Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayuum

Dayuum Guest

Moet je de component kabel kopen van nintendo
    dan ziet alles er een stuk mooier uit maar heb em nog nergens gezien

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is waarschijnlijk wel zo... Maar voorlopig gebruikt m'n 360 de component ingang. En ik heb geen zin om elke keer te wisselen.

3. Dayuum

Dayuum Guest

Overal word ie nu verkocht
    ben al 4 gebeld dat ie er is

4. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehhe, mijn moeder heeft hem gekocht, ze is al helemaal verkocht aan Zelda.
    Wii Tennis is trouwens echt tof :D

5. Dayuum

Dayuum Guest

Ik vind wii boxing het leukst
    de rest is een beetje saai

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dat is echt mooi nieuws:thumbs: . Ik bedoel Sony heeft wel alle PS1/PS2 titels (waarvan ik moet zeggen top gedaan) maar ze zien er ongeloofelijk lelijk uit. M$ heeft maar een gering aantal games en somige werken nog steeds slecht (Halo2...). Dit betekend dus dat Nintendo eigelijk de enige is die een beetje goed door de test heen komt.

Over de VC, ik vind het een goede stap naar de klanten toe dat ze zeggen: Jullie kunnen binnenkort jullie sterren inruilen tegen Wiipoints. Dit betekend dat trouwe N fans nu eigelijk gewoon gratis games kunnen gaan downloaden.
    Ik vind het helemaal geweldig 8) ik heb nog nooit wat gekocht in de Winkel dus mijn sterren zijn aardig opgebouwd ;)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Eigenlijk wel ja. Ik heb ruim 45 Gamecube games en ik heb er al aardig wat geprobeerd en tot nu toe nog geen één probleem gehad.
    De VC werkt erg tof. Ik vind het erg tof dat ik die oude games weer kan spelen en ze zien er allemaal prima uit.

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Al vind ik wel dat ze ons wat duidelijkheid mogen geven over de VC ivm Rare..het behoord tot de beste ondwikkelaar van de Nintendo geschiedenis (hoopt op Donkey Kong 64, Diddy Kong racing, Perfect Dark ,Golden Eye...) *diepe zucht*

Welke games heb je tot nu toe gekocht voor de VC als ik mag vragen

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is inderdaad even afwachten wat er met Rare op de VC gaat gebeuren. Op de handheld is het niet zo'n probleem, daar doet Msoft niet moeilijk over. Weet niet hoe het met de VC op de Wii zit. Het lijkt me dat het ook geen probleem moet zijn.

Ik heb nu Donkey Kong Country (SNES) en Sonic The Hedgehog (Megadrive) gekocht. Haal nog wel een keer zo'n kaartje voor F-Zero en Mario 64.

10. Dayuum

Dayuum Guest

Wat vinden jullie van red steel?

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind het een goed spel. Aan de controls moet je even wennen, maar daarna gaat het prima. Leuke shoot-outs en het zwaardvechten is tof. Daarnaast is het spel erg sfeervol, het geluid (de guns, de effecten en de muziek) is erg goed en grafisch ok.

12. Dayuum

Dayuum Guest

Ik ga redsteel zo dan ook even halen

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lees ook eerst nog even wat reviews. Ik vind het persoonlijk een leuk spel, maar het zou kunnen dat jij het niks vind. :)

14. Dayuum

Dayuum Guest

Heb al heel veel reviews gelezen
    Ik wou em eerst niet kopen maar toen ik voor het eerst de wii controller in hadden kreeg leek het ook wel vet om er mee te aimen

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Zou mooi zijn.

16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    GTA koop ik wel voor mijn 360, bij dat soort spellen wil ik dat het er mooi uit ziet

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    dus jij hebt ook geen San Andreas gekocht?

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    San Andreas was grafisch ook niet bepaald het neusje van de zalm. Super mooie graphics zijn in mijn ogen ook niet het belangrijkst in dit soort type games.

19. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er een sd kaart (512mB) standaard bij de Wii?

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina