hoe kan het nou dat de test gewoon goed gaat, maar mijn bestanden niet worden weergegeven. Want als de test goed gaat, kan er toch ook niks fout zijn met een firewall ofzo???
     
  7. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft een linkje waar ik media connect 2 kan downloaden?
    is ineens nergens meer te vinden
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Windows Media Player 11 downloaden. Zit Media Connect standaard in! :)
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb WMP11, maar die werkt niet door waar-we-hier-over-zwijgen (als je me snapt ;))
     
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry verkeerde thread
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Even verder kijken dan je neus lang is! :+
     
  12. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen ik heb een vraag over Windows Media Connect.

    Ik heb het programma gedownload en het werkte redelijk tot ik met mijn 360 ga zoeken naar een pc, en dan kan hij hem dus niet vinden. Ik weet ook al hoe het komt Mijn firewall laat de 360 er niet in en ziet hem als een onbekende bedreiging.

    Ik denk dus dat ik bepaalde poorten moet toestaan, maar ik zou mijn god niet weten hoe en waar ik dat moet doen. (Ik heb Panda Antivirus op mijn pc staan die de 360 er niet in laat)

    Weet iemand waar ik die poorten moet openen?

    Alvast bedankt,

    Greetz promise
     
  13. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook wmp 11 en het streamen wil ook opeens niet meer :mad:
    Weet iemand hoe dat kan:confused:
     
  14. DxpZ

    DxpZ Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb net een 360 gekocht:thumbs: Nu krijg ik alleen dat Windows Media Connect niet aan het lopen. Ik heb heel xbox.com al afgespeurd maar nergens kan ik informatie vinden hoe je het moet instellen als je deze opstelling hebt:

    [​IMG]

    Weet er iemand een oplossing?!

    Bedankt!
     
  15. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds die update is geweest heb ik mezelf niet meer verdiept in media connect omdat mijn 360 in Duitsland stond voor reparatie. Kort samen gevat heb ik de volgende vraag;

    ik bezit een laptop met daarop XP en heb windows media connect geïnstaleerd. (heb dus geen XP Media Center Edition) Laptop is aangesloten om multipc-modem, xbox is ook aangesloten op dezelde modem. (ik kan ook gewoon foto's vanuit "mijn documenten" via me 360 op mijn LCDtv kijken). Wat dat betreft doet media connect dus watt moet doen.

    Is het dus op deze manier mogelijk films die op mijn laptop in de map "media center video's" af te spelen (of eigenlijk; streamen) op mijn LCDtv?

    Ik moet nu namelijk steeds een 2 kabels van laptop > LCDtv trekken als ik n film wil kijken.

    Alvast bedankt....... Grtz miQe Amersfoort :b:

    (p.s. en mocht t nodig zijn dat ik moet converteren ofzo, hoe moet dat? Meestal zijn mijn dvd's die ik opgeslagen heb .VOB / .IFO - files)
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt wmv's en mpg's streamen. Als je avi's hebt moet je ze even converteren naar wmv's.

    Via Tversity kun je ook gewoon Divx en Xvid streamen! :)
     
  17. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zo ver was ik tot nu toe al. Thnx anyway. Hoe doe je .VOB en .IFO files converteren naar wmv of mpeg. Heb uiteraard wel eenbeetje zitten googlen, maar daar kan ik niet echt een goeie uitleg over vinden. (ik heb ook geprobeerd gewoon de extensie te veranderen naar wmv, trapte media connect alleen niet in helaas)
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat gaat niet. Het moet namelijk één bestand zijn. Vob en Ifo files zijn bedoeld om op DVD te branden.
     
  19. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alle aangegeven poorten opengezet http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92117
    en het wil nog steeds niet:confused: Iemand??
     
  20. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet of ik hier goed ben maar;

    Ik installeer deze meuk;

    http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup/

    Ik heb eerst die van 82 mb gedownload op m'n Hd van pc.. ik dubbelklik... ik zie dat hij wat uitpakt.. en naar mijn weten moet je dan een scherm krijgen om echt iets te gaan installeren en waar etc etc. Maar er komt vervolgens gewoon helemaal NIKS.... Sta op het punt om m'n pc weer een rotschop te geven en dat is niet z'n eerste...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina